Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Dank, ik zal het doorgeven van het telefoonnummer
wat zou jij doen?? is verplaatst naar het prikbord.
Hi Angel,

Zou je in de titel: 'Voor een tweede gaan na eerste met DS' de DS kunnen vervangen door Down Syndroom?

Alvast bedankt!
quote:Heegajemee schreef op 24 februari 2010 @ 13:46:

Hi Angel,

Zou je in de titel: 'Voor een tweede gaan na eerste met DS' de DS kunnen vervangen door Down Syndroom?

Alvast bedankt!Done!
Extra borstweefsel onder oksel is verplaatst naar gezondheid.
Voorkeur jongen/meisje is verplaatst naar het prikbord.
Angel, hier mag een slotje op!

13 mummies en de rest enzo
quote:Marriss schreef op 26 februari 2010 @ 17:27:

Angel, hier mag een slotje op!

13 mummies en de rest enzoDone!
Angel, zou je svp het topic ' Naar gevoel na doktersbezoek met dochter' willen sluiten? Ik heb de reacties die ik graag wil hebben !
quote:domino1976 schreef op 26 februari 2010 @ 18:51:

Angel, zou je svp het topic ' Naar gevoel na doktersbezoek met dochter' willen sluiten? Ik heb de reacties die ik graag wil hebben !

Beste Domino,

Andere mensen kunnen dezelfde vragen hebben en veel aan jouw topic hebben. Het topic blijft dus open.
Angel, op de een of andere manier heb ik heel veel moeite om de kinderen pijler te bereiken.

Het duurt heel lang voor deze geladen is, en soms krijg ik alleen maar een witte pagina.

Zijn er problemen met de pijler? Of ben ik de enige? Ik heb het met de andere pijlers niet...
quote:gonien schreef op 27 februari 2010 @ 11:21:

Angel, op de een of andere manier heb ik heel veel moeite om de kinderen pijler te bereiken.

Het duurt heel lang voor deze geladen is, en soms krijg ik alleen maar een witte pagina.

Zijn er problemen met de pijler? Of ben ik de enige? Ik heb het met de andere pijlers niet...Ik heb geen idee, misschien kun je het op het bugs topic op overig melden.
Hoi Angel4!

De Doorsnee Vrouwen met 50% mag gesloten worden, hoor, het nieuwe topic loopt alweer als een trein!

(We waren al verhuisd, had alleen nog geen slotje aangevraagd.)

Dank je!
Engel in ons enthousiasme zijn er twee topics geopend. Wil je LGZZ deel 8! verwijderen? Op LGZZ deel VII mag een slotje...Thanks!
Bedankt dames.
Help ons uit ons kindernamendilemma voor ons jongetje... is toegevoegd aan Jongensnamentopic!
Oew, dat is niet zo handig in dit geval engel, het gaat al een hele tijd over zowel jongens als meisjesnamen.

Misschien een nieuw topic over naamanalyses en voor naampuristen of zo?

Mag dat wel?
quote:eleonora schreef op 28 februari 2010 @ 09:00:

Oew, dat is niet zo handig in dit geval engel, het gaat al een hele tijd over zowel jongens als meisjesnamen.

Misschien een nieuw topic over naamanalyses en voor naampuristen of zo?

Mag dat wel?

Van mij mag het.

Ik kreeg een rapportage, dat het bij elkaar moest. Ik dacht, inderdaad, er is al een jongensnamentopic.

Hup, bij elkaar ermee.

Open gerust een topic voor naampuristen. (Wat is dat?)
Ha, goed dat je het vraagt!

Een naampurist is iemand die het belangrijk vindt dat een naam zo geschreven wordt als origineel bedoeld.

Dus (ik zeg maar wat hoor en ik neem meteen een voorbeeld wat ik zelf ijzersterk vond) dat je een kind 'Bruce' noemt en niet 'Broes' of 'Brian' en niet 'Brajen'.

En dan vooral ging het over namen die een bijvoorbeeld historische of bijbelse betekenis hadden.

Dat was een van de belangrijkste elementen van de discussie gisteren. Heel interessant en leuk.
Blijk ik zo maar ook een naampurist te zijn.

vind het ook raar dat we Angels zijn, i.p.v. Engelen.

Ik hou dus ook niet zo van het verengelsen van namen.

Waarom iemand Devid noemen, als je David schrijft.
Goedemorgen angel,

gisteren heb ik in mijn emotie's een topic geopend fuck ik ben zwanger.

Ik heb heel veel lieve reacties gekregen maar zou het topic verwijderd mogen worden, dit ivm herkenning...
quote:graag_anoniem schreef op 03 maart 2010 @ 08:19:

Goedemorgen angel,

gisteren heb ik in mijn emotie's een topic geopend fuck ik ben zwanger.

Ik heb heel veel lieve reacties gekregen maar zou het topic verwijderd mogen worden, dit ivm herkenning...Het is weg.
Goede dag Angel,

Vriendelijke groet,

P.S. Ook deze post zal ik verwijderen nadat jij klaar bent met verwijderen. Ik zag dat je de aanvraagpost citeert. Zou je daarna ook dit verzoek in jou citaat willen verwijderen.

Nogmaals dank!
quote:Sophiepapa schreef op 03 maart 2010 @ 11:16:

Goede dag Angel,

Alvast dank voor de te nemen moeite.

Vriendelijke groet,

P.S. Ook deze post zal ik verwijderen nadat jij klaar bent met verwijderen. Ik zag dat je de aanvraagpost citeert. Zou je daarna ook dit verzoek in jou citaat willen verwijderen.

Nogmