Mode & Beauty alle pijlers

Kapper omgeving Den Haag

10-02-2010 08:57 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet een goede kapper in de (omgeving) van Den Haag?
Een goed kaper?

Ik weet wel een goede kapper, maar of jij daar net zo tevreden mee bent als ik...

Alle kappers zouden 'goed' moeten zijn, je moet zelf uitvogelen welke het beste overweg kan met jouw haar.
Eens met Whopper. De kapper die ik nu heb, is ook een hele goede maar het is de vraag of jij haar ook goed vindt.
Ik ben heel enthousiast over Haagsche Kopjes (Vondelstraat)
La Joy in de Aert van der Goesstraat is een TOPPER!!!!
Tja ik ga altijd naar de kinky kapper tegenover het werkpaleis van de koningen (of was het nou alexander ), Maar die is en duur en je komt daar vaak niet gewoon om puntjes bij te laten knippen, Maar anderzijds zijn ze echt super goed met verfen en goede kapsels te knippen.
tevreden over de cosmo in de bijenkorf...
Heb al veel kappers uitgeprobeerd in Den Haag maar ik ben erg tevreden over Toni & Guy.
Ik blijf ook hangen bij Toni & Guy.... voor het eerst dat ik een "vaste" kapper heb.
Headz for Hair in de Papestraat!

Ga ik al jaren heen
@nCappy en Bengelie, nog n kapper daar die in t bijzonder aan te raden is? En zit er groot verschil tussen de niveau;s van de kappers?

Ik heb vrij veel en dik haar dat een mooie slag heeft míts goed geknipt..dus nog steeds op zoek naar de ideale kapper
Ik ben opzoek naar een waar ze tijd voor je nemen en adviseren wat bij je hoofd past qua kapsel en kleur.

Bij veel kappers waar ik geweest ben, geven ze je tientallen opties of zijn ze zelf onzeker over mogelijk het resultaat...

Is Tony en Guy dan een geknipte zaak daarvoor ?
Hervé
Hoi Zwart, ik heb altijd Elena, is een topstylist, ze hebben daar niveaus. Zij heeft zelf ook lang dik golvend haar. Kan je vast helpen.

Ze spreekt wel engels maar dat is geen probleem neem ik aan?!?
Bengelie, thanx! En nee, engels is geen probleem. Binnenkort die kapper dan maar eens met bibberende knietjes uitproberen
Ik hoop dat het goed gaat hahaha. Ik ben in ieder geval telkens tevreden.
Zag deze discussie staan, ben zelf ook wel benieuwd naar een top kapper in Den Haag. Ben je ondertussen al bij toni&guy geweest? Is het een aanrader?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven