En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
dinsdag 16 februari 2010 om 13:22
dinsdag 16 februari 2010 om 13:23

dinsdag 16 februari 2010 om 13:47
Medusa is toch echt zwart, alleen in de zomer als ze veel in de zon heeft gelegen verkleurd ze. Dan wordt ze donkerbruin.
Maar daarentegen, soms lijkt ze ook wit. Dan is haar vachtje zó aan het glanzen dat ze wit lijkt. Toch ook heel apart bij een zwarte kat
En glanzen doet ze! Ziek of niet, je ziet het niet aan haar vacht.
Maar daarentegen, soms lijkt ze ook wit. Dan is haar vachtje zó aan het glanzen dat ze wit lijkt. Toch ook heel apart bij een zwarte kat
En glanzen doet ze! Ziek of niet, je ziet het niet aan haar vacht.

dinsdag 16 februari 2010 om 13:52
Hij is trouwens vreselijk zeikerig sinds er sneeuw ligt.
Hij moet en zal naar buiten,onrustig miauwen en de beide oude dames lastig vallen als het te lang duurt en als hij 30 seconden buiten is weer hysterisch miauwen en tegen de deur op staan dat hij NU naar binnen MOET..
Zeurpot..
Zou het zijn Griekse achtergrond zijn of gewoon omdat ie een man is ?
Hij moet en zal naar buiten,onrustig miauwen en de beide oude dames lastig vallen als het te lang duurt en als hij 30 seconden buiten is weer hysterisch miauwen en tegen de deur op staan dat hij NU naar binnen MOET..
Zeurpot..
Zou het zijn Griekse achtergrond zijn of gewoon omdat ie een man is ?
dinsdag 16 februari 2010 om 13:59
dinsdag 16 februari 2010 om 14:08
dinsdag 16 februari 2010 om 14:08
dinsdag 16 februari 2010 om 14:40
Ja erg hè Bieb *kijkt beschaamd* Ik kreeg zo de slappe lach erom dat ik eerst foto's heb gemaakt en hem daarna heb bevrijd...
Zo vond ik hem dus op het (piepkleine) balkon:
(haha, ik zie nu dat ik de Viva aan het lezen was)
Intussen had hij ook nog zijn ene voorpoot door het handvat gewurmd en probeerde hiermee op de bank te klimmen
Ik heb hem daarna wel uitgebreid geknuffeld hoor!
Zo vond ik hem dus op het (piepkleine) balkon:
(haha, ik zie nu dat ik de Viva aan het lezen was)
Intussen had hij ook nog zijn ene voorpoot door het handvat gewurmd en probeerde hiermee op de bank te klimmen
Ik heb hem daarna wel uitgebreid geknuffeld hoor!
Ik ben mijn eigen bananenschil