Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Dat dacht ik al hoor, is ook heel begrijpelijk. Des te fijner is het nu dat ik je er wel over hoor
Zo'n kantje hadden mijn zus en ik als bruidsmeisje bij onze tante..

Goldie, echt helemaal super dat Troela de carnaval van haar leven heeft (later kan ze tenslotte geen Prinses Carnaval worden.. waar blijft de emancipatie?)

Fussie, je hebt hard gewerkt!

En Druifje, wat blijft het nog spannend met wel of geen keizersnede.
Druifje, suikerlijm kun je idd maken met poedersuiker en water (véééél poedersuiker en maar een paar druppels water, anders drijven de muisjes direct weer van je cakejes af).

Evt zou je ook een eiwit kunnen gebruiken ipv water (maar dat zou jij weer niet mogen eten ivm salmonella). Er bestaat ook eiwit in poedervorm, maar of dat bij jou ergens in de buurt te krijgen is, durf ik niet te zeggen. En glazuur van eiwit wordt ook harder dan glazuur van water.

En anders kun je ook nog van dr Oetker kant en klare glazuur kopen (verkrijgbaar bij de supermarkt).
Helleu Lieffies.

Ik ga straks foto's kijken op de BH.

Eerst even hier bijlezen, eten, douchen en naar bed.

Ik heb net een poging gedaan tot hardlopen, het ging voor geen meter.

Daarna lang met vriendin gebeld en met mijn vadertje.

Hij fietst altijd heel stoer door de sneeuw en vanmiddag belde hij naar mijn werk met de woorden, Het is gelukt!

Ik zeg, wat is gelukt? Nou hij was gevallen in de sneeuw.

Hij had alleen maar een wondje op zijn neus, was languit op zijn snuit gevallen.

Iemand wilde nog een ambulance voor 'm bellen maar dat was niet nodig.

Hij had net geen spierpijn, ik denk dat dat morgen wel anders is.

Gelf, succes met het breken! Ik hoop dat het probleem snel geen probleem meer is.

Eten is klaar, toedeloe!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Moggûh lieffies!
Goedemorgen
Goedemorgen!

Wat denken jullie, stort het forum in? Is het wegvallen van het angelteam het eerste begin van het einde?

Vandaag verplicht thuisblijven want de post komt met de nieuwe gamecube (das een voorloper van de wii) Die ging maandag stuk en is Zoon zijn favoriete speeltje dus lang leve internet en thuis bezorgen

Lief begon al over het kopen van een wii trouwens Nou, niet dus, want dit scheelt financieel echt een stuk! 25 euro of 200 si nogal iets he?

Dus ik ga op het gemakje weer wat doen in huis:

- staanders van de kast schilderen (de laatste, de laatste!)

- laatste stuk muur babykamer schilderen

- babywasjes draaien (wasmachine had het weer vies gemaakt :( )

- rusten

- tosti eten tussen de middag

- vanavond pannenkoeken bakken

- luieren

- een beetje werken voor school op de laptop

- stofzuigen

Nu eerst Zoon eens naar de BSO schoppen

Fijne dag!
Mogge meissies en maegdje.

Wie wordt de nieuwe Angel? Het is blijkbaar een moeilijke taak.

Ik moet straks naar de neuroloog. Geen barst zin in want hij heeft toch niets zinnigs te zeggen. Eén oog is beter de andere nog steeds niet. Benieuwd wat hij heeft te zeggen.
Wat een gedoe met de Angels zeg.

Wat mij betreft maken we een verse start op het forum. Zet er een nieuw moderator team neer, hef alle bans op en hup!
Zoeb, waarschijnlijk zegt 'ie dat het afwachten is of en wanneer je andere oog ook weer goed is...
Mogu lieverds!

Ik heb een hoop gemist merk ik?bannen opgeheven?Wil iemand me bijpraten?

Maandag de begrafenis van babyN,het was indrukwekkend.Daarna helemaal nergens zin in.Beetje aangetutteld met mijn gezinnetje.Vandaag gaat het wel weer.Carnaval voor het grootste deel aan me voorbij gegaan,we zijn zondag nog naar de kroeg geweest maar ook op tijd weer naar huis.

Vandaag weer over tot de orde van de dag!
ow had het gezegd fuss, we hebben hier nog een gamecube staan. Maar die is bij ons wel vervangen door de wii. Als hij nu weer stuk gaat krijg je die van mijn

Zoeb, sterkte vandaag

Coe een dikke knuffel

Hier vanochtend een beetje bezemochtend. Dan vanmiddag naar vriendinnetje en vanavond met itsman mee darten.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh

Vandaag heb ik de kinders beloofd naar de ijsbaan te gaan. Eerst nog even wat koffie erin plenzen.

