Bezemtopic deel 6
dinsdag 23 februari 2010 om 22:22
Ik heb nog niets gehoord. Ze mogen wel opschieten met opschonen, alles draait op 2? angels.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de meeste topics ook vrij negatief zijn. Er wordt heel regelmatig op een topic gereageerd als: wat stel jij je aan,of; doe eens normaal, of; next, of onzinnig, slotje.
Als iedereen nou eens gewoon wat positiever reageert dan komt dat vast een en ander ten goede.
Ik kan me dan ook wel voorstellen dat de angels wat overdreven anders reageren dan normaal.
Volgens Happy gaat Bob het niet worden.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de meeste topics ook vrij negatief zijn. Er wordt heel regelmatig op een topic gereageerd als: wat stel jij je aan,of; doe eens normaal, of; next, of onzinnig, slotje.
Als iedereen nou eens gewoon wat positiever reageert dan komt dat vast een en ander ten goede.
Ik kan me dan ook wel voorstellen dat de angels wat overdreven anders reageren dan normaal.
Volgens Happy gaat Bob het niet worden.
dinsdag 23 februari 2010 om 22:29
Bob is hem nu voorbij. Ik hoop dat ie dit vol houdt
Zoeb, zoiets was het ook. En ze azen gewoon op de dingen die jij in je hand hebt. Hoor je ze fluisteren kijk dat meisje heeft maat 39 in haar handen. Nou dit meisje vrouw heeft ze gewoon bij itsman in bewaring gegeven
Zoeb, zoiets was het ook. En ze azen gewoon op de dingen die jij in je hand hebt. Hoor je ze fluisteren kijk dat meisje heeft maat 39 in haar handen. Nou dit meisje vrouw heeft ze gewoon bij itsman in bewaring gegeven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 24 februari 2010 om 08:52
Mogguh...
En nog steeds ben ik snip en snipverkouden..
Ik ben benieuwd hoe Mmetje het gaat vinden MissM
En hoe jij het gaat vinden ook!
Wat een blunder van die coach van Sven....
Dat moet heel erg balen zijn.
Erg jammer hoor.
Ik moet me vandaag een beetje beter gaan voelen, want ik heb vanavond taxi-dienst om buurvrouw naar buurman in het ziekenhuis toe te rijden.
Oja, en ik kick op sale-shoppen, maar dat wisten jullie al
En nog steeds ben ik snip en snipverkouden..
Ik ben benieuwd hoe Mmetje het gaat vinden MissM
En hoe jij het gaat vinden ook!
Wat een blunder van die coach van Sven....
Dat moet heel erg balen zijn.
Erg jammer hoor.
Ik moet me vandaag een beetje beter gaan voelen, want ik heb vanavond taxi-dienst om buurvrouw naar buurman in het ziekenhuis toe te rijden.
Oja, en ik kick op sale-shoppen, maar dat wisten jullie al
woensdag 24 februari 2010 om 08:59
Wat jammer gister van Sven!
MissM,de eerste keren is altijd moeilijk!Maar je zult zien dat als Mmetje zich daar thuis voelt dat het steeds makkelijker wordt om hem daar achter te laten.Ik ben af en toe blij als Ukkie naar creche is...even rust
Fuss,wist gyn niet iets voor je slaapprobleem?Vriendin van me had veel baat bij yoga..
Lijstje vandaag:
vaatwasser in en uitruimen
bed oudste verschonen
boodschappen
opruimen en stofzuigen(as usual)
vanmiddag wb op bezoek
bakkie drinken bij moeder
eten
middelste naar training
MissM,de eerste keren is altijd moeilijk!Maar je zult zien dat als Mmetje zich daar thuis voelt dat het steeds makkelijker wordt om hem daar achter te laten.Ik ben af en toe blij als Ukkie naar creche is...even rust
Fuss,wist gyn niet iets voor je slaapprobleem?Vriendin van me had veel baat bij yoga..
Lijstje vandaag:
vaatwasser in en uitruimen
bed oudste verschonen
boodschappen
opruimen en stofzuigen(as usual)
vanmiddag wb op bezoek
bakkie drinken bij moeder
eten
middelste naar training
woensdag 24 februari 2010 om 09:10
woensdag 24 februari 2010 om 09:24
Bijgekomen van het feest... poeh... voor zo'n meisje als mijn middelste is het goed dat ze maar 1x per jaar jarig is. Ze was als een dolle:
Ik ben ook a-sportief hoor Mamz, maar dit vind ik toch wel sneu...
GL, beterschap.
Lijstje voor vandaag:
* was opvouwen
* puin ruimen voor de schoonmaakster morgen
Dat was het... lekker kort lijstje vandaag.
Ik ben ook a-sportief hoor Mamz, maar dit vind ik toch wel sneu...
GL, beterschap.
Lijstje voor vandaag:
* was opvouwen
* puin ruimen voor de schoonmaakster morgen
Dat was het... lekker kort lijstje vandaag.
woensdag 24 februari 2010 om 09:39
Goedemorgen
ik ben er nog een beetje zuur van, hoe raar het ook klinkt. Het is echt zo een dag alsof Nederland uit het WK of EK is geknikkerd en je oranje spullen verdwijnen uit huis
Druifje, mijn moeder was ook altijd blij als onze feestjes achter de rug waren
GL, beterschap
MM, het is even moeilijk, maar het went je kleine kereltje naar de opvang brengen
Fuss, hopen dat je een beetje kunt bijslapen
ik ben er nog een beetje zuur van, hoe raar het ook klinkt. Het is echt zo een dag alsof Nederland uit het WK of EK is geknikkerd en je oranje spullen verdwijnen uit huis
Druifje, mijn moeder was ook altijd blij als onze feestjes achter de rug waren
GL, beterschap
MM, het is even moeilijk, maar het went je kleine kereltje naar de opvang brengen
Fuss, hopen dat je een beetje kunt bijslapen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 24 februari 2010 om 09:48