Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van der Sloot en bekennen zie je verkeerd ja Kokos
Kokos, vergeet niet dat Tim een jongen is. Meisjes zijn vaak toch vlotter dan jongens. L kon ook lange tijd niet goed praten (erg onduidelijk). Ben nog naar logopedie geweest. Nou, achteraf gezien niet nodig gelukkig maargoed, liever een keer te vaak dan te laat.

Echt, ik zou me geen zorgen maken voorlopig.

Wat leuk Bridges je jurk passen met zoon! En geslaagd voor schoentjes! Hoera. Ben je nou klaar met de kleding?

Mamax, wat een geweldige trouwfoto's!

Bam, we zijn naar Hansje Pansje geweest, hier in het dorp. Leuk hoor. Alleen die zaal ik zo onhandig voor kinderen. Die zien geen ruk. Dus B heeft ongeveer de hele voorstelling staand op mijn schoot gezien. Hij heeft niet geklaagd hoor, vond het leuk.

L weer in Da House. Ook weer fijn om alle kinderen thuis te hebben
Enka, wat onwijs balen dat je een longontsteking hebt gehad. Klinkt ernstig. Wordt maar snel weer helemaal gezond!

Bridges, leuke shoes! Heb je mooi gevonden zeg!

Mamax, auto al gemaakt? Chaithee is anders dan yogithee, moet ik je een zakje sturen?

Mal, hoe gaat het met de patient?

Kokos, moet je ook extra controles met Tim? Oh getsie, een muis, brrrr.

Star, Eetje weer aan het opkalefateren?

Iemand een leuk vadeau-idee voor oudste waar jongste ook wat mee kan (later)?

Wat is een leuk ding van playmobil of Lego? Of iets anders wat hij zittend kan doen?????
Amalia, fijn dat het L. het leuk heeft gehad en weer thuis is.
Een houten weegschaal leek me ook wel wat, maar waar koop ik zo´n ding?
Ik vind de ark van Playmobil onwijs leuk Jinny.

Meccano niets voor oudste?
Jin, bij Bam denk ik

Die kan daar vast wel aan komen voor je

Eetje heeft nog een beetje verhoging, maar al een stuk gezelliger.
Houdt hij van pielen? Ministeck, Pisla (ikea)?
Klei?
Hoi hoi,

Jinny, is er een speelotheek daar? Kun je wekelijks verschillend speelgoed/puzzels/lego lenen. Misschien een idee.

Heeft hij geen pijn meer? Laat jongste hem een beetje met rust?

Bridges, leuke schoenen!! Toch iets feestelijker dan de andere die je liet zien. Waar slaagde je?

Tof, samen met Ties de jurk passen. Gingen zijn oogjes glimmen?

Ik was vandaag met CG naar de Hoep, erg leuk geweest!

Enka, wat maf van je longen. Sterkte ermee en geniet lekker in UK!!

Dinsdag weer naar de veekaa en de sleutel is nog niet bekend helaas.

Heb het nog niet druk hoor, komt nog..

Star, heeft de buikgriep doorgezet bij je of was het eenmalig?

Dan was het vast weer die maffe darm van je.

Gaat het beter met Ee?

Bam, ben nogal in namentoestand aangeland, hoe spreek je J. uit? Op z'n engels? Omdat zijn tweede naam ook engels is.

Beterschap Mal met J.! Slaapt hij over het algemeen nog in de middag? Is Malman wel weer fit de laatste tijd?

Morgenavond laat komt CV weer thuis. Ben het ook wel zat dan, ze is zo onrustig ervan. Snapt het gewoon niet en mist hem enorm.
Ministeck en klei hebben we al ingezet, dat hebben we wel in huis.

Amalia, wat is pisla? Dat kan ik niet vinden .

Compu, geen idee van een spelotheek, wel een idee inderdaad!

Star, ik zal eens kijken naar de Ark, maar oudste is niet zo van de beestjes. Heb jij de Ark? Kan je daar ook dingen mee in elkaar zetten? Want alleen spelen vindt ie niks (jongste wel trouwens). Fijn dat de dame weer wat meer dame is.

Compu, dijn dat man er morgen weer is. Heeft hij het leuk?
Mal, heel erg bedankt voor de ontzettend lieve kaart voor oudste. Echt super lief!!!! Ik heb een lijntje opgehangen en de kaart hangt te pronken!
Kapla Jin? Of inderdaad dat bouwspul met schroefjes en zo, ook leuk! klei, maar dan wel met van die dingen waar je mee kan duwen, spuiten en pompjes waar je slierten maakt en zo.

Compu: geslaagd bij van Haren in de M. 25 euro. Helemaal goed. Ben er erg blij mee. Fijn dat man morgen weer thuis is!

Amalia: leuk dat L. weer thuis is!

Bam: J. het ook leuk gehad? Kreeg je hem mee?

Ties vond het echt leuk ja. oogjes glommen. Mama, je bent mooi! Altijd leuk! Jurk is ook echt mooi geworden!
voor Ties.
Ik denk dat playmobil niet echt iets voor hem is dan, zou eerder voor Lego gaan dan.

Kapla lijkt me supergaaf maar niet handig zittend op bank lijkt me

Eenmalige rare darm denk ik Compu
Kan toch bij tafel... Als je hem aan tafel schuift zeg maar... Of met zo'n plank op schoot, zo'n soort opzettafeltje...
JIj bent slihiim
Als ik op kapla google kom ik veel dingen tegen, plak eens een link????
Aan tafel schuiven is niezohandig zeg maar. Hij zit of in de kinderwagen of op de bank, op een andere stoel lukt niet met dat pootje.

Maar hij heeft wel een groot dienblad en zit schuin aan zijn Ikea-tafel, dat dan wel .
Zo (speelotheek) wordt je huis ook niet zo vol, Jin. Of heb je daar geen last van?

Ik kan daar ook veel aangepast speelgoed lenen. En alles wat de fysio aanbeveelt voor de fijne motoriek.

Nu speelt ze trouwens vnl. met babyspeelgoed, omdat ze eindelijk knopjes in kan drukken!

Waren de mama's al eerder mee, Bridges?

25 Euro, da's een mooi prijsje ja.

Kokos, gelukkig maak je je geen zorgen om hem.

Ken je het boek 'Praten doe je met z'n tweeen' van Ayala Manolson? Hierin staan oefeningen waarmee je de taal kunt stimuleren. Erg leuk om de VAT theorie te leren (heb ik het al vaker over gehad hier, heb er een cursus in gevolgd).
Heb de kraamvz gemaild om te vragen of ze werkt in aug.

Ben benieuwd!

Ik had er 3 bij CG, maar deze was fantastisch (op het onrijpe fruit na)!
Ik heb het gevonden, kapla. Is inderdaad leuk, maar nog niet zo handig helaas. Wel iets dat echt goed bij hem past!

Compu, is dat een grote stap, de knopjes indrukken? Applaus voor CG! Doet de fysio veel goed voor CG?

Naatie, nog wat van je moeder gehoord?

Ik ga even thee drinken, doei!
Tobias werd toch pas met twee jaar naar de logopedist gestuurd omdat hij nog niet veel praatte?
Dat zou leuk zijn Compu, als je dezelfde zou kunnen krijgen.

Oh het is Pyssla. Ik spreek niet zo goed Zweeds

Van die strijkkralen, maar je hoeft ze niet te strijken natuurlijk. Je krijgt er een vormpje bij met puntjes waar je de kraaltjes in kan zetten. Echt leuk.

Totdat de pot omvalt Die is echt huge!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven