Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Hey meiden! bedankt voor jullie felicitaties!! erg lief!!

Het zit er weer op gelukkig morgen weer het normale leven in.. ex had wel sms gestuurd uiteindelijk! waarin hij me feliciteerde en zei dat hij hoopte dat ik een leuke dag had gehad en wenste me een fijne vakantie.. hoe hij dat laaste weet?? denk via msn regel ofzo.. er stonden geen vragen in dus eigenlijk geen reden om iets terug te sturen maar ja wat komt het beste over, dus heb gewoon teruggestuurd.. "jeetje dat je dat nog weet" dank je! x (hij wist namelijk nooit wanneer ik jarig was ook dat zal wel met het msn regeltje te maken hebben) uiteraard niets op teruggehoord maar vond het wel goed, toch een grapje maar ook een afsluiter, ook ik heb geen vragen gesteld. bah, zal echt blij zijn als hij nog verder uit mijn gedachten verdwijnt heb me vandaag toch nog best wel rottig gevoeld. Morgen nieuwe dag!!

@Zomaariets, wat vervelend dat je ziek was!! helemaal shit als je je verveelt en in bed ligt ga je piekeren.. bah..logisch dat je in de waar raakt, ga daar niet teveel over prakiseren, laat het maar even, je bent aan het verwerken dat hoort erbij.. die gevoelens naar de eerste ex hebben hier ook mee te maken en niet met de gevoelens van ex1 ansich..

@Yulia, meis ik heb zo bewondering voor je, jij bent echt goed ziek, je kleine meisje niet bij je en dan ook nog zo'n eikel van een ex, dit is echt een dal waar je in zit maar je klinkt zo vreselijk sterk! je doet het toch maar allemaal en daar mag je jezelf best voor op de schouders kloppen! In een scan klinkt heftig, wil je vertellen wat er aan de hand is? of liever niet? hoop niets ernstigs..

@ Prinsesje, jij bent zo goed bezig! wat super fijn dat je ex zo aardig is nog, wauw ben jaloers! ik zou dat ook het allerfijnste vinden!! hopelijk helpt dit je om snel een afsluiting te vinden.. oja het topic heet valse hoop en ontrouw, ga maar kijken je lacht je rot!

@Diay heel goed meis, jij hebt nu de touwtjes in handen! en laat die jongen maar voor je vechten en zich bewijzen.. hij heeft een lange weg te gaan.. pas op jezelf!!

@Brocoli HUP AAN JE STUDIE!!! ZO KOMT ER NATUURLIJK NOOOOOOOOOOOOOOOOIT IETS VAN!!! :-)

voor allemaal van deze bijna niet meer jarige jop en ze is er blij mee want morgen begint het normale leven weer, hoera!
Hey,Sanne!

Ben blij voor je dat je toch nog wat van ex hebt gehoord...omdat het toch belangrijk voor je was.Dit soort dagen zijn hoe dan ook confronterend,omdat je toch terug gaat kijken hoe het vorig jaar om deze tijd was.Dat is heel normaal,heb ik zelf ook wel en zal ook nog wel ff zo blijven.Het maakt gewoon dat je er dan weer ff meer mee bezig bent dan je lief is..maar morgen weer alles "normaal",lekker verder met plannen maken voor je vakantie! Hoop dat je nog een leuke avond hebt gehad met je familie? Voor zo lekker slapen,doe ik ook zo want morgen een vroege dienst... Mirre
Thanks lieve Mirre!!

Je hebt helemaal gelijk het is confronterend! hoort er allemaal bij.. avond was wel gezellig hoor! maar ik merk toch doordat ik minder in mn vel zit dat ik dan niet helemaal mezelf ben.. maar ook dat komt wel weer! Heb jij dat ook nog meis? die confrontaties met bepaalde dagen? en is jouw ex dan nog wel attent?

Slaap lekker meis!! dikke terug!!!
Bweh, klein dipje. Ik wil in z'n armen liggen, maar er ligt wat veel oceaan tussen . (En buiten dat stuk oceaan is 't nog steeds 'uit' natuurlijk.)
Dat is klote tangerine: sterkte
Bam! Smst mijn ex net dat we gewoon 1300 euro moeten betalen om alles bij de bank en via de notaris op zijn naam te zetten! Wat een afzetters!!!!! Had ie niet ff eerder kunnen bedenken dat hij niet met me verder wilde? Hoop geld op niks af weggegooit. Ik smste hem erover terug en toen belde hij. Weer heel moeilijk om hem te spreken maar we hoeven niet samen naar de notaris. Dat zou dan helemaal zo'n rotsituatie zijn geweest.

Sann, fijn dat je ex evengoed nog wat heeft laten horen. Doet wel even goed toch te weten dat hij je niet vergeten is. En geen vragen is een goeie. Je hoort toch alleen maar dingen die je niet wilt horen. Hoorde net bijvoorbeeld ook dat mijn ex een paar dagen vrij is geweest dat ik dacht, wilde ik dat wel weten? :S

Diay, heerlijk he die rust. Ik merkte aan mezelf dat ik die rust ook weer snel vond en moet zeggen dat ik mezelf ook weer beetje begin te worden. Weer veel met vriendinnetjes doen en vooral doen waar ik zin in heb en geen vriend die daar iets van zegt of waarmee rekening gehouden moet worden. Natuurlijk blijven die rotgedachten er, maar uiteindelijk moet je zelf verder. Dus probeer je vooral op jezelf en jouw leventje te richten want dat is wat op het moment belangrijk is. Jij!

Mirre? Hoe gaat het met jou? Gaat goed he? Fijn dat je evengoed nog hier vaak bent. :D

Yulia! Sterkte!

Liefs Prinsesje
Pff is ineens mn hele verhaal weg... Stomme site. En ik had nog wel zulke briljante dingen getypt. :p

Ok poging 2...
Nou nog een keer mn verhaal. En om het voor mij interessant te houden gooi ik lekker jullie naampjes door de war.

@tangerine. Heeft slapen geholpen voor je dipje? Hele dikke in ieder geval. Heb zo over je nagedacht vanacht dat ik had gedroomd dat ik een oceaan heb overgezwommen.

@prinsesje. Wat rot zeg van dat geld. Snap niet zoveel van economie dingen enzo, maar waarom moet je hem gaan betalen om dingen op zijn naam te zetten? Is zijn probleem toch? Misschien toch een idee om met hem mee te gaan naar notaris? Of vertrouw je erop dat hij alles eerlijk en goed regelt?? In ieder geval sterkte ermee. Zou lullig zijn als deze relatie je ook nog eens geld gaat kosten, zeker nu je bezig bent met iets voor jezelf zoeken...

@sann. Hoe bevalt de 'normale' dag tot nu toe? Blij voor je dat je toch nog iets van je ex hebt gehoord gister. En goed dat je geen vragen terug hebt gestuurd. Nu is het weer afgesloten en kan je je op belangrijkere dingen concentreren zoals keeping a specific topic alive!! En kiezen van een kleur voor je nieuwe bikini. Uiterst belangrijk! ;)

@Yulia. Goede uitslag van de scan? Alles weer op zn plek en genezen? Snap dat die mis momentjes lastig zijn, maar super goed van je dat je op het punt bent dat je de relatie en die leuke momenten ervan mist en niet hem persoonlijk. Heb al eerder gezegd en gister weer tegen een vriendin, ik mis samen in bed liggen, samen koken en douchen en filmpje kijken. Maar gelukkig is dat onderdeel van een bouwpakket van een vriendje die er als het goed is wel bij hoort, dus daar hoef ik hem niet voor terug. Daar wachten we gewoon voor op de volgende, alleen tot die tijd is het zuur, maar ook heel logisch. Maar je doet het echt heel goed!

@Daiy. Goed van je dat je de keuze hebt gemaakt om hem los te laten. Je hoeft hem nog niet meteen helemaal af te schrijven, maar eerst moet je gebroken hartje weer geheeld worden met een heleboel vertrouwen en liefde. Want als je weer een poging 2 doet met deze man zonder dat je hartje weer heel is en jij weer jij bent, dan gaat er elke keer als er weer iets gebeurd je hart een beetje afbrokkelen. Dus tenzij hij met superglue komt en je de tijd geeft om het te laten drogen, verdien je iemand beters! Iemand die het je wel kan geven. En anders gaan wij je helpen en samen met je dochtertje komt het goed. Die neemt in ieder geval niemand ooit meer van je af!

Ik heb vanacht gedroomd dat ex me aansprak op msn. Eerst over OS of zoiets en daarna hoe het met me ging, dat hij me miste en dat het met hem niet zo goed ging. Gaf een heleboel rust, totdat ik besefte dat het maar een droom was. Beetje van geschrokken hoeveel rust het me gaf toen ik nog dacht dat ik hem even gesproken had... Zucht. Nu maar even snel douchen en eten en terug naar de boeken. Zal ik blij zijn als ik vrijdag weer naar mams ga voor het weekend. (ouders wonen namelijk in buitenland, maar nu is ze in nederland! Jeeh)
Brocoli, wat lief van je, en je hebt een actief dromenleven zo te lezen! Wat leuk dat je ouders in Nederland zijn, geniet ervan dit weekend.

Prinsesje, dát is veel geld! Moet jij daaraan meebetalen? Als het huis en zo op zijn naam komt, neem ik aan dat ie je moet uitkopen?

Badmeester, thanks .

We hadden gisteren even gemaild (korte mailtjes hoor), vandaar dat ik er ff over nadacht. Wat ik zo lastig vind is dat ik dus niet weet hoe 't nou loopt als ie terug is. Voor hij weg ging hadden we weer heel leuk contact, en ik weet gewoon niet of 't uiteindelijk wel weer iets wordt of dat het wel definitief voorbij is. En ik weet ook niet wat het beste zou zijn...

Hij was laatst jarig, als hij thuiskomt ligt er een kleinigheidje op 'm te wachten op de deurmat . (Een boek.)
We hebben toendertijd samen besloten het huis samen te kopen met in ons achterhoofd dat zoiets als dit zou kunnen gebeuren. Ik vind het wel fair als ik gewoon ook de helft betaal. We hebben tenslotte ook samen besloten ermee te stoppen. En ik ga er zeker vanuit dat mijn ex me niet bedondert. Daar vertrouw ik hem wel in. Mocht dit niet het geval zijn, dan kom ik daar later nog wel achter, maar zie dat eerlijk gezegd echt niet gebeuren. Ben juist blij dat we er zo uit kunnen komen samen. Zonder ruzie en gedoe en dat houd ik liever zo.

En Tangerine, verder krijg ik al het geld wat ik erin heb gestoken terug van mijn ex.
Even snel, want mag niet zolang achter de pc.

Sommigen van jullie schrijven dat ik zo sterk ben, nou... zo voel ik me van binnen niet hoor , maar ik vind het wel heeeeel lief dat jullie dat tegen mij zeggen!

DANKJEWEL DAARVOOR, geeft me weer moed om door te gaan zoals ik het al deed.....

Later zal ik wat uitgebreider reageren.
Graag gedaan en take care tang
OOooooohhhh, bah, balen!!

Vandaag (zomaar ineens) een ROTgevoel. Weet niet waar het door komt. Heel veel dagen gaat het goed en dan word je je weer bewust dat het UIT is en dat we nooit meer samen zullen zijn. Komt het door sommige liedjes op de radio, waar je herinneringen aan hebt? Komt het door de vakantiereclames op tv, dat je je afvraagt of een aankomende vakantie ooit nog zo leuk gaat worden als toen? Nooit meer samen dingen doen, nooit meer samen eten, samen fietsen, wandelen, foto's maken, nooit meer samen lachen (waarin je wegsmelt door de glimlach), nooit meer..... nooit meer.... nooit meer.....

Voel me nu erg k*t. Hopelijk gaat het gevoel snel weg. Kan iemand me er door heen helpen? Zo sterk ben ik dus helemaal niet . Heb er eigenlijk nog niet écht om gehuild, ja wel een paar traantjes maar niet echt gehuild ofzo..... Zou het daardoor komen? Oooww, wat een verlaten en eenzaam gevoel.

Zou ik ooit nog iemand tegenkomen? Is er een leuke man die ooit nog voor mij als persoon valt? Die mij neemt zoals ik ben, die om me lachen moet, die me gewoon geweldig vindt?

Ik hoor uit mijn omgeving dat ik er goed uit zie, maar ja, ik hoop ook dat ik iemand tref die mij neemt om hoe en wie IK ben (en oh ja, die ik natuurlijk ook lief, leuk, aantrekkelijk en slim vindt).
yulia wijzigde dit bericht op 25-02-2010 17:38
Reden: Teveel stomme tekst
% gewijzigd
Hele dikke knuffel Yulia. Huilen is niet erg. Lucht zelfs op. Misschien zelfs een hele zielige film opzetten en gewoon de tranen laten komen. Je dochtertje was niet thuis toch? Vanavond na het eten thee zetten, chocolade en ijs eten, zakdoekje bij de hand en aan het eind zeggen dat je zo hard moest huilen om de film. En snap dat je huilen niet ziet als sterk zijn, maar kan nooit gezond zijn om het op te kroppen. Niemand die het ziet, niemand die het merkt en het is zo ie zo helemaal niet erg. En als je ergens halverwege je huilbui vindt dat je echt te zielig aan het doen bent, dan droog je je tranen en gaat weer iets anders doen. Maar echt het lucht op.

En snap die gedachtes van nooit meer. Zat snotverdomme net the bold te kijken en daar was het oud en nieuw en ze hadden allemaal iemand te zoenen om 12 uur. En toen moest ik denken aan vorig oud en nieuw toen ik hem nog een dikke zoen kon geven en we daarna heerlijk zijn gaan lopen en praten en daarna tegen elkaar aan gingen liggen en op een 1persoons matras in slaap zijn gevallen. En toen nog geen benul dat het 2 weken later uit zou zijn... En toen moest ik verdomme ook huilen. Bijna 2 weken niet gehuild en toen kwamen de tranen ineens bij de bold!

Maar echt het lucht op en niets om je voor te schamen. En je mag natuurlijk altijd hier je dipjes blijven delen. God knows I did.

En ook jij vindt echt wel weer iemand. Mensen komen nog liefdes tegen in het bejaarden tehuis, dus volgens mij heb je nog heeel lang de tijd.
Yulia... Koppie op hoor! Ik snap precies hoe je je voelt, maar je moet hier doorheen. Strakkies zul je je weer beter voelen. En natuurlijk loopt er ook een leuke kerel voor jou rond op deze aardbol! :D En die zul je vanzelf tegen komen. Laat je emoties/gedachten maar langs komen en strakkies voel je je weer beter. Echt! Ik had zaterdagmorgen ook zo'n rotgevoel en nu kijk ik er ook weer anders tegenaan. En deze moment zullen zich steeds minder voordoen. Knuffel!
Lieve meiden, bedankt!

En weten jullie wat? Hij was echt zo totaal niet mijn type; veel te klein, te korte beentjes, groot (voor-)hoofd, gewoon eigenlijk best wel lelijk, maar hij denkt daar anders over natuurlijk (yeah, I know..), rook niet echt aangenaam, transpireerde veel, hij had geen vertrouwen in mij, beschuldigde mij van vreemdgaan enzo, struinde alle feestjes af om maar niets te moeten missen (alcohol). Dus ik mis de relatie waarschijnlijk heel erg op dit moment.

Misschien moet ik daar dan wel even flink om huilen. Goed plan!

@Broccoli; jij klinkt weer zo supersterk! Afgezien van het Boldmomentje... Maar ik begrijp je oh zo goed! Als je met O&N eens op dat moment wist waar je nu stond. Onvoorstelbaar gewoon. Heel wrang!

Maar wat een huichelachtig type om nog zo toneel te spelen en dan ineens is het voorbij.

@Prinsesje; haha, gelukkig duurt het bejaardentehuis nog wel even. Maar toch, ik ben nú in de bloei van mijn leven (nog niet gerimpeld en uitgezakt met een goed figuur) dus dan wil ik nú ook wel genieten van een lekkere en leuke man, hahaha.

Zullen we anders gezellig deze zomer naar Pinkpop ofzo? Mannen spotten? Want er zijn er hier al 3 op het topic die niet of nauwelijks nog meer uitgaan en gesettlede vrienden hebben.
Ik zie nu dat Broccoli het over het bejaardentehuis had. Word volgens mij toch echt oud nu
Ga je naar Pinkpop??!! Gaaf zeg! :D

En idd in het voorjaar - de zomer staan we weer open voor een leuk man! En dan ga ik in ieder geval genieten van heel veel festivals en buiten feestjes! Zo blij als een kind ben ik dan hahaha.
haha ja hoor echt bejaard. Zal je maar vast inschrijven voor een tehuis. Die zitten zo vol hoor. :p. En om maar weer terug te komen op de film Sex and the city. Samantha is daar iets van 50 ofzo en ziet er nog geweldig uit naakt. Dus je hebt nog zeeen van tijd.

Eerlijk gezegd voel ik me niet zo sterk. Maar weet dat het ergens wel weer goed komt. Is allemaal niet het einde van de wereld, alleen heel oneerlijk.

Na aanleiding van jou lijstje ga ik ook maar een lijstje maken. Lucht vast op. Weet er zo al een paar te noemen!
@Prinsesje; nee, ga niet naar Pinkpop. Heb niemand om mee te gaan. Al mijn vriendinnen hebben gezinnen en zullen zich daar niet zo snel laten zien. Dacht meer hier een clubje te vinden.

@Broccoli; zo'n lijstje is wel handig ja. Maar dan moet je het ook wel echt menen. Ik vond mijn vriend niet mijn smaak. Schaamde me ook voor hem. Daarom heb ik hem nooit voorgesteld aan mijn vrienden, errug hè? Gelukkig woonden mijn vrienden vrij ver weg en als ik dan al met ze afsprak wilde ik ook quality time dus vond het ook niet nodig om met hem te pronken (want er viel niets te pronken). Schaam me wel dat ik dit moet zeggen. Ik viel meer voor zijn innerlijk, wat achteraf dus ook niet zo bleek te zijn; depressief, wantrouwig, onzeker, huichelachtig, instabiel en zo kan ik die lijst nog meterslang vullen.
Nou heb lijstje gemaakt met wat ik wel mis en wat ik niet mis.

Zo ie zo is lijstje van wat ik niet mis veel langer: gokken, drinken, extreme meningen en mij daarvan de schuld geven enz...

Wat ik wel mis: samen koken, douchen, gesprekken, smsjes dat hij naast me wilde slapen, samen seks en slapen, hoe hij naar me kon kijken, zoenen, knuffelen, dat we overal over konden praten, naast elkaar wakker worden, hoe goed hij eruit zag in een zwart blousje.

En ja zo lijkt het lijstje van dingen die ik wel mis langer, maar wil niet teveel op internet hem helemaal afkraken. Maar lijstje van dingen die ik wel mis horen hopelijk ook bij een volgend vriendje. Dat zijn toch niet zoon rare eisen toch?? Dat mag je toch wel verwachten van iemand in een gelijkwaardige relatie??

En yulia jouw lijstje van negatieve dingen is wel heeel erg lang. Stom eigenlijk dat je dan nog steeds ergens een gemis voelt. Heb het namelijk ook. Mn ex heeft pas zelfvertrouwen en iets aan zn haar en kleding gedaan door mij. Eerst was hij beetje het sulletje die ik eigenlijk ook aan niemand wilde voorstellen, omdat ik dan het idee had dat ik zn innerlijk zo moest gaan verdedigen, want hij was zo lief, wat nu ook beetje tegenvalt. En ergens doet het nou ook zo zeer dat hij mij niet meer moest. Als zelfs hij me al niet wil! Ja klinkt heel zielig zo, maar heb het wel geroepen ergens in mn low point.
Bedankt voor al jullie lieve reacties.

Ondanks dat de meeste van jullie zeggen dat jullie je niet zo sterk voelen komen jullie wel zo bij mij over hoor. Maar goed mijn omgeving zegt ook dat ik sterk overkom maar ik voel me totaal niet zo. Ik denk de hele dag aan hem, vraag me af wat hij aan het doen is en of hij ook aan mij denkt. Wanneer mijn kindje 's avonds op bed ligt is het helemaal stil in huis en dan komen de tranen. 'S nachts droom ik ook echt heel veel over hem en dan schrik ik wakker, ben ik helemaal in paniek en overstuur.

Gister voelde ik me een stuk beter, gaf het me ergens een heel klein beetje het gevoel van rust dat ik hem probeer los te laten maar vandaag voelt het erg benauwd. Vanmiddag gezellig met een vriendin en de kids gaan shoppen. Was aan de ene kant vreselijk gezellig maar toch bleef hij door mijn hoofd spoken.

Als ik een lijstje zou maken van de dingen die ik wel en niet mis weet ik ook dat er een hoop op de "niet missen" lijst zou komen maar er zijn zeker wel meer dingen die ik wel mis.

Ik heb het gevoel dat nu ik hem probeer los te laten, ik weer opnieuw al het verdriet moet voelen, alsof ik weer terug bij af ben..

Ik heb echt veel steun aan jullie, ik lees meer dan dat ik post maar het geeft me vreselijk veel steun! Bedankt daar voor!!
Bedankt voor al jullie lieve reacties.

Ondanks dat de meeste van jullie zeggen dat jullie je niet zo sterk voelen komen jullie wel zo bij mij over hoor. Maar goed mijn omgeving zegt ook dat ik sterk overkom maar ik voel me totaal niet zo. Ik denk de hele dag aan hem, vraag me af wat hij aan het doen is en of hij ook aan mij denkt. Wanneer mijn kindje 's avonds op bed ligt is het helemaal stil in huis en dan komen de tranen. 'S nachts droom ik ook echt heel veel over hem en dan schrik ik wakker, ben ik helemaal in paniek en overstuur.

Gister voelde ik me een stuk beter, gaf het me ergens een heel klein beetje het gevoel van rust dat ik hem probeer los te laten maar vandaag voelt het erg benauwd. Vanmiddag gezellig met een vriendin en de kids gaan shoppen. Was aan de ene kant vreselijk gezellig maar toch bleef hij door mijn hoofd spoken.

Als ik een lijstje zou maken van de dingen die ik wel en niet mis weet ik ook dat er een hoop op de "niet missen" lijst zou komen maar er zijn zeker wel meer dingen die ik wel mis.

Ik heb het gevoel dat nu ik hem probeer los te laten, ik weer opnieuw al het verdriet moet voelen, alsof ik weer terug bij af ben..

Ik heb echt veel steun aan jullie, ik lees meer dan dat ik post maar het geeft me vreselijk veel steun! Bedankt daar voor!!
Ladies...dacht ff na over jullie posts tijdens de afwas

krijg ik vaak goede plannetjes,hahaha.

Waarom geen lijstje maken van wat we in een TOEKOMSTIGE relatie graag willen? Veeeel positiever en leuker dan al dat terugkijken toch? (al snap ik het wel hoor)

Is dat een plan? Ik wil de aftrap wel doen...
Heb het al soort van gedaan. Bij alles wat ik wel ga missen. Dat ga ik voor de toekomstige ook zoeken en als aanvulling wil ik iemand die mij wel respecteert en accepteert zoals ik ben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven