Het kasteel
dinsdag 16 februari 2010 om 19:16
Het gaat nu wel beter, heb het er in die huilbui lekker uitgegooid en toen eerste les van de Mindfullness-cursus. Hele grote groep van 12 mensen die gelukkig gesplitst gaat worden. Ben erg benieuwd, heb een boek erbij gekregen en moet huiswerk maken. En 1x per dag, elke dag, de oefeningen op bijgeleverde cd doen. Dus mijn allergie voor dit soort vaagheden aan de kant en mediteren met die handel
woensdag 17 februari 2010 om 08:52
You go Suup 
Weet niet of mindfullness echt ' leuk' gaat zijn, maar heb ik ook pas 1 les gehad nu en de hele cursus duurt 9 weken. Het is onderdeel van mijn psych-behandeling en ik vermoed dat het ook best wel heftig zal worden op bepaalde punten. Hoewel ik wel erg moest lachen toen de meneer op de cd gisteren vroeg of ik me wilde indenken dat ik een gaatje in mijn hoofd had waar ik door kan ademen, net zoals een walvis...LOL
*gaat nieuwe koffie zetten*
Weet niet of mindfullness echt ' leuk' gaat zijn, maar heb ik ook pas 1 les gehad nu en de hele cursus duurt 9 weken. Het is onderdeel van mijn psych-behandeling en ik vermoed dat het ook best wel heftig zal worden op bepaalde punten. Hoewel ik wel erg moest lachen toen de meneer op de cd gisteren vroeg of ik me wilde indenken dat ik een gaatje in mijn hoofd had waar ik door kan ademen, net zoals een walvis...LOL
*gaat nieuwe koffie zetten*
woensdag 17 februari 2010 om 09:55
Ik heb er niet echt veel vertrouwen in. Ben bang dat ie bedoelt dat het om zwart werk gaat en dat wil ik niet. En anders wil ie voor een duppie op de eerste rang en dat wil ik òòk niet.
D de walvis heb je em geslagen?
Oh wacht. Het is een meneer op een cd. Die kan je niet slaan
Had ie niet beter dolfijn kunnen zeggen?
D de walvis heb je em geslagen?
Oh wacht. Het is een meneer op een cd. Die kan je niet slaan
Had ie niet beter dolfijn kunnen zeggen?
woensdag 17 februari 2010 om 10:05
Grinnik...het was een amateur-opname. Bij het boek zit een officiele versie die veel beter is. Gelukkig, want de meneer had ook zo'n zwaar Limburg's accent dat ik meteen het liedje van Mims in mn hoofd had (heb een zachte g en ook een mmmm), zijn telefoon ging halverwege zijn verhaal af en er reden regelmatig auto's op de achtergrond voorbij 
Straks met pa en hond (want ma weg dus geen oppas) naar de Gamma. Pa mag lekker rondneuzen en hond mag in het wagentje zitten
Zwart werk is niet handig inderdaad, daar zou ik ook niet voor gaan. En volgens mij ben je nu niet echt op zoek naar een soort vrijwilligerswerk toch? Hoe leuk de klus ook is...
Straks met pa en hond (want ma weg dus geen oppas) naar de Gamma. Pa mag lekker rondneuzen en hond mag in het wagentje zitten
Zwart werk is niet handig inderdaad, daar zou ik ook niet voor gaan. En volgens mij ben je nu niet echt op zoek naar een soort vrijwilligerswerk toch? Hoe leuk de klus ook is...
woensdag 17 februari 2010 om 10:28