Coebergh, nogal wiedes dat carnaval dit jaar drie keer niks was voor je.
Als Pips dit leest. Je hebt vast gelezen over het nieuwe topic over jou. En ook de nieuwe discussie op het Vivamodtopic. Ik lach me suf. Wat denk je er zelf van? Geef je mening eens op de BH dan kan ik het overbrengen. Heb er nu al zin in.

Neuroloog wil een nieuw oogzenuwonderzoek. Maandag ben ik weer de pineut. Lekker al die plakkers en sneetjes in mijn kop.
Toch fijn dat neuroloog het zo serieus oppakt Zoeb. Liever dat dan je maar laten aanmodderen.

Coe Logisch toch dat carnaval dit jaar even niet zo belangrijk is? en volgend jaar zul je misschien ook weer terug denken aan nu. Maar er zijn voor vrienden is belangrijker.

Ben bijna klaar met de muren. Moet alleen nog het smalle stukje bij de verwarming. Zit nu een beetje moed te verzamelen. en ik wil eigenlijk rusten maar zit op de postbode te wachten. En in mijn verfkleren kan ik niet in bed liggen dus moet i keerst douchen en dan zul je net zien dat hij dan komt. Ik wacht dus nog maar even.

Oh, en Its, wat een lief aanbod! Thanx
Hoera, de postbode is geweest

En de muur bijna af, dus daarna lekker douchen en nog even liggen. Wat kan een mens toch blij worden van kleine dingen

Ik ben ook weer boven water!

Vertel. Wat heb ik allemaal gemist?
Yeahhhhh Lotje van Leo is back. Wat goed zeg.

Nu die gekke Siep van ons nog.

Jippie.
quote:Goldielocks schreef op 17 februari 2010 @ 16:19:

Ik ben ook weer boven water!

Vertel. Wat heb ik allemaal gemist? Ons!
quote:JonnaX schreef op 17 februari 2010 @ 19:44:

[...]

Ons!
Vertel maar liever wat wij allemaal gemist hebben!
Siep is ook terug. Niet te geloven. Ben er wel al mee naar de dierenarts geweest.

Hij heeft een flinke bronchitis. Was even bang voor longontsteking. Hij had het zo benauwd en kon niet uit die hoest komen. Tot er slijm kwam. Anders niks. Dus een lege maag volgens de dierenarts, anders was er meer uitgekomen. Hij is mager maar niet uitgedroogd. Katten eten sneeuw. Daar heeft hij het waarschijnlijk op overleefd. Maar jeetje, wat is die kat ellendig. Er zit niets in. Hij is gewoon sloom. Dierenarts zei wel dat bronchitis bij katten moeilijk te verhelpen is. Ach arm beestje. Maar dat kan bij dat ontstoken oortje ook nog wel. Ik heb medicijnen meegekregen, maar hoe ik die erin moet krijgen als hij niet eet?? Ik ga maar van alles proberen. Nu laat ik hem met rust. Ik heb hem op zijn vaste plekje op de bank gelegd, maar nu is hij in de hoek achter het gordijn gaan liggen. Rustig en warm naast de verwarming. Hond zit anders steeds aan hem te snuffelen. In die hoek kan de hond er nu niet bij. Ik heb er een voetenbankje voor gezet. Siep kan wel weg, maar de hond is er te dik voor. Voorlopig blijft die kat binnen. Hij leert het maar op de kattenbak. 't Is nu genoeg geweest met die weggelopen katten. Hij komt er voorlopig niet meer uit en ik heb manlief ook instructies gegeven.

Maar ménnnn wat een dag wat een dag. Siep en Lotje een paar uur na elkaar weer veilig thuis. Wie had dat durven hopen.
Fijn Zoeb!

Ik moet elke keer zo lachen als ik de naam van jullie kat zie.

Een trainingsmaatje van Sportman heet zo met zijn achternaam.

Lekker dat hij weer thuis is. Hoe heet jullie hond?

Ik zit naar Dennis P te kijken, vind 'm zo zielig.

Hmmm, ik zie dat het alweer later is dan ik had gehoopt.

Morgen gaat de wekker om 5.30 en afgelopen nacht heb ik naar het schaatsen gekeken, werd 1.30 dus nu maar wat vroeger naar bed.
Fijn dat Siepje weer thuis is. Ik hoop dat 'ie niet weer ontsnapt en nog meer dat 'ie zich weer beter gaat voelen.
Hoera, Siep is terug

En goedemorgen allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven