Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Citro. En ook voor Limoentje. Rustig aan voor zover dat kan.

Ik heb aifoon ja.
Krokodil met kiespijn, Pammie? Wa's da?

Mistermand is wel aandoenlijk

Gefeliciteerd, Remma! Hij belt nu dus ook?

Hoe was je avondeten? Pluis had er waarschijnlijk vooral de augurken er lekker van gevonden. Misschien heeft 'ie een beetje last van mijn zwangerschapshormonen.

Succes met solliciteren, Pammie! Zou zo te horen wel heel praktisch zijn als het wat werd.

Als Mini zo'n jeuk heeft, zijn het dan wel wratjes, en niet eerder iets eczeemachtigs?

Citro, bij Pluis hielp vooral koelte tegen de jeuk van de waterpokken. Misschien kun je Limoen iets kouds geven oor de ergste jeukplekken?
Geen idee, Miffy. Ik neem aan van wel

Ja mijn avondeten was heerlijk

Dit is 'em Mif. Vindt Pluis vast ook leuk. Je moet op de tanden drukken en op een gegeven moment klapt 'ie dicht. Je weet alleen niet wanneer, blijft spannend

Mini krabt de waterwratjes kapot en dat jeukt. Ik heb al Fucidin van de huisarts ter ontsmetting. En de sudocreme helpt tegen de jeuk en het lijkt ook te helpen tegen de waterwratjes an sich.

Ik heb net boodschappen gedaan, fruit voor de smoothies morgen is binnen. En ook een bak Ben &Jerry's Chocolate Fudge Brownie Low Fat. Slechts 150 cal. per 100 ml. 'Ooooh' zegt mijn zus, 'daar kun je dus heel veel van eten!' Dat kan wel, maar dan schiet je er zo weinig mee op

Ik zit me nu te bedenken wat ik met Mannie zal gaan doen zaterdag. Misschien met de trein naar het spoorwegmuseum ofzo. Ik wil iets doen wat helemaal te kickencool is voor een jochie.
mijn avondeten ook, was erg gezellig.'moeten we vaker doen' roepen we altijd, wat niet lukt, maar de intentie is er. Ook belangrijk.

ik was nog niet weg, of Slof kotste de boel onder. Achteraf niet verwonderlijk; wilde al geen chocola, was hangerig, wilde geen eten. Sokman heeft dus deze week 2 kotsers in zijn eentje mogen opvangen.

Ik ben meestal in mijn eentje toch beduidend minder efficient hoor; Sokman neemt mij veel uit handen. En met een beetje sturing doet-ie het best aardig
quote:Pammie schreef op 25 februari 2010 @ 22:20:

Ik zit me nu te bedenken wat ik met Mannie zal gaan doen zaterdag. Misschien met de trein naar het spoorwegmuseum ofzo. Ik wil iets doen wat helemaal te kickencool is voor een jochie.Trein an sich is toch al leuk? En spoorwegmuseum is sws ook leuk voor 'm, denk ik.
Treinen zonder doel vind ik niet leuk.
quote:Pammie schreef op 25 februari 2010 @ 22:25:

Treinen zonder doel vind ik niet leuk.dan is Spoorwegmuseum een goed doel toch? hoewel niet helemáál naast de deur vanauit Pamstad.
I'm off: trusten!
Hmm, maar misschien mannie wel?

Gosh, wij gingen vroegah, toen we nog ov hadden en dus studeerden, op zaterdagavond treinen. Dan stapten mijn huisgenoten en ik in een willekeurige trein, reden naar randstad of Utrecht, en dan weer terug. Boeken mee, drinken mee, chips mee. Kletsen, lachen, lezen. Was erg gezellig.
Uur en een kwartier. Maar we kunnen ook met de bus, is een tikje sneller gleuf ik.

Weltrusten Sok.

Wij kijken aerials. Grappig zeg, heel ander sfeertje daar dan bij bijvoorbeeld langlaufen of schaatsen.
We kunnen ook naar Madurodam.
Ja. Dat kan
Help nou eens.
Wat zou jij met Mini gaan doen op een dagje moeder - vierjarige zoon?
Kijk, ik had vanmiddag hetzelfde probleem Ik heb hem gevraagd wat ie wilde doen. Hij wilde kwartetten, best, toen met de auto's spelen, alleen. Ook best. Toen gingen we boodschappen doen. En daarna ging hij kijken of Sem thuis was. Daar heeft hij tot kwart over 5 gespeeld
Ik was al bang voor zo'n antwoord Mannie is alleen altijd al zo uithuizig, ik wil hem nu helemaal voor mezelluf. En ik wil nie thuishangen.
Ik ben bang dat ik je dan niet kan helpen

Ik vind het heerlijk thuis te zijn terwijl de kinderen overal spelen. Dus ik heb echt geen tip voor je dan.
Had ik al verteld over mijn nieuwe verslaving: appelcider?

Heerlijk.

of

Met een lichte voorkeur voor de tweede
Normaal vind ik dat ook heerlijk. Alleen nu wil ik dat niet. Mini is naar een feestje, Pamman gaat naar de sauna. Ik wil ook iets.
Ga je nu stampvoeten?

Ga naar de bios. Meis is gisteren naar Iep geweest.
Ja Remma, we kennen je nieuwe verslaving. Het tast je brein al aan, die cider
Staat er wel een beetje stampvoeterig inderdaad
quote:Pammie schreef op 25 februari 2010 @ 23:12:

Ja Remma, we kennen je nieuwe verslaving. Het tast je brein al aan, die cider

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven