Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is nog steeds te krijgen bij de Jamin
Witte Lila Pause!!
De roer in pasta saus van Bertolli (dacht ik) met parmazaanse kaas. Smaakte een beetje als Pesto maar dan dus ook met Parmazaanse kaas. Die saus was mijn favoriet en ook ineens foetsie.
Heb vanavond van voor tot achter alles gelezen! Echt super leuk dit.

Wat ik echt het ergste mis, en heb het al een paar keer voorbij zien komen hier, is de verse koekjes- en schepsnoepbalie van de Hema. En dan vooral de zure perziken. Daar zou ik echt een moord voor doen. Het water loop me nu alweer compleet in de mond. Op de middelbare school haalde ik ieder dag zo'n zak 200 gram voor 2 gulden. Ze hebben ze later in voorverpakte zakjes gedaan, maar die waren anders en altijd een beetje nattig ofzo en er zat toen ook geen perzikken steeltje meer aan maar helemaal rond/ovalig? Laatst bij gebrek aan beter had ik er toch zin in en toen bleken ze helemaal verdwenen.
weet iemad of 'ukkie' chocopasta nog bestaat met honing is dat. Vroeger bij de reform te krijgen?

En bananenthee ergens?
@schuddebuikje, Ukkie pasta is nog gewoon te krijgen hoor, in 3 varianten nog wel (choco, duo en hazelnoot).

Bij mij in de omgeving levert de zuidmolen in Groesbeek het nog:

http://www.de-zuidmolen.n ... hopArtikel.ArtikelGroepId=137%20and%20zmU_ShopArtikel.Zichtbaar='Ja'&Hmi=143

Maar wellicht dat ook andere speciaal- of reform- zaken het verkopen.
de ouderwetse caramelco in blik (voor op het brood) en milanees braadpanidee ook erg lekker!
Waarom is dit topic gestart? Ik krijg gelijk weer trek in al die dingen die niet meer te verkrijgen zijn :( ;)

Wat ik vooral mis is;

-bonken druivensuiker.

Ik had vorige week borsthoning gevonden maar dat heb ik gelijk in de kliko gemikt. Zo'n vieze bittere nasmaak. blegh!

-catalana chips van croky, zoooo lekker!

-meneer kaktus ijsjes en yogho yogho ijsjes met die leuke tekst op het stokje.
@Kevin, echt? Dan ga ik eens kijken, Groesbeek is niet eens zo ver, bedankt!
Wokkels in paprika-tomaat smaak. Al jáááren niet meer in de handel.
@Rogue

Die bugles bestaan toch nog ?

Ze zijn er nog steeds in neutrale smaak en met kaassmaak. Niet meer in een doos, maar in een zak.

Heerlijk met van die smeerkaas uit een tube met "koksmuts".
quote:noahtb schreef op 11 februari 2010 @ 00:38:

[...]

Ik ben ook zoek naar grote chuppa-chup lollies. Ze waren in kersensmaak en kauwgum binnenin. Alleen die zijn lekker, vroeger altijd bij de jumbo maar nooit meer gevonden :'( Iemand een idee?Ik koop wel eens bij de nettorama of dirk vd broek van die kauwgom lolly's. Zitten in een zakje en dan heb je de smaken kers, aardbei en cola. Bedoel je die?
bounty ijs :( soort magnum maar dan van bounty!
Ik mis de Hula Hoops chips! :(
quote:chayuz schreef op 15 februari 2010 @ 13:11:

bounty ijs :( soort magnum maar dan van bounty!

Mijn Albert Heijn heeft ze nog wel eens. Helaas vaak wel dan alleen de mini's uitvoering die dan in zo'n assortimentsdoos zitten samen met Twix, Snickers en Mars mini ijsjes. Ik koop dan meestal meteen maar een paar doosjes voor in het vriesvak. Als ze ze hebben zijn ook in de aanbieding. Ik vermoed dat je bij een AH-XL nog wel eens kans maakt.

Wat je in Nederland ook bijna nergens meer ziet is Ebly of de mindere Honig variant die Tarly heet.

Ebly is een Frans topmerk tarwe en een onderdeel van Mars BV/Effems en je zou dus denken dat het goed verkrijgbaar zou zijn, dus niet. Een beetje al hetzelfde met verschillende Uncle Bens produkten, ook van Mars BV en ook hier verdwenen.

Zo had je ooit hele lekkere satésaus in zo'n glazen pot (roerbak), nergens meer gezien en naar mijn smaakbeleving veel lekkerder dan de satésaus van Suzi Wan, wat ook van Mars BV is.

Ebly tenslotte haal ik meestal in Duitsland en vind ik heerlijk om met enige regelmaat te gebruiken ipv. rijst. Vooral bij Franse/Mediterrane gerechten past het heel goed.
Ben benieuwd of deze al eens is genoemd:

Cheetos pinda! Ohhh wat vond ik die lekker, en ineens waren ze weg!
flipz, die zoute krakelingen met chocolade... jummy!
Weet niet of het al genoemd is (ben op pagina 2 met bijlezen)

maar Saroma pistachesmaak..MMMM.. al 10 jaar niet gegeten, maar zo'n jeugdsentiment. Weet iemand of het nog ergens te krijgen is?
Joekels ijs van Karvan Cevitam!
quote:Teddyt00t schreef op 15 februari 2010 @ 17:27:

Ben benieuwd of deze al eens is genoemd:

[afbeelding]

Cheetos pinda! Ohhh wat vond ik die lekker, en ineens waren ze weg!De Cheetos pinda bestaat niet meer, maar er is nog wel een goedkope variant te koop. Is van millies en dat zijn dan pindakaasknabbels ofzo, is te koop bij de super de boer en ligt vaak ergens onderin naast de kaasknabbels.
Semper ubi sub ubi
Ja ik baal ook dat die cheetos pinda er niet meer is.

De AH heeft ook van eigen merk pinda knabbels, die zijn ook wel lekker.
Niks gelezen, dus mischien al genoemd:

een Evergreen met stukjes kaas erin. Is ongeveer 20 jaar geleden. Nu zijn er wel hartige Sultana's en Evergreens, maar die smaken toch niet zo lekker als die van toen! (Vind ik dan)
waar is eigenlijk die fabeltjeskrantdrop gebleven, die waren toch wel zoooooooooooooooo lekkerrrr, snap niet waarom ze het niet meer maken en dan die greenspotijsjes jammieeeeeeeeeee,

jammer hoor
Ik mis de sate-ketjap saus ( zakje van Conimex) ontzettend!!

Zo makkelijk om zelf te maken. De kant en klare is lang niet zo lekker......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven