Ben ik nu ondankbaar?

19-02-2010 20:22 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dilemma dilemma..

Mijn opa heeft vandaag besloten dat zijn auto weggaat, hij kan er niet meer in rijden. Heel verstandig besluit, had ie veel eerder moeten doen!

Alleen, nu heeft ie eerst de auto aan mijn broer aangeboden, maar die wil hem niet. Nu mag ik hem hebben, zomaar voor niks! Maar ik weet het niet.. Heb een auto, is wel wat ouder, heeft meer km op de teller, maar rijd zoo lekker! Mijn auto moet gekeurd, hij zal me wat geld gaan kosten, hoeveel weet ik nog niet. Auto van opa is gekeurd, kan er weer een jaar tegenaan.

Mijn auto is een leuke VW Golf, lekker snel autootje. Opa's auto is een senioren Opel Agila, zo'n hoge. Mijn auto is zwaarder, dus meer wegenbelasting (scheelt 20 euro per 3 maanden), maar opa's auto heeft dus een slechtere wegligging (noem je dat zo?) Ik rijd er geregeld in als ik met hem naar het ziekenhuis moet, dan gaan we samen in zijn auto. Met een beetje wind heb je dus flink werk van het tegensturen, zoveel windvang heeft ie dan.

In principe ben ik er dus wel al uit, ik wil gewoon mijn eigen autootje houden, maar ben ik dan niet enorm ondankbaar als ik nee zeg op hun aanbod? Als ik dit aanbod aanneem, en ik krijg na een half jaar spijt kan ik het niet maken om hem dan in te ruilen, althans dat idee heb ik.



Nogmaals dilemma dilemma!!
Alle reacties Link kopieren
Nou jaaaa zeg!

Het is mijn eerste autootje hoor. Een beetje respect graag.



Ik vind hem wél leuk. Dus.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 19 februari 2010 @ 20:42:

Ik zou nog niet dood gevonden worden in een Opel agila. :puke:





Maar goed wie ben ik.



Triest hoor,het is een auto en als je erin rijdt zie jij de buitenkant toch niet?

Zou ze de kost niet willen geven die mensen die heel blij zouden worden als ze nog zo:'n autootje voor de deur hadden staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=5279281,noline]Superhuisvrouw schreef op Triest hoor,het is een auto en als je erin rijdt zie jij de buitenkant toch niet?

Zou ze de kost niet willen geven die mensen die heel blij zouden worden als ze nog zo:'n autootje voor de deur hadden staan.Als je een opel agila kunt betalen, kun je ook wel iets anders fatsoenlijks betalen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit wel iets voor zamira



Alle reacties Link kopieren
Je eigen verkopen, auto aannemen en over een paar maand inruilen met het geld van je eigen erbij en dan zeggen dat de garagehouder een aanbod deed dat je niet kon weigeren omdat de agila zo gewild was, klaar
Let's play Twister, let's play Risk yeah
Alle reacties Link kopieren
quote:not_me schreef op 19 februari 2010 @ 23:28:

Je eigen verkopen, auto aannemen en over een paar maand inruilen met het geld van je eigen erbij en dan zeggen dat de garagehouder een aanbod deed dat je niet kon weigeren omdat de agila zo gewild was, klaarjij zou dus echt je eigen opa naaien?
Alle reacties Link kopieren
Mijn opa had vroeger ook een Opel (kadett) als ie hem startte, leek het net of ie op ging stijgen zoveel herrie.

Ik asocieer Opel altijd met Opa.
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eerlijk zijn tegen opa,en zeggen heel erg lief van u dat u aan mij gedacht heeft maar ik houd het toch liever bij mijn eigen vertrouwde golf.Misschien kan ik helpen om de wagen te verkopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bettypage schreef op 19 februari 2010 @ 23:29:

Mijn opa had vroeger ook een Opel (kadett) als ie hem startte, leek het net of ie op ging stijgen zoveel herrie.

Ik asocieer Opel altijd met Opa.



He ja Opel is opa

Suzuki swift = Karst T

Matiz= de miep die net een handschoenkastje kan betalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:La Vie en Rose schreef op 19 februari 2010 @ 23:00:

Nou jaaaa zeg!

Het is mijn eerste autootje hoor. Een beetje respect graag.



Ik vind hem wél leuk. Dus.



Je bedoelt toch het huidige model Swift?
Alle reacties Link kopieren
quote:yoyo2 schreef op 19 februari 2010 @ 23:29:

[...]





jij zou dus echt je eigen opa naaien?Nee, niet naaien, hij wil helpen en dat gaat zo het best.
Let's play Twister, let's play Risk yeah
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 19 februari 2010 @ 23:16:

[...]





Triest hoor,het is een auto en als je erin rijdt zie jij de buitenkant toch niet? .O nee? Als ie voor mijn deur staat zie ik hem natuurlijk wel.
Alle reacties Link kopieren






Nou vooruit, voor de liefhebber.
Alle reacties Link kopieren
heb je hem zelf rood geschilderd?
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 20 februari 2010 @ 23:04:

[afbeelding]





Nou vooruit, voor de liefhebber.



Gewoon erg praktisch hoor, ik het kleine volle Nederland. Kort, smal, je sluipt overal tussendoor, makkelijk te parkeren, lekker goed overzicht, zuinig......



Dus eigenlijk.....



Nou nee toch maar niet ;)
Alle reacties Link kopieren
Hihi.
Ouwelullenbak Agila lijkt een beetje op een Suzuki Wagon R....ook zo'n vre-se-lijke geval.... 'k zou er niet eens in vervoerd willen worden....zou me kapot schamen
Alle reacties Link kopieren
zolang ik geen afrokapsel heb.....
.....valt het best mee?
Alle reacties Link kopieren
.. heb ik hem niet nodig
Alle reacties Link kopieren
quote:Xander68 schreef op 20 februari 2010 @ 23:18:

Ouwelullenbak Agila lijkt een beetje op een Suzuki Wagon R....ook zo'n vre-se-lijke geval.... 'k zou er niet eens in vervoerd willen worden....zou me kapot schamen Precies, al kreeg ik geld toe.
quote:Zamirah schreef op 20 februari 2010 @ 23:24:

[...]





Precies, al kreeg ik geld toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 20 februari 2010 @ 23:24:

[...]



Precies, al kreeg ik geld toe.



Je MOET kiezen!



Een Agila.......

of de rest van je leven met de bus.



Nou?





*keurt het dragen van een pruik én uitsluitend na zonsondergang rijden ook goed*
LOL Q!



*durft van schrik het merk+type auto maar niet meer te noemen wat hier gereden wordt *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven