Echo's op Hyves

01-03-2010 16:36 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op kinderen en mijn vriend en ik zijn op dit moment op zoek naar een groter huis omdat we graag een kindje willen.

Maar waar ik me zo aan erger: ik zit elke dag wel op Hyves en ik kan niet naar mijn WWW kijken (voor de niet Hyvers: waar je typt wat je op dat moment aan het doen bent) en iemand heeft als profielfoto of gewoon foto haar echo van de baby geplaatst...

Waarom zet je je echo op Hyves?

Je kan toch ook gewoon een berichtje sturen met de mededeling dat je zwanger bent?

Ik zou zelf nooit een echo op mijn profiel zetten, dat is iets voor mijn familie en mijzelf... Een foto waarop je ziet dat je een dikke buik hebt vind ik dan nog wel kunnen.
Ik heb 173 hyvesvrienden en nie-mand heeft een echo op de hyves staan.

Niemand echt.

Het ligt dus aan de mensen op je hyves lijst want lang niet iedereen doet het.

Misschien heb jij weer dingen op je hyves die een ander voor geen meter interesseren.

Mens erger je niet zou ik zeggen, zonde van je tijd.
Sja, en anderen plaatsen weer non-stop foto's van het uitgaan, of van hun huisdier, of van zichzelf...

Ik zie trouwens liever een foto van een echo dan van een buik.
quote:Carrera schreef op 01 maart 2010 @ 16:50:

[...]

Dank je! Nog 7 weken te gaan, dus het schiet heel erg op.

(Dit topic irriteert me nogal merk ik. Lekker belangrijk dat er een echofoto op hyves staat. Weet jij veel wat er aan die zwangerschap vooraf is gegaan?)

Relax

Zoals je hier leest, vindt niemand het echt wereldschokkend. En inderdaad: je weet niet wat er aan zoiets voorafgegaan is. Zelf zou ik niet zulke foto's op mijn hyves zetten, maar als iemand dat wel doet, word ik er niet ongelukkiger van tenslotte
Peas on earth!
Ojee, ik ben van het ergste soort blijkbaar...

Had toen ik zwanger was mn echo foto als profiel foto, en wisselde dat regelmatig af met een dikke buik foto, momenteel staat er een foto van mijn 8 maanden oude zoon op..

Maar het meerendeel plaats ik die foto's omdat ik er gewoon trots op ben..

zou veboden moeten worden.... We moeten eigenlijk allemaal terug naar de 'jan-paparazzi-met-rode-clowns-neus'profielfoto...
Ik ben waarschijnlijk wel 1 van die mutsen die dat straks gaat doen als ik een goede echo krijg.

Waarom? Omdat ik te lui ben om iedereen een berichtje te sturen en ik vind dat ik dan niemand dat bericht op dring.
Ik zou het zelf niet doen, maar dat andere dat wel doen vind ik ook niet schokkend. Maar ik zou nooit een foto of wat dan ook van mijn kinderen op hyves plaatsen.

Maar wat andere doen moeten ze lekker zelf weten, toch ?
Ik snap nooit zo goed dat men niet doet aan leven en laten leven... Ben ik geen "moeke" (jaaaaah ik heb geschreven over zwanger worden..... toch wel 2 jaar in de mm gezeten om opnieuw zwanger te worden) dan ben ik wel milieuvervuilster (die 4 kinderen passen immers niet in een klein autootje) dan ben ik wel ontaard omdat ik met rugzak op en kinderen op mijn nek de wereld rondreis....Maar als ik de kinderen achterlaat dan ben ik ontaard want wie gaat er nou op vakantie zonder haar kinderen. Wat nog ontbrak was een echo op Hyves... moet ik dus nog maar even gaan doen

Ik ben wel een superontaarde moeder... Ben benieuwd naar het volgende hokje waar men mij in gaat plaatsen

Misschien dat ik straks live ga bevallen op twitter met live beelden op youtube erbij... zal dat een nieuw hokje opleveren?

Is het ondertussen een probleem dat ik wel onwijs geniet van de manier waarop ik mijn leven heb ingericht en mijn dingetjes uitvoer?
quote:eleonora schreef op 01 maart 2010 @ 16:51:

Ik heb 173 hyvesvrienden en nie-mand heeft een echo op de hyves staan.

Niemand echt.

Nou Leo, ik heb er wel eentje, maar die staat bij mijn foto's, niet als profiel inderdaad!

Het ligt dus aan de mensen op je hyves lijst want lang niet iedereen doet het.

Misschien heb jij weer dingen op je hyves die een ander voor geen meter interesseren.

Mens erger je niet zou ik zeggen, zonde van je tijd.Zo is dat!
ps Ik zet heeeel veel op hyves maar heb een afgescheiden profiel.. idem met twitter. Ieder zijn keuzes in het leven
off topic: hey pink jij ook hier

Waarom zou ik geen foto van mijn echo op hyves mogen plaatsen? Wow ik ben van het allerergste type...kijk eens naar mijn plaatje!!!

Ik ben supertrots op het feit dat er een kindje in mijn buik groeit en dat deel ik met vrienden (ja vrienden, niet 500 'bekenden' )

En nee, ik praat niet alleen over zwanger zijn, bevallen, kwaaltjes etc.

Carrera, gefeliciteerd!!!!! Fijn dat je na zoveel ellende hopelijk snel (maar niet te snel) een gezond kindje in je armen mag sluiten!!

ik zou trouwens geen foto's plaatsen terwijl ik innig sta te zoenen met iemand, zeer schaars gekleed ga of ladderzat ben...
Helemaal geen problemen met echo-foto's. Vaak doen mensen dat als ze het net bekend hebben gemaakt, zodat ook de wat minder intieme vrienden op hun hyves direct op de hoogte zijn en omdat ze er zelf heel vol van zijn, trot op de zwangerschap. Leuk toch? Van mij mag iedereen plaatsen wat hij wil. Moet ik wel toegeven dat ik het een beetje stom vind als mensen profielfoto's van hun kind hebben en er zelf niet bij op staan. Ik sta zelf altijd op mijn profielfoto, omdat het nu eenmaal om mijn profiel gaat. Maar ik erger me ook aan nicks en emailadressen als: mamavan.... Alsof je moederschap belangrijker is dan je eigen identiteit. Maar als iemand dat toch heeft, haal ik mijn schouders op en denk: zou ik nooit doen. En dat is dat, niet druk om maken.
...
Vind daar niks mis mee.

Kan mij voorstellen als je zwanger wilt worden maar dat niet 123 lukt dat dat confronterend kan zijn.

Maar leuk juist echo fotos, buikfotos, babyfotos.
Nóg erger: een echo als avatar
Peas on earth!
Persoonlijk heb ik meer moeite met placentafoto's dan echo's
Oh, ik ben nóg erger volgens mij, want ik heb zelfs een foto van zoon als achtergrond! Krijg regelmatig leuke en lieve reacties op dat soort foto's trouwens.

Maar mijn hyves is inderdaad weer wel privé.
Ik snap je wel.

Ik zit ook op hyves en sinds die www's er zijn, wordt ik overspoeld door verhalen, echo's, foto's van dikke buiken, baby's, baby's en nog eens baby's.Noem het jaloezie, ik ben nl. ongewild kinderloos, maar ik vraag me wel eens af of er alleen nog maar over kinderen kan worden gepraat. Ik heb gelukkig ook vriendinnen zonder kinderen, maar 1 vriendin van mij vind ik echt negatief veranderd sinds ze kinderen heeft. Altijd maar laten merken dat ZIJ kinderen heeft, nee, dat wordt er niet leuker op. Ik zou ook heel trots zijn als ik zwanger zou zijn, maar zou wel proberen open te blijven staan voor andere zaken.
@PODE ja een hele mooie echo foto!
quote:Tjeempie schreef op 01 maart 2010 @ 16:58:

Persoonlijk heb ik meer moeite met placentafoto's dan echo's Of full frontal foto's van de bevalling.
quote:salandermillenium schreef op 01 maart 2010 @ 16:58:

Ik snap je wel.

Ik zit ook op hyves en sinds die www's er zijn, wordt ik overspoeld door verhalen, echo's, foto's van dikke buiken, baby's, baby's en nog eens baby's.Noem het jaloezie, ik ben nl. ongewild kinderloos, maar ik vraag me wel eens af of er alleen nog maar over kinderen kan worden gepraat. Ik heb gelukkig ook vriendinnen zonder kinderen, maar 1 vriendin van mij vind ik echt negatief veranderd sinds ze kinderen heeft. Altijd maar laten merken dat ZIJ kinderen heeft, nee, dat wordt er niet leuker op. Ik zou ook heel trots zijn als ik zwanger zou zijn, maar zou wel proberen open te blijven staan voor andere zaken.Zou het ook kunnen dat al die dingen (foto's etc) jou meer opvallen omdat het voor jou een gevoelig punt is? Overigens vind ik het ook vervelend als vriendinnen/anderen alleen nog maar over hun kinderen kunnen praten, maar dat vind ik helemaal los staan van deze discussie.
Peas on earth!
quote:gelukkigmeisje schreef op 01 maart 2010 @ 16:59:

@PODE ja een hele mooie echo foto!

Was maar een grapje hoor

*gaat op zoek naar echo-foto met groen erwtje*
Peas on earth!
Jep van die 3D echo foto's als profielfoto..

Vaak genoeg gezien.

Best leuk om in je vriendenmapje een foto van 1 echo erbij te doen maar om het nou als profielfoto te selecteren.. tsja.
Wat ben je toch gezegend als echofoto's op hyves je reden is om een topic te openen. Ruilen?
MILF in the making ;-)
Zoiets kan ook nog;

Ik zie echt sporadisch echofoto's of buiken, maar dat komt vast doordat bijna al mijn vrienden al voorzien zijn wat kinderen betreft of er niet voor gaan. En kinderfoto's heb ik ook wel op mijn hyves, maar gewoon bij mijn foto's. Maar goed, ik ben zo'n moeder die nog erg vasthoudt aan haar eigen identiteit, regelmatig wil stappen en geen foto's van haar kroost in portemonnee of op mijn mobiel heeft. (Stond laatst tussen allemaal papa's die hun mobieltje met kroost stonden te showen, voelde me toch lichtelijk ontaard... )

Ik kan me idd voorstellen dat het pijnlijk kan zijn als je zelf een kinderwens hebt, maar mogen anderen daarom niet wel willen tonen waar ze zo blij mee zijn?
...
Goed idee, die echofoto! Kunnen de vrienden meegnieten van het prille geluk! Ik denk dat ik zelf zo even de foto van mijn ontstoken teen op hyves zet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven