Goed gemutst!
vrijdag 26 februari 2010 om 09:42
Ik heb een leuke dag:
08:45 kinderen op school
10:00 kinderen ophalen op school - crea
11:00 MP-meneer komt iets ophalen
12:00 kinderen terugbrengen naar school, eigen kinderen ophalen
13:00 kinderen terugbrengen naar school
13:45 Garage komt auto halen
14:45 Garage komt auto hopelijk terugbrengen
15:30 kinderen ophalen op school + speeldates
17:00 Exit speeldates of kinderen ophalen bij speeldates
Lekker, zo'n vrije dag
08:45 kinderen op school
10:00 kinderen ophalen op school - crea
11:00 MP-meneer komt iets ophalen
12:00 kinderen terugbrengen naar school, eigen kinderen ophalen
13:00 kinderen terugbrengen naar school
15:30 kinderen ophalen op school + speeldates
17:00 Exit speeldates of kinderen ophalen bij speeldates
Lekker, zo'n vrije dag
vrijdag 26 februari 2010 om 10:04
quote:Pammie schreef op 26 februari 2010 @ 09:42:
Wow, wat een service. Wij kachelen gezellig zelf met de auto naar de garage in een verre uithoek van Mifstad. Maar verder: klinkt als een ontspannen vrije dag, ja.
Te jong en te glad? Goed, die laat ik aan me voorbij gaan.
Wow, wat een service. Wij kachelen gezellig zelf met de auto naar de garage in een verre uithoek van Mifstad. Maar verder: klinkt als een ontspannen vrije dag, ja.
Te jong en te glad? Goed, die laat ik aan me voorbij gaan.
vrijdag 26 februari 2010 om 10:04
Kort: Buikgriep gearriveerd in huize Nitro (Oudste). Nu hopen dat het bij een slachtoffer blijft. Haast niet geslapen vannacht, het joch kotst gewoon zonder enige aankondiging, dus als dat om het half uur gebeurd moet je wel wakker blijven (gaap). Gelukkig ziet het ernaar uit dat hij het ergste heeft gehad.
vrijdag 26 februari 2010 om 12:49
ik ook moe, maar das gewoon eigen schuld, dus ik mopper niet; ik drink gewoon veel koffie. desondanks word ik ook misselijk van het plaatje
ben niet jaloers op jouw dagje, Pammie. Gisteren kwam er ook iemand iets van MP halen; ik geloof dat ik mega-glazig heb gekeken, want ik was het glad vergeten.
nu weer aan het werk.
ben niet jaloers op jouw dagje, Pammie. Gisteren kwam er ook iemand iets van MP halen; ik geloof dat ik mega-glazig heb gekeken, want ik was het glad vergeten.
nu weer aan het werk.
vrijdag 26 februari 2010 om 13:48
Ik word ook scheel van dat plaatje.
Ik doe nu even niets hoor, tot ik het grut weer moet halen. Net ook nog even snel bed opgemaakt en cadeaus voor mijn zus gescoord. Nu keuken opruimen en stofzuigen en dan ga ik op de bank hangen.
Ik sprak mijn broertje net; of hij zin had om morgen met mij en Mannie te gaan lunchen in stad verderop. Kunnen we met de trein heen en Mannie is gek op zijn oom. Hij had een beter plan: hij zit vanmiddag hier vlak in de buurt en hij komt eten en logeren. Leuk leuk leuk! Brengen we hem morgen met de trein terug.
Ik heb trouwens aan Mannie gevraagd wat hij wilde doen morgen. Zijn antwoord: Ik wil Wii-en, ik moet mijn pro halen
Ik doe nu even niets hoor, tot ik het grut weer moet halen. Net ook nog even snel bed opgemaakt en cadeaus voor mijn zus gescoord. Nu keuken opruimen en stofzuigen en dan ga ik op de bank hangen.
Ik sprak mijn broertje net; of hij zin had om morgen met mij en Mannie te gaan lunchen in stad verderop. Kunnen we met de trein heen en Mannie is gek op zijn oom. Hij had een beter plan: hij zit vanmiddag hier vlak in de buurt en hij komt eten en logeren. Leuk leuk leuk! Brengen we hem morgen met de trein terug.
Ik heb trouwens aan Mannie gevraagd wat hij wilde doen morgen. Zijn antwoord: Ik wil Wii-en, ik moet mijn pro halen
vrijdag 26 februari 2010 om 14:19
Ik kom mij even afmelden. Niet dat ik er de laatste tijd veel was natuurlijk
Ben laatste dingen aan het inpakken en dan gaan we vannacht rijden.
Fijn om te lezen dat Pluis zo braaf is zeg! Het virus bij Nitro klinkt dan weer een stuk minder fijn, beterschap.
Moest erg lachen om de hersenverweking van Remma na haar nieuwe verslaving .
Ik zou met zoon iets gaan doen waar je niet te lang buiten hoeft te zijn. Al die voorspelde regen lijkt mij niet handig. Bios?
Tot over een week!
Ben laatste dingen aan het inpakken en dan gaan we vannacht rijden.
Fijn om te lezen dat Pluis zo braaf is zeg! Het virus bij Nitro klinkt dan weer een stuk minder fijn, beterschap.
Moest erg lachen om de hersenverweking van Remma na haar nieuwe verslaving .
Ik zou met zoon iets gaan doen waar je niet te lang buiten hoeft te zijn. Al die voorspelde regen lijkt mij niet handig. Bios?
Tot over een week!