Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
.
Kus terug, Kjong!

Ik vind het zo fijn en bijzonder dat we zo'n leuke groep zijn! Dat we allemaal bijzondere vrouwen zijn, allemaal verschillende vrouwen (op wat zusjes na enzo ) zijn en dat het zo ontzettend goed klikt! En dat we de hele middag kunnen lullen en lachen over van alles, alsof we elkaar al ons hele leven kennen

Jullie zijn mij dierbaar.
Gewoon even een voor jullie...

Omdat ik zo blij met jullie ben!
Wat wilde ik nou toch typen?
Wie wil er koffie?

Suup, hou je haaks vandaag!
Ja ik graag!

Gaaap...gisterenavond/nacht een soort van verstrikt geraakt in de 1500m dames en nu is mijn bioritme weer van de leg.

Go get 'em straks Suup! Beetje kunnen slapen?

Jij veel plezier op de training vandaag Tila! Dat is toch vandaag?

Zijn de andere Dames ook alweer een beetje in Het Maandag-Gareel?

Ik heb vandaag een frut-dagje. Moet nog Mindfullnes-huiswerk doen, mijn (ex)werksleutels en (ex)werkparkeervergunning aangetekend op de post doen, naar het station om mijn ov-chipkaart te activeren, vanmiddag thee drinken met 2 vriendinnetjes in de stad en vanavond boksen.
Training is morgen vandaag is tutteldagje met kinderen, waarbij ik ze ga inzetten in het huishouden
Ja ik ben er helemaal klaar voor.

Ben nog even wat dingen op papier aan het zetten (voor mezelf, niet voor hun) en dan ga ik richting adviseur om met haar gesprek voor te bereiden en dan zullen we ze een poepie laten ruiken.

Ze weten niet wie er mee komt dus dat kan grappig worden.

Darly frutse vandaag.

Tila jij tuttelse.
Hallo liefies, wat was het weer fijn om jullie te zien! M'nas - wat heb je ene heerlijk huis en goeie mensen. Ik ben geheel vergeten je oudste te complimenteren met de geweldige Jamie-taart, en overigens vond ik je jongste ook erg om op te vreten. Zoon was het liefst gewoon maar bij jullie ingetrokken, maar onderweg naar huis met z'n 2 was ook erg gezellig. We hebben Grote Zaken in het Leven doorgesproken ("Mam, is het nu weer helemaal goed in Haiti? En waarom moeten er eigenlijk Nederlandse soldaten naar Oehoe-ghan, hebben we daar oorlog mee dan? En hoeveel medailles hebben we nou op de Olymische Spelen? Mag ik op bobsleeen?")

En nou heb ik alleen weer bagger geslapen en moet ik me even de dag doorslepen met 3 koters en straks nog 2 van de buren, maar dat komt ook wel weer goed.

KUSSEN!
Hahahahaha, Lil, Jongste vroeg gisteren nadat jullie naar huis waren gegaan: " Wanneer mag X hier logeren?". Daar bleken ze het met zijn 2-en over gehad te hebben namelijk. Ik vond die 2 jochies zoooooooo schattig samen! Ze passen goed bij elkaar, jouw Zoon is net zo leuk als de mijne :-).

Suup: go get 'm !
.
Ze waren ook echt om op te vreten, die twee

Ik vond trouwens al je kinders erg goed gelukt, M'anas.

Oehoeghan

Wie wil er een mosterd-preisoepje? Versgemaakt

Suup, al bezig? Pak ze!
Zoon en Jongste waren om op te vreten samen, twee van die mooilieve knulletjes.

En Marie krijgt het druk de komende tijd; Mops vroeg vanmorgen nog voor ik mijn ogen goed en wel open had kunnen doen;

"En? Zijndebabypoesjesvannachtalgeborenenmagikdanalkijken? Ikwilweerspelenmetdatmeisjeophaarkamer!"

Mmmm, een vers Tila-soepje. Graag!

Suup, denk aan jou. Hoop dat je je goed voelt.

Is het al weer bijna weekend?
Wat wilde ik nou toch typen?
Tila-soep is altijd goed :-)

Bah, wil niet de regen in. Auto stuk, fietsbanden allebei leeg dus dat wordt wandelen met een parapluutje

*staat in gedachten naast Suup met haar bokshandschoenen aan licht te grommen*
**soep!**

gheghe. Ik heb wel zitten denken aan een poesje, zo'n liefkleinkittentje, en dan helemaal van zo'n mooie rooie...

maar ik weet het niet. Heb ik nog even, M'anas?
Pfff..hoe nat kan een mens worden onder een parapluutje. Bah, druipende sokken En ineens tot de ontdekking gekomen dat ik al mijn klusjes en afspraken niet ga redden vandaag. Dus dat worden er een paar afzeggen en door schuiven naar morgen. Zucht...moet es iets met time-management, of is dit stiekem al time-management

En waarom zijn pijnboompitten zo duur?
Omdat je die franse eekhoorns te snel af moet zijn in de race naar de pitten.

Omdat pijnbomen heel hoog zijn

Omdat je de hars van pijnbomen maar tenauwernood van je lijf en leden af kan krijgen

Omdat het een takkeklus is om al die zaadjes uit die pijnappel te krijgen

Omdat de gemiddelde eekhoorn daar al een kwartier per pijnappel over doet. (bij voorkeur bij het krieken van de dag, bòven jouw tent, flupje voor flupje afbrekend om bij het pitje te komen.

Aangezien chinezen ook alle kwaliteiten van eekhoorns bezitten, doen die ook in pijnboompitten, maar op de een of andere manier vernaggelen chinese pijnboompitten je smaaksensatie voor een week.
Zoals je ziet ben ik een pijnboompittenexpert

Ik ga straks ondergronds wel even verder, maar ik leef nog en zij ook. Zit in afwachting van hun voorstel thuis.
Mijn pijnboompitten komen uit Pakistan zegt het bakje...
Update in de kelder en Marie in je mail
voor Suup.

Ik ga morgen werken. Wat een raaaaaar idee

wie wil er een bakkie koffie?
M'anas: in het kader van 'Wat was het eten gister lekker': wat zat er in die groente-gehakttaart aan kruideritis? Door aanwezige verkoudheid heb ik het niet helemaal kunnen ontcijferen.

Heb em wel gepoogd na te maken, vanavond. Was lekker
Tila: knoflook, peper, zout, paprikapoeder en ketjap manis met een heel klein scheutje rode wijn - that's it.

Succes met werken morgen!
.
Dank!

En Dank!
~ATTENTIE ATTENTIE, hier volgt een dienst mededeling~

Dat ene datumprikkerdingetje namens Supra en mij, vertelt ons dat

za 27 maa 2010

dé datum is.

~einde bericht~

Trutse!
So noted, Kjong, maar laat het nog even van agendadrukte afhangen of ik kan.

Hoewel het voor mijn sinussen helemaal geen overbodige luxe zou zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven