Goed gemutst!
donderdag 25 februari 2010 om 20:53
Krokodil met kiespijn, Pammie? Wa's da?
Mistermand is wel aandoenlijk
Gefeliciteerd, Remma! Hij belt nu dus ook?
Hoe was je avondeten? Pluis had er waarschijnlijk vooral de augurken er lekker van gevonden. Misschien heeft 'ie een beetje last van mijn zwangerschapshormonen.
Succes met solliciteren, Pammie! Zou zo te horen wel heel praktisch zijn als het wat werd.
Als Mini zo'n jeuk heeft, zijn het dan wel wratjes, en niet eerder iets eczeemachtigs?
Citro, bij Pluis hielp vooral koelte tegen de jeuk van de waterpokken. Misschien kun je Limoen iets kouds geven oor de ergste jeukplekken?
Mistermand is wel aandoenlijk
Gefeliciteerd, Remma! Hij belt nu dus ook?
Hoe was je avondeten? Pluis had er waarschijnlijk vooral de augurken er lekker van gevonden. Misschien heeft 'ie een beetje last van mijn zwangerschapshormonen.
Succes met solliciteren, Pammie! Zou zo te horen wel heel praktisch zijn als het wat werd.
Als Mini zo'n jeuk heeft, zijn het dan wel wratjes, en niet eerder iets eczeemachtigs?
Citro, bij Pluis hielp vooral koelte tegen de jeuk van de waterpokken. Misschien kun je Limoen iets kouds geven oor de ergste jeukplekken?
donderdag 25 februari 2010 om 22:20
Dit is 'em Mif. Vindt Pluis vast ook leuk. Je moet op de tanden drukken en op een gegeven moment klapt 'ie dicht. Je weet alleen niet wanneer, blijft spannend
Mini krabt de waterwratjes kapot en dat jeukt. Ik heb al Fucidin van de huisarts ter ontsmetting. En de sudocreme helpt tegen de jeuk en het lijkt ook te helpen tegen de waterwratjes an sich.
Ik heb net boodschappen gedaan, fruit voor de smoothies morgen is binnen. En ook een bak Ben &Jerry's Chocolate Fudge Brownie Low Fat. Slechts 150 cal. per 100 ml. 'Ooooh' zegt mijn zus, 'daar kun je dus heel veel van eten!' Dat kan wel, maar dan schiet je er zo weinig mee op
Ik zit me nu te bedenken wat ik met Mannie zal gaan doen zaterdag. Misschien met de trein naar het spoorwegmuseum ofzo. Ik wil iets doen wat helemaal te kickencool is voor een jochie.
donderdag 25 februari 2010 om 22:21
mijn avondeten ook, was erg gezellig.'moeten we vaker doen' roepen we altijd, wat niet lukt, maar de intentie is er. Ook belangrijk.
ik was nog niet weg, of Slof kotste de boel onder. Achteraf niet verwonderlijk; wilde al geen chocola, was hangerig, wilde geen eten. Sokman heeft dus deze week 2 kotsers in zijn eentje mogen opvangen.
Ik ben meestal in mijn eentje toch beduidend minder efficient hoor; Sokman neemt mij veel uit handen. En met een beetje sturing doet-ie het best aardig
ik was nog niet weg, of Slof kotste de boel onder. Achteraf niet verwonderlijk; wilde al geen chocola, was hangerig, wilde geen eten. Sokman heeft dus deze week 2 kotsers in zijn eentje mogen opvangen.
Ik ben meestal in mijn eentje toch beduidend minder efficient hoor; Sokman neemt mij veel uit handen. En met een beetje sturing doet-ie het best aardig
donderdag 25 februari 2010 om 22:22
quote:Pammie schreef op 25 februari 2010 @ 22:20:
Ik zit me nu te bedenken wat ik met Mannie zal gaan doen zaterdag. Misschien met de trein naar het spoorwegmuseum ofzo. Ik wil iets doen wat helemaal te kickencool is voor een jochie.Trein an sich is toch al leuk? En spoorwegmuseum is sws ook leuk voor 'm, denk ik.
Ik zit me nu te bedenken wat ik met Mannie zal gaan doen zaterdag. Misschien met de trein naar het spoorwegmuseum ofzo. Ik wil iets doen wat helemaal te kickencool is voor een jochie.Trein an sich is toch al leuk? En spoorwegmuseum is sws ook leuk voor 'm, denk ik.
donderdag 25 februari 2010 om 22:30
Hmm, maar misschien mannie wel?
Gosh, wij gingen vroegah, toen we nog ov hadden en dus studeerden, op zaterdagavond treinen. Dan stapten mijn huisgenoten en ik in een willekeurige trein, reden naar randstad of Utrecht, en dan weer terug. Boeken mee, drinken mee, chips mee. Kletsen, lachen, lezen. Was erg gezellig.
Gosh, wij gingen vroegah, toen we nog ov hadden en dus studeerden, op zaterdagavond treinen. Dan stapten mijn huisgenoten en ik in een willekeurige trein, reden naar randstad of Utrecht, en dan weer terug. Boeken mee, drinken mee, chips mee. Kletsen, lachen, lezen. Was erg gezellig.
donderdag 25 februari 2010 om 23:02