Het kasteel
zondag 21 februari 2010 om 23:12
Kus terug, Kjong!
Ik vind het zo fijn en bijzonder dat we zo'n leuke groep zijn! Dat we allemaal bijzondere vrouwen zijn, allemaal verschillende vrouwen (op wat zusjes na enzo ) zijn en dat het zo ontzettend goed klikt! En dat we de hele middag kunnen lullen en lachen over van alles, alsof we elkaar al ons hele leven kennen
Jullie zijn mij dierbaar.
Ik vind het zo fijn en bijzonder dat we zo'n leuke groep zijn! Dat we allemaal bijzondere vrouwen zijn, allemaal verschillende vrouwen (op wat zusjes na enzo ) zijn en dat het zo ontzettend goed klikt! En dat we de hele middag kunnen lullen en lachen over van alles, alsof we elkaar al ons hele leven kennen
Jullie zijn mij dierbaar.
maandag 22 februari 2010 om 09:13
Ja ik graag!
Gaaap...gisterenavond/nacht een soort van verstrikt geraakt in de 1500m dames en nu is mijn bioritme weer van de leg.
Go get 'em straks Suup! Beetje kunnen slapen?
Jij veel plezier op de training vandaag Tila! Dat is toch vandaag?
Zijn de andere Dames ook alweer een beetje in Het Maandag-Gareel?
Ik heb vandaag een frut-dagje. Moet nog Mindfullnes-huiswerk doen, mijn (ex)werksleutels en (ex)werkparkeervergunning aangetekend op de post doen, naar het station om mijn ov-chipkaart te activeren, vanmiddag thee drinken met 2 vriendinnetjes in de stad en vanavond boksen.
Gaaap...gisterenavond/nacht een soort van verstrikt geraakt in de 1500m dames en nu is mijn bioritme weer van de leg.
Go get 'em straks Suup! Beetje kunnen slapen?
Jij veel plezier op de training vandaag Tila! Dat is toch vandaag?
Zijn de andere Dames ook alweer een beetje in Het Maandag-Gareel?
Ik heb vandaag een frut-dagje. Moet nog Mindfullnes-huiswerk doen, mijn (ex)werksleutels en (ex)werkparkeervergunning aangetekend op de post doen, naar het station om mijn ov-chipkaart te activeren, vanmiddag thee drinken met 2 vriendinnetjes in de stad en vanavond boksen.
maandag 22 februari 2010 om 10:41
Ja ik ben er helemaal klaar voor.
Ben nog even wat dingen op papier aan het zetten (voor mezelf, niet voor hun) en dan ga ik richting adviseur om met haar gesprek voor te bereiden en dan zullen we ze een poepie laten ruiken.
Ze weten niet wie er mee komt dus dat kan grappig worden.
Darly frutse vandaag.
Tila jij tuttelse.
Ben nog even wat dingen op papier aan het zetten (voor mezelf, niet voor hun) en dan ga ik richting adviseur om met haar gesprek voor te bereiden en dan zullen we ze een poepie laten ruiken.
Ze weten niet wie er mee komt dus dat kan grappig worden.
Darly frutse vandaag.
Tila jij tuttelse.
maandag 22 februari 2010 om 10:56
Hallo liefies, wat was het weer fijn om jullie te zien! M'nas - wat heb je ene heerlijk huis en goeie mensen. Ik ben geheel vergeten je oudste te complimenteren met de geweldige Jamie-taart, en overigens vond ik je jongste ook erg om op te vreten. Zoon was het liefst gewoon maar bij jullie ingetrokken, maar onderweg naar huis met z'n 2 was ook erg gezellig. We hebben Grote Zaken in het Leven doorgesproken ("Mam, is het nu weer helemaal goed in Haiti? En waarom moeten er eigenlijk Nederlandse soldaten naar Oehoe-ghan, hebben we daar oorlog mee dan? En hoeveel medailles hebben we nou op de Olymische Spelen? Mag ik op bobsleeen?")
En nou heb ik alleen weer bagger geslapen en moet ik me even de dag doorslepen met 3 koters en straks nog 2 van de buren, maar dat komt ook wel weer goed.
KUSSEN!
En nou heb ik alleen weer bagger geslapen en moet ik me even de dag doorslepen met 3 koters en straks nog 2 van de buren, maar dat komt ook wel weer goed.
KUSSEN!
maandag 22 februari 2010 om 11:05
Hahahahaha, Lil, Jongste vroeg gisteren nadat jullie naar huis waren gegaan: " Wanneer mag X hier logeren?". Daar bleken ze het met zijn 2-en over gehad te hebben namelijk. Ik vond die 2 jochies zoooooooo schattig samen! Ze passen goed bij elkaar, jouw Zoon is net zo leuk als de mijne
.
Suup: go get 'm !
Suup: go get 'm !
.
maandag 22 februari 2010 om 12:53
Zoon en Jongste waren om op te vreten samen, twee van die mooilieve knulletjes.
En Marie krijgt het druk de komende tijd; Mops vroeg vanmorgen nog voor ik mijn ogen goed en wel open had kunnen doen;
"En? Zijndebabypoesjesvannachtalgeborenenmagikdanalkijken? Ikwilweerspelenmetdatmeisjeophaarkamer!"
Mmmm, een vers Tila-soepje. Graag!
Suup, denk aan jou. Hoop dat je je goed voelt.
Is het al weer bijna weekend?
En Marie krijgt het druk de komende tijd; Mops vroeg vanmorgen nog voor ik mijn ogen goed en wel open had kunnen doen;
"En? Zijndebabypoesjesvannachtalgeborenenmagikdanalkijken? Ikwilweerspelenmetdatmeisjeophaarkamer!"
Mmmm, een vers Tila-soepje. Graag!
Suup, denk aan jou. Hoop dat je je goed voelt.
Is het al weer bijna weekend?
Wat wilde ik nou toch typen?
maandag 22 februari 2010 om 14:58
Pfff..hoe nat kan een mens worden onder een parapluutje. Bah, druipende sokken En ineens tot de ontdekking gekomen dat ik al mijn klusjes en afspraken niet ga redden vandaag. Dus dat worden er een paar afzeggen en door schuiven naar morgen. Zucht...moet es iets met time-management, of is dit stiekem al time-management
En waarom zijn pijnboompitten zo duur?
En waarom zijn pijnboompitten zo duur?
maandag 22 februari 2010 om 16:03
Omdat je die franse eekhoorns te snel af moet zijn in de race naar de pitten.
Omdat pijnbomen heel hoog zijn
Omdat je de hars van pijnbomen maar tenauwernood van je lijf en leden af kan krijgen
Omdat het een takkeklus is om al die zaadjes uit die pijnappel te krijgen
Omdat de gemiddelde eekhoorn daar al een kwartier per pijnappel over doet. (bij voorkeur bij het krieken van de dag, bòven jouw tent, flupje voor flupje afbrekend om bij het pitje te komen.
Aangezien chinezen ook alle kwaliteiten van eekhoorns bezitten, doen die ook in pijnboompitten, maar op de een of andere manier vernaggelen chinese pijnboompitten je smaaksensatie voor een week.
Omdat pijnbomen heel hoog zijn
Omdat je de hars van pijnbomen maar tenauwernood van je lijf en leden af kan krijgen
Omdat het een takkeklus is om al die zaadjes uit die pijnappel te krijgen
Omdat de gemiddelde eekhoorn daar al een kwartier per pijnappel over doet. (bij voorkeur bij het krieken van de dag, bòven jouw tent, flupje voor flupje afbrekend om bij het pitje te komen.
Aangezien chinezen ook alle kwaliteiten van eekhoorns bezitten, doen die ook in pijnboompitten, maar op de een of andere manier vernaggelen chinese pijnboompitten je smaaksensatie voor een week.