Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
and Alcatraz it is......

Mims, ik heb hier nog wel een hele hoop dozen voor je, kan ze alleen niet komen brengen. Mocht je puf en energie hebben kan je ze zeker komen halen!!!
Ik denk niet Verano, dat Dvdrvn op zijn woorden terug komt om míj zonodig dwars te zitten. Ik weet wel dat hij snel vindt dat hij Heel Veel Doet en ik Niets. Hij ziet en snapt, door die eigen opgeworpen blokkade, dan ook niet wat een geregel het is om alleenstaande ouder te zijn.

Empathie is ver te zoeken, en ook een van de redenen dat ik heb gezegd dat het over was tussen ons. Ik of Kjongen zijn niet zijn uitgangspunt, hijzelf wel en eigenlijk altijd. Op zich een redelijk gezonde houding, en waar je in de zakenwereld best ver mee komt, maar wat voor een gezinsleven behoorlijk 'killing' is.

En dat vind ik niet eens zo erg. Zo is hij.

Waar hij wel mijn grenzen mee overschrijdt is, als hij ergens geen zin in heeft (en dat 'mag' van mij, echt) wel mij vertellen hoe ik mijn leven efficienter moet indelen en verkondigen dat ik geen verantwoordelijkheden neem. Het omdraai-principe. (Gillend gek kan ik daarvan worden.)

Hij hoeft dan ook niet naar een eiland, maar hij moet niet mijn landje willen veroveren.

Ik daarentegen zou best even een weekje op dat eiland willen zitten. Jammer dat je daarvoor in sukke kleine vliegtuigjes moet eer je er bent. (Om met Kjongen te spreken) 'Ik ben niet zo van de' kleine vliegtuigjes.

Ik vroeg het over de vlechtjes omdat als ik, met mijn gestalte én kleur haar, vlechtjes zou dragen ik er 1, als een boerin uit kom te zien (of als ik zo'n leuke haarbanddoek in doe ik net een ouderwetse Poets ben) en 2, ik me echt een oudere jongere voel. Maar. Als ik het me bij Bloes voorstel, dan klopt het.

Ochjee, Chipita ligt weer moeilijk het boxkleed te likken met haar benen tussen 4 verschillende veel te ver uit elkaar staande spijlen.
zeg kjong, neem dan wel het eerste eiland?!
Een dagje isoleercel lijkt me anders ook wel wat. Gewoon in het donker, geen besef van tijd, en dan 24 uur kunnen slapen.
Boekendozen, is dat wel te tillen dan. Mims?

If so, is dat waarschijnlijk toch handiger dan die stapeltjes boeken die ik steeds aan het maken ben (touw erom en klaar) want ik heb meelij met de verhuizers zaterdag, er staat ondertussen een stapeltje of 30 bij elkaar gebonden boeken klaar en ik heb nog lang niet alle boeken gehad. Dat wordt heen en weer lopen jongens, goed voor de beentjes.

(En aan de tijdschriften moet ik nog beginnen.. grijns.)
bóeken, kijk, dé reden om niet meer te verhuizen. Bij de laatste verhuizing (toen er nog aanmerkelijk mínder boeken waren te verhuizen dan nu, nu de boekenkast inmiddels verdubbelt is) vroeg Elvis of ze niet gewoon bij het oud papier konden ofzo ( ) OHja, en dat was natuurlijk wéér zo bij de verbouwing, toen de boekenkast al redelijk de huidige omvang had (hij zit vol, dus veel meer koop ik niet bij) (tenminste, dat probeer ik)

Ik wil een brief versturen aan 40 mensen met een plattegrondje achterop. Domme ik, verkeerde volgorde gedaan, qua printers. Ik moet dus éérst kleurenprinterplattegrondje doen, dán de brief op de andere kant kopieren. (en oh F*CK, ik bedenk net dat ik er verkeerd papier in heb zitten nu ) En ik wil weheg, want ik wil naar Zoyla en Iris en nu moet ik wéér.. zucht.. hij moet morgen verspreid. misschien moet ik kopieren en printen enzo ook maar uitstellen tot morgen

Net ook een moeizaam gesprek met burger gehad.

