Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
morgen foto van mn rug laten maken en denk dan fysio.en een scan voor mn hoofd gaat er ook aan komen.geloof dat ut ondje beter gaat als ik.
Ahh Desteny toch . Doe ondje maar nog een knuf laten geven aan jezelf. Dat is nl saai.

Gelukkig Dushi dat je saai weet hoe het werkt, nu nog een andere ava maar dat komt nog wel.

Alle bufen gefarmd en straks nog ff oogsten en dan weer zaaien. Die saaie artsjokken (geloof ik) want ik wil niet veel farmen als Lief thuis is (wel voor de buren zorgen uiteraard), gelukkig slaapt hij lang uit kan ik ff farmen.
Ik ga saai schaatsen kijken en dan naar bed. Alle farmers gehad, geoogst en gezaaid. Dus nu ook nog eens saai doen....
Zoveel of zo weinig doen als je zelf wilt Steph. Niemand verplicht je uren te maken op de farm hoor. Dat is van de zotte! Het is maar een saai spel. Veel plezier met het schaatsen kijken.

Dez goed dat je even verder onderzocht wordt. Hoop dat er niets ernstigs aan de hand is met je rug en dat je hoofd snel ophoudt met auw doen. En een aai voor ondje.
Abusu ook voor jou een

Voor Lys ook een Eigenlijk voor alle saaie mensen op het forum een
ZILVER EN BRONS bij de vrouwen op de 1000m. Moest het saaie nieuws even komen delen (yeaahhh).

Voor Dushi en haar niet saaie ava
Mooie prijzen he Steph. En Gerritsen heeft haar val kunnen goedmaken. Die kan met een goed gevoel naar huis. Trouwens de nr 3 ook brons is ook mooi.
Mooie prijzen he Steph. En Gerritsen heeft haar val kunnen goedmaken. Die kan met een goed gevoel naar huis. Trouwens de nr 3 ook brons is ook mooi.
Steph slaap saai maar wel lekker (dit geldt voor alle saaie elfenmaisjes)
Saaie morgen allemaal.

Ik hoop dat de HA en de fysio je kunnen helpen Dez. Dat je ondje nu al beter gaat dan jij klinkt niet echt goed.

Dushi en Steph: ik had beter ook OL kunnen gaan kijken want slapen wil weer eens niet echt lukken de afgelopen nachten. Komende nacht is er geloof ik geen schaatsen?

Er valt hier weer saai veel sneeuw. 15 cm in 2 dagen en het sneeuwt nog. Ook redelijk koud (-9) en harde wind, kortom kutweer. Saai hoor.
WTF?
Goedemorgen allemaal, het is hier saai weer dus dat belooft wat voor de dag

Abusu, nee vannacht is er geen schaatsen. Wat vervelend dat je zo slecht slaapt de afgelopen dagen. En wat een saai rot weer heb jij zeg.
Balen Abusu dat je niet kon slapen maar het schaatsen was al af toen ik hier kwam posten. En nu is het idd saai weer ook hier.

He bah, mag vanavond pas farmen bij de buren.......Maar komt saai goed uit omdat Lief dan weg is.
Ik heb straks van Lief een nieuw spel voor de Wii gekregen (alvast voor mijn verjaardag over een maand). Mario en Sonic op de OS in Vancouver. Gaaf, saai kan ik ook alleen doen. Maar moet nog wel saai trainen, eerste 500m (langer gaat niet) in 53sec.
Ach Steph: zolang je maar niet valt dat is het belangrijkste....

Hier gewoon saai aan het werk geweest. Blij dat het eindelijk weekend is.
Wat leuk zo'n saai spel Steph!!

Elfenmaisjes die saai zijn allemaal een saai weekend!! Geniet er lekker van
Hier een saai weekend idd. Saai bij alle buren langsgeweest om onkruid ed weg te halen, kippen voeren en bij wie het mocht ook gemest
*en toen ging de bel*

Verder niet veel doen, ietsje strijken
Saaie activiteiten voor je weekend Steph

Ik heb net zo'n saai weekend morgen een verjaardag, vandaag nog even rommelen in huis. Voor je het weet is je weekend weer voorbij.
Strijk allang klaar gelukkig. Nu saai internetten, misschien farmen en dan niets oid. Lekker saaii.
Ik ben heel saai de stad in geweest en heb saai geld uigegeven. De was heb ik al gedaan, wordt morgen opgevouwen.

Voor vanavond wilde ik eigenlijk spagetti eten maar heb nu zo'n zin in nacho's...... het wordt vanavond dan maar pizza (is ook italiaans toch).
Snjokorn, had jij gekeken wat wij aten? (nl ook pizza), saaierd die je bent.
Nee, dat had ik nog niet gedaan. Eet smakelijk.

(heeft net die nacho's op en hoeft voorlopig even niet te eten....heel saai dus.)
saaie hollandse tulpjes heb je daar snjo
quote:desteny schreef op 20 februari 2010 @ 20:11:

saaie hollandse tulpjes heb je daar snjoDat vind ik nu ook. Lekker saai zo in huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven