Bezemtopic deel 6
vrijdag 26 februari 2010 om 20:46
Nou hard afvallen?!
Ik was vrij vlot 10 kilo kwijt, ben anderhalf jaar verder en er is geen gram meer afgegaan!
Ik geloof dat ik nu weer aadig het licht heb gezien.
Ik heb nog gezellig chocolade en kauwgom gekocht voor in mijn pa zijn overlevings/pretpakket.
Oordoppen ben ik vergeten, koop ik van de week nog wel.
Ik was vrij vlot 10 kilo kwijt, ben anderhalf jaar verder en er is geen gram meer afgegaan!
Ik geloof dat ik nu weer aadig het licht heb gezien.
Ik heb nog gezellig chocolade en kauwgom gekocht voor in mijn pa zijn overlevings/pretpakket.
Oordoppen ben ik vergeten, koop ik van de week nog wel.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 26 februari 2010 om 20:48
Hier in de buurt is nergens een Dirk, da's wel jammer.
Ik ben ook niet echt weg van de Aldi groenten en fruit, maar vanmorgen heb ik echt waanzinnig lekkere trostomaten gekocht.
Meestal zijn de jonagold-appels ook goed.
Hebben jullie de yoghurtbrie (kan je nergens anders kopen) ooit al eens geprobeerd? En de Chonelly's (net zo lekker als die van Verkade) en het pannenkoekmeel enz enz enz.
Ik draaf door
Ik ben ook niet echt weg van de Aldi groenten en fruit, maar vanmorgen heb ik echt waanzinnig lekkere trostomaten gekocht.
Meestal zijn de jonagold-appels ook goed.
Hebben jullie de yoghurtbrie (kan je nergens anders kopen) ooit al eens geprobeerd? En de Chonelly's (net zo lekker als die van Verkade) en het pannenkoekmeel enz enz enz.
Ik draaf door
vrijdag 26 februari 2010 om 20:49
Ik heb dat ook altijd Nik, maar ik stok meestal al bij drie tot vijf kilo
Ben er nu ook niet zo meer mee bezig eigenlijk, afvallen. Heb met werk zoeken en baanellende gewoon andere dingen aan mijn hoofd gehad.
Logeer ze Itski, tot laters!
Leuk is dat he, hoe die kinders daar op reageren! Mijn schoonzus is de veertiende bevallen en die kids waren ook zo ontzettend heerlijk zenuwachtig voor het nieuwe zusje! Zo schattig! Daar hoopten ze ook op een broertje trouwens, maar da's het mooi niet geworden
Qua baan; ik begin als alles goed gaat 29 maart al!
Ben er nu ook niet zo meer mee bezig eigenlijk, afvallen. Heb met werk zoeken en baanellende gewoon andere dingen aan mijn hoofd gehad.
Logeer ze Itski, tot laters!
Leuk is dat he, hoe die kinders daar op reageren! Mijn schoonzus is de veertiende bevallen en die kids waren ook zo ontzettend heerlijk zenuwachtig voor het nieuwe zusje! Zo schattig! Daar hoopten ze ook op een broertje trouwens, maar da's het mooi niet geworden
Qua baan; ik begin als alles goed gaat 29 maart al!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 26 februari 2010 om 20:51
De pannenkoekmeel (ik typte serieus pannenkoekmail, hoezo internetverslaving....) heb ik ook altijd en de yoghurtbrie heb ik van de week overwogen omdat mijn schoonouders die hadden liggen maar toch niet genomen op brood
Er zit inderdaad ook wel goed spul bij hoor, maar weinig keuze en niet alles is even goed. Of meer; het blijft niet lang goed. Groenten van de markt kan ik zonder problemen een week laten liggen (met uitzondering van bepaalde dingen natuurlijk) en van de Aldi red ik dat gewoon niet. Als ik op zaterdag weekboodschappen haal blijft het gewoon niet lang genoeg goed.
Er zit inderdaad ook wel goed spul bij hoor, maar weinig keuze en niet alles is even goed. Of meer; het blijft niet lang goed. Groenten van de markt kan ik zonder problemen een week laten liggen (met uitzondering van bepaalde dingen natuurlijk) en van de Aldi red ik dat gewoon niet. Als ik op zaterdag weekboodschappen haal blijft het gewoon niet lang genoeg goed.
vrijdag 26 februari 2010 om 20:51
vrijdag 26 februari 2010 om 20:59
Ik zal man eens vragen naar yoghurtbrie...
In onze koelkast ligt altijd lekkere kaas. Qua kaas ben ik zo verwend. Man heeft een kaasgroothandel en koop de kaas jong in van boeren. Die laat hij, met heel veel liefde en zorg, in zijn pakhuis rijpen. Vervolgens verkoopt hij deze aan speciaalzaken en broodjeszaken.
Vroeger zat hij vooral in de Nederlandse kaas. Maar tegenwoordig willen veel klanten maar 1 leverancier en is hij dus min of meer verplicht om ook buitenlandse kaas te verkopen. Hij heeft tegenwoordig ook wel olijven, tapas, cremefrache, slagroom en yoghurt en dat soort producten.
Dat wij altijd zijn kaas eten scheelt ook enorm in je uitgaven.
In onze koelkast ligt altijd lekkere kaas. Qua kaas ben ik zo verwend. Man heeft een kaasgroothandel en koop de kaas jong in van boeren. Die laat hij, met heel veel liefde en zorg, in zijn pakhuis rijpen. Vervolgens verkoopt hij deze aan speciaalzaken en broodjeszaken.
Vroeger zat hij vooral in de Nederlandse kaas. Maar tegenwoordig willen veel klanten maar 1 leverancier en is hij dus min of meer verplicht om ook buitenlandse kaas te verkopen. Hij heeft tegenwoordig ook wel olijven, tapas, cremefrache, slagroom en yoghurt en dat soort producten.
Dat wij altijd zijn kaas eten scheelt ook enorm in je uitgaven.
vrijdag 26 februari 2010 om 21:06
vrijdag 26 februari 2010 om 21:15
Ohhh kaashandel! Wat zou dat erg zijn voor mij.
Gelukkig handeld mijn man in sportartikelen.
Als het goed is neemt hij rose All Stars voor me mee.
Ik weet zeker dat Sportman niet voor de yoghurtbrie gaat, hij heeft gewoon een keer besloten dat hij eens in de zoveel tijd alleen maar oude kaas lust.
Gelukkig handeld mijn man in sportartikelen.
Als het goed is neemt hij rose All Stars voor me mee.
Ik weet zeker dat Sportman niet voor de yoghurtbrie gaat, hij heeft gewoon een keer besloten dat hij eens in de zoveel tijd alleen maar oude kaas lust.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 26 februari 2010 om 21:27
Ik heb pas Sapph onderbroeken gekocht tegen 70% korting. Dat vond ik dan wel weer leuk
Ik vind Marlies Dekkers ook heel eng trouwens.
Heb zelf wel altijd stervensdure beha's trouwens, maar ja, je mot wat he.
Ben ondertussen vanalles aan het uitpluizen over grensarbeideren.
Ik vind Marlies Dekkers ook heel eng trouwens.
Heb zelf wel altijd stervensdure beha's trouwens, maar ja, je mot wat he.
Ben ondertussen vanalles aan het uitpluizen over grensarbeideren.
vrijdag 26 februari 2010 om 22:08
Het was gáááááf vandaag! Zó leuk! Morgen meer, want moe!
Marels, gefeliciteerd met je baan!
Wat is grensarbeideren?
Druif, kan het zijn dat ik laatst een interview met je schoonpa heb gelezen over vrijwilligerswerk?
En verder.......willen jullie nooit meer 5!! pagina's vol schrijven als ik er een daggie niet ben?!
Marels, gefeliciteerd met je baan!
Wat is grensarbeideren?
Druif, kan het zijn dat ik laatst een interview met je schoonpa heb gelezen over vrijwilligerswerk?
En verder.......willen jullie nooit meer 5!! pagina's vol schrijven als ik er een daggie niet ben?!