Éigenlijk he, zou ik bést op zo'n eilandje willen zitten. Mits het mooi zonnig en warm weer is, naturlijk!

En .. Jeeeej Bentetje, ik zie je plaatjes
Later is nu
Ik leende bij verhuizingen altijd Centraal Boekhuisdozen (en zie nu voor mijn geestesoog allemaal secretaresse achtige types voorbij schuiven) bij bevriende boekhandel. Moeten wel netjes weer terug, want CB neemt ze weer in. Dat zijn kleinere doosjes, makkelijk te vouwen, zodat je je niet een complete hernia sjouwt (want een hele verhuisdoos vol boeken is echt niet te tillen). Heb ze nu helaas niet meer en weet niet hoe gemakkelijk het voor jullie te organiseren is, maar zijn wel handige dingetjes.

Chipita klinkt als Dot jaar terug. Volgend jaar ramt ze op een houten loopfietsje de kamerdeur-zijkant box-bank- NEE NIET DE TV!-muur, wat ik je brom.

Vrouwelijk vs meisjesachtig is inderdaad volledig onzinnig onderscheid en volkomen gevoelsmatig nergens op gebaseerd. Slechts gevoel bij staartjes/vlechtjes. En bij Bloes bij voorbeeld (die ik geregeld met staarten dan wel vlechten zie) gaat het inderdaad geheel niet op. Reken mij maar niet ontvankelijk voor dit soort zaken. Te weinig haar van m'n eigen, ik heb er geen verstand van.
ik had inderdaad ook kleinere doosjes voor boeken. Het moet wel te tillen blijven tenslotte...... Wat een klus hè dames.
tsja, nu weer wel plaatjes dream, ik doe echter hetzelfe als van de week met de sokken. witch reminds me: nee ik had geen 2 verschillende sokken aan, was namelijk sokloos.
Bah, bah, bah, ik word gek van mezelf. Het is leuk dat ik meer taken en verantwoordelijkheden heb gekregen en alles heb geaccepteerd enzo, maar ik weet even niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen. Vlieg van meeting naar audit, weer terug naar de werkplek, snel-snel-snel Zoon ophalen, boodschappen/huishouden doen, eten koken, Zoon douchen/naar bed brengen, uitgeblust op de bank neervallen met de wetenschap dat het morgen wéér zo volgepland staat. Moet nog een rapport schrijven, een stuk voor het nog-op-te-zetten nieuwsblad (waarvoor ik in de redactie zit), moet zelf nog minstens 2 audits houden, heb volgende week een cursus waarvoor ik de hele dag weg ben en moet ergens tussenin ook nog wat quality time met man zien te plannen. Vanaaf dan maar, omdat het onze trouwdag is. Maar dan wél pas NA House

Hier geen last van sokken die weg zijn. Wel last van telefoonweerzin. Gek genoeg heb ik er zakelijk genoeg niet zo'n problemen mee, maar privé iemand bellen, zal ik niet zo snel doen. Geen idee waarom niet, eigenlijk. Ik bel mijn zusje nog het regelmatigst en zelfs dat is volgens mij maar 1x in de maand, ofzo.

Vlechtjes in de haren na je 30e ofzo? Neuh. Tenzij je Bloes heet - dan past het wel weer

Pfff, ga eten voor vanaaf in elkaar flansen en wat keks uitzoeken om aan te trekken. Kan -ie in ieder geval tot NA House verlekkerd naar me kijken. Geldt ook vast als quality time.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Gefeliciteerd met trouwdag, Lex!
Volgens mij is kloteweer met zonder -n. Want het gaat over vervelend, naar weer en niet over iets met een scrotum. Wie weet dat?

klo·te (bn.; alleen pred.)

1 [grof] ellendig, vervelend
Nou, als je het hebt over de uitdrukking "Kloten voor het blok" is het gewoon een zeilterm en zou het dus wel met een -n moeten. Toch?

Is dit belangrijk? Nee, toch?

Ben lekker wel bij Iris en Zoy geweest. Brief mocht ook morgen, gelukkig (was nog aan 't printen toen ik wegging, leuk zo'n langzame kleurenprinter) LE schrok wel van Iris, die had haar sinds haar ziekte niet gezien. LD en Iris hebben nu éindelijk eens in het ziekenhuis óók gekletst. Zoy en ik zijn verderop koffie gaan drinken, we hoorden ze over de hele gang lol hebben

En nu is LD weer boos.

Oh lord... dit is nog maar het begin!

(Heb op voorhand medelijden met Pimpel, over 10 jaar 3 meiden in de puberteit )
Later is nu
quote:lilian02 schreef op 20 september 2007 @ 14:36:

Ik leende bij verhuizingen altijd Centraal Boekhuisdozen (en zie nu voor mijn geestesoog allemaal secretaresse achtige types voorbij schuiven) bij bevriende boekhandel.

Ja, en?? dus??

wat is er mis met secretaresse-achtige tiepetjes?

Later is nu
Haha, dan zit AlexLief naar je te kijken maar mag je niet aanraken tot de aftiteling. Dat wordt vast de af-tiet-eling.

En ik vind vlechten in mijn haar zo gewoon, dat ik er nooit over na heb gedacht of het misschien infantiel is. Word daarom ook nogal eens Pocahontas genoemd op mijn werk.

Devadervan heeft geen ruggengraat en projecteert erop los om zichzelf goed te voelen. Hoe herkenbaar. Ik denk dat jij Kjongen niet van sport moet halen. Laat dvdrvn maar zeggen dat de dingen ineens anders moeten en dat het daarom niet meer kan. Kijken of hij het dan nog zo'n goed idee vindt.

En ik verdenk de eikel ervan dat hij in opdracht van zijn nieuwe mokkel handelt. "Je betaalt toch al alimentatie? Dan moet ze daar ook maar sport van betalen!" Takkemokkel.

Maar wederom: het is gewoon shit en stom dat het zo gaat en jij je er zo klote om voelt. Herkenbaar. Heel herkenbaar.

Alex, wat een drukte zeg! Jemig, je bent toch ook wel het dubbele gaan verdienen he!?

Bentetje weer wat rust in huis? Dat is wel erg fijn. Ik had het maandag en dinsdag ook en dan ben ik meteen zo erg in paniek. * schaam* Dan denk ik dat ik het écht niet kan, dat alleen-moederen en zie mijn kinderen opgroeien voor galg en rad. Dan voel ik me zo tekort schieten omdat ik dat gejank en geklier niet trek, dat ik daar niet rustig onder kan blijven.

Maar een dag later, uitgejankt, zie ik dat jullie dat ook wel eens hebben. En dat het w.s. acting out is omdat er bij de Aso-ex niets mag. Meneer drukt alles de kop in, zegt hij zelf.

Dan weet ik dat het alles te maken heeft met mijn gebrek aan geduld als ik moe ben en geirriteerd om de klotestreken van de Aso. En kan ik weer relativeren.

Nu moet ik Bloesjes door een sopje gaan slaan. Ze beginnen te mekkeren over een Nintendo DS. Tijd om ze in bed te prakken.
herkenbaar hoor bloes! Hier ook het grut weer in bed geprakt. Vanmiddag onder luid weerzin van GG naar het bos gegaan en ze hebben genoten! We hebben echt superveel kastanjes gevonden en ze hebben heerlijk gerend, geklommen en gezocht. GG ook. Tuurlijk, niet teveel naar je kinderen luisteren maar gewoon je eigen plan doordrukken soms?!

Mmmm, heb net gegeten, maar niet echt veel. Lees net iets over shoarma en kedeng, heb me toch een partij trek in een broodje shoarma!! of een pizza met 4 soorten kaas, mag ook

Lekker man, dat soort dingen!

Hé alex,ook gefeliciteerd, het is wel trouwdaggentijd zeg, hoeveel jaar is het bij jou?
Hier een hert die ook opgelucht is dat het kinderbedtijd is, herkenbaar Bloes, heus, echt. Sommige dagen.. brrr. Geklier, gejank, ge-etter. 2372837823 keer zeggen dat ze iets moeten. (schoenen in gang/jas uit/handen wassen voor het eten/onzinnige normale dingen) En dan moet je wéééér boos worden.

Als je dan zelf moe bent, is dat Zwaar. Want dan moet je dat gedrag ombuigen tot iets positiefs, afleiden en geduldig blijven, zegge hunnie. Nou, hele mooie woorden en soms lukt dat wel maar sjonge, soms ook niet. Harsske jammer maar geloof dat ze er geen trauma aan over houden, hoor. (toch?)

Maar goed, het kroost ligt erin, zo weer even een doosje vullen.(neeeeeheeeeee, you dirty minds.)

Hoe plak ik nou pláááááhaaaatjes??? Zeg nou!

Nu kan ik geen koffie serveren!
Oh wat heerlijk Bent, het BOS!

Maak me gek! Wat zou ik daar zin in hebben nu!
plaatje opzoeken op internet, met rechtermuisknop de eigenschappen selecteren, adres (http: enzo.nl) kopieren en op het fotolijstje-met-berg boven het reactievenster klikken. Plakken in de URL en klaar!

En nee, hopelijk geen trauma's in de hoofden van mijn meisjes. Ze hebben al teveel gedoe en ellende meegemaakt, waar ik me ontzettend verantwoordelijk voor voel.
Plaatjeplakken stap 1

je zoekt op google naar plaatje (duh)

Plaatjeplakken stap 2

je klikt met je rechtermuisknop op het plaatje

Plaatjeplakken stap 3

je gaat naar eigenschappen

Plaatjeplakken stap 4

je kopieert het adres van 't plaatje

Plaatjeplakken stap 5-1

je plakt het adres van 't plaatje in het reageerschermpje, selecteert het adres van 't plaatje en klikt op het plaatje met het bergje bovenaan het reageerschermpje

of

Plaatjeplakken stap 5-2

Je klikt op het langschaps/bergjeicoontje (die ik bij 5-1 ook bedoel) en zet daarin het balkje het adres van 't plaatje en klikt op OK

dreamer wijzigde dit bericht op 03-10-2007 16:21
Reden: ff de plakcursus knippen
% gewijzigd
Later is nu
Zei Kjong niet laatst ergens dat we als ouders één of twee traumas bij de kinderen achter moeten laten?

Niemand doet het perfect. Ja, mijn moeder deed het perfect, en daar voel ik me nu schuldig over, dat ik het niet zo kan
Later is nu
Wauw, Dream, jij bent wel echt Heel Goed! Pfff... zal deze minicursus opslaan, en me ook eens aan plaatjes wagen...

Bloes, dat is wel een heeeeel lekker kopje koffie. Ik moet het doen met automatenkoffie; spoel net de laatste slok weg! Jeu, wat een tegenstelling......

Ha, en jij Pocaontas. Hihihi, wel lief van je collega's, eigenlijk (en is zeker geen belediging!!!!) .... En ik kan me er ook wel wat bij voorstellen, dat ze die nick voor je uitkozen!

En sterkte, Bam en Mims, met de dozen........
even een totaal onbelangrijke mededeling:

wisten jullie dat wij het topic zijn met de postings op de hele kinderenpijlert??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven