Bezemtopic deel 6
dinsdag 23 februari 2010 om 13:21
Laat ik maar eens een lijstje maken ( En dat een week lang ) Want het loopt weer eens helemaal niet hier in huis
Vandaag : Routine boven en beneden.
De was doen. ( Ik hou hem al 2 weken bij is dat wat ? )
Stofzuigen, dweilen en het speelgoed van Terror uitzoeken \ opruimen \ weggooien.
Welcome back Sas Mss dat je het probleem idd uit kan leggen ? ( Ik snap er geen flikker van, maar dat ligt aan mij hoor ) )
Vandaag : Routine boven en beneden.
De was doen. ( Ik hou hem al 2 weken bij is dat wat ? )
Stofzuigen, dweilen en het speelgoed van Terror uitzoeken \ opruimen \ weggooien.
Welcome back Sas Mss dat je het probleem idd uit kan leggen ? ( Ik snap er geen flikker van, maar dat ligt aan mij hoor ) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 23 februari 2010 om 13:35
Goedemiddag!
Ik ben nog niet begonnen met werken hoor, volgende week pas. Nou ja, pas, deze week vliegt ineens voorbij.
Vanmorgen al op visite geweest, boodschappen zijn in huis, al een was gedraaid en de vaatwasser loopt
Dadelijk nog veel meer was, stofzuigen, drogen, opruimen, vaatwasser uitruimen.
Maar nu eerst even op de bank met Poes P. en een boekje.
Sas, welkom terug!
Boro, de was bijhouden is al heel wat (denkt nu aan de stapels die hier nog klaar liggen en zucht)
Ik ben nog niet begonnen met werken hoor, volgende week pas. Nou ja, pas, deze week vliegt ineens voorbij.
Vanmorgen al op visite geweest, boodschappen zijn in huis, al een was gedraaid en de vaatwasser loopt
Dadelijk nog veel meer was, stofzuigen, drogen, opruimen, vaatwasser uitruimen.
Maar nu eerst even op de bank met Poes P. en een boekje.
Sas, welkom terug!
Boro, de was bijhouden is al heel wat (denkt nu aan de stapels die hier nog klaar liggen en zucht)
dinsdag 23 februari 2010 om 14:36
Was ik ook weer!Weeën zetten niet door bij schone zus dus we wachten rustig verder.Zou voor mijn moeder wel leuk zijn als ze vandaag of morgen nog zou komen.Woensdagavond gaat ze op vakantie naar de zon.
He Saskia,leuk dat je weer mee komt schrijven!Wat Jonna zegt,snappen ze dat bij viva niet als je het probleem proxydinges uitlegt?Ik heb er helemaal de ballen verstand van
Bor.Terror nergens last meer van??
Mijn lijstje voor vandaag is af:
vaatwasser en kastjes keuken buitenkant
stofzuigen
trui ruilen
vanavond komt er een vriend van vriend eten,heb een grote pan hutspot gemaakt.(voor mezelf nog restje verse rode kool van gister)
He Saskia,leuk dat je weer mee komt schrijven!Wat Jonna zegt,snappen ze dat bij viva niet als je het probleem proxydinges uitlegt?Ik heb er helemaal de ballen verstand van
Bor.Terror nergens last meer van??
Mijn lijstje voor vandaag is af:
vaatwasser en kastjes keuken buitenkant
stofzuigen
trui ruilen
vanavond komt er een vriend van vriend eten,heb een grote pan hutspot gemaakt.(voor mezelf nog restje verse rode kool van gister)
dinsdag 23 februari 2010 om 14:48
dinsdag 23 februari 2010 om 15:36
Tuurlijk kan een ban worden terug gedraaid. Als ze maar willen.
Ik heb ook niet helemaal gevolgd maar het schijnt om een blunder van Angel5 te gaan.
Balen van je laptop Coe, hopelijk is hij nu wel goed gemaakt.
Ik heb ondertussen kipfilet en roerbakgroenten uit de vriezer gehaald. Daarbij wedges of rösti uit de oven, e voila!
Ik heb ook niet helemaal gevolgd maar het schijnt om een blunder van Angel5 te gaan.
Balen van je laptop Coe, hopelijk is hij nu wel goed gemaakt.
Ik heb ondertussen kipfilet en roerbakgroenten uit de vriezer gehaald. Daarbij wedges of rösti uit de oven, e voila!
dinsdag 23 februari 2010 om 15:48
Hallo dames!
Coe/Gold, nu maar hopen dat ze de ban van Pips ook terugdraaien als zijnde blunder van Naomi of zo. Zou leuk zijn.
Fuss, is het nog gelukt met het spelletje van zoon?
Sas, leuk dat je weer meeschrijft, deze keer wat langer blijven hoor!
Vandaag gewerkt, even een kort overleg gehad met mijn manager en ze is heel tevreden over me. Gelukkig maar, want ik ben héél blij met mijn baan.
Straks chili maken, lekker, lang niet gegeten omdat man het niet lust, maar die eet vanavond (weer) niet mee.
Coe/Gold, nu maar hopen dat ze de ban van Pips ook terugdraaien als zijnde blunder van Naomi of zo. Zou leuk zijn.
Fuss, is het nog gelukt met het spelletje van zoon?
Sas, leuk dat je weer meeschrijft, deze keer wat langer blijven hoor!
Vandaag gewerkt, even een kort overleg gehad met mijn manager en ze is heel tevreden over me. Gelukkig maar, want ik ben héél blij met mijn baan.
Straks chili maken, lekker, lang niet gegeten omdat man het niet lust, maar die eet vanavond (weer) niet mee.
dinsdag 23 februari 2010 om 18:30
Hmz, je kunt ook positief denken Zoeb: fijn dat je het had en alles kon betalen Maar ik kan me voorstellen dat je er goed zuur van bent. Hoe is het eigenlijk met moeders?
Rainz, wat fijn dat ze zo tevreden zijn!
Nikki, kom in een filiaal hier werken dan Ik ga morgen even kijken voor pyjama's. Voor het ziekenhuiskoffertje
Vandaag geen moer gedaan want ik moest vanmiddag werken, een vergadering. Dat werkt toch niet, want dan kom ik niet aan mijn rust toe. Trouwens, ik heb wel íets gedaan, want was gedaan en nu is het aan het drogen. Knap he?
Rainz, wat fijn dat ze zo tevreden zijn!
Nikki, kom in een filiaal hier werken dan Ik ga morgen even kijken voor pyjama's. Voor het ziekenhuiskoffertje
Vandaag geen moer gedaan want ik moest vanmiddag werken, een vergadering. Dat werkt toch niet, want dan kom ik niet aan mijn rust toe. Trouwens, ik heb wel íets gedaan, want was gedaan en nu is het aan het drogen. Knap he?
dinsdag 23 februari 2010 om 21:02
das wel kut zoeb, alles in een keer is nooit leuk
Ik was weer thuis, ik wilde goedkope gympen en dat heb ik geweten. Wat zijn vrouwen verschrikkelijk als er iets niet duur is. Heb geloof ik uiteindelijk de schoenen van iemand anders meegenomen maar die was met hele andere dingen bezig
Ik was weer thuis, ik wilde goedkope gympen en dat heb ik geweten. Wat zijn vrouwen verschrikkelijk als er iets niet duur is. Heb geloof ik uiteindelijk de schoenen van iemand anders meegenomen maar die was met hele andere dingen bezig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 23 februari 2010 om 21:58
quote:Goldielocks schreef op 23 februari 2010 @ 15:46:
Nikki, ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief van W.
OMG, kan je naar de familiekoopavond komen, jammer dat je zoverweg woont.
Nu komt de meeste kleding binnen, maar we hebben niet veel in die maat.
In 92 t/m 140 heb je de meeste keus.
Nikki, ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief van W.
OMG, kan je naar de familiekoopavond komen, jammer dat je zoverweg woont.
Nu komt de meeste kleding binnen, maar we hebben niet veel in die maat.
In 92 t/m 140 heb je de meeste keus.
Erik is de Mol en HPL de Lul.