Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Weet je zeker dat je maar 1 kratje per week haalt?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niks meer zeker met mijn aangetaste brein
Neem er dan nog maar eentje. Als je die Jillz-kerels ineens om je heen ziet dansen heb je er genoeg gehad
Waren ze maar hier.........
Beetje leven in de brouwerij (leuke woordspeling, :P )

Snel, ze gaan al!
Pamman kijkt vrouwencurling, niet om de sport maar om de vrouwen
Pffffff
Ik kan hem geen ongelijk geven, zitten best mooie vrouwen tussen.

Nu is het trouwens weer KingKong.
Zo, ik heb dit topic als symbool op beginscherm foon gezet terwijl ik op de wc zat. How low can you go
Je moet wat op de wc.
Ben je er al uit? Wat je gaat doen met het liets menneke?
Liets?

Neen, ik ben er niet uit. Ik zal het morgen eens aan hem vragen

KingKong is boos.

Mini is trouwens voor de derde avond op rij alleen gaan slapen. Mopperde wel een bietje, rekte de boel een bietje maar verder niet meer gehoord.
lyts is klein

Ha, da's toch mooi, van mini
Ik ben er erg blij mee. En trots ook dat we niet allerlei fratsen hebben hoeven uithalen als grabbeltonnen en beloningskaarten maar dat ze het gewoon 'zo' doet.

Ik ga naar bed. Ben een beetje misselijk.

Hier meis, je laatste:

Tenks

Trusten
Hallo

Heb gezongen vanavond, verder weinig te melden, ook geen tips voor Pammie voor moeder-zoon uitje.
Trusten dus.
quote:remma schreef op 25 februari 2010 @ 23:40:

Zo, ik heb dit topic als symbool op beginscherm foon gezet terwijl ik op de wc zat. How low can you go
Pammie, ik zou lekker iets met de trein gaan doen. Misschien gewoon naar een naburige stad en daar lekker wat eten/drinken/kijken. Zou Ot geweldig vinden, zo'n dag alleen met ouder.

Ik ga rennen trouwens. Zie dat het alweer later is dan ik dacht. Snel naar het werk.
Die Jillz kerels ken ik weer helemaal niet. Breeding material voor Koeky?

Pammie, spoorwegmuseum is leuk als je echt treinengek bent, maar ook best duur voor een grote hal vol stilstaande treinen

Lekker geslapen? Mannie was weer keurig pas om half 7 beneden, het lijkt alsof onze afspraak echt werkt. Grut is naar school, nu spullen klaarzetten voor de kookcrea zodirect, over een half uurtje moet ik die gaan halen.

Maar nu eerst... koffie.
Die Jillz-kerels vind ik eng, veel te glad.
Lekker geslapen, tot ik om een uur of vijf op mijn buik ging liggen, die daardoor in de knel kwam. Pluis werd om half zes wakker, riep dat hij uit bed wilde, en ging onmiddellijk weer slapen toen wij terugriepen dat het daar nog veel te vroeg voor was. We waren helemaal verbaasd

Moeten we nu gaan vechten wie die beker van jou mag leegdrinken, Pammie, of zijn we als we daaraan beginnen automatisch niet lief meer?
Iedereen is de liefste mama dus wat mij betreft hoeft er niet om gevochten te worden.

Die Pluisemans is wel erg braaf de laatste tijd.. issie ziek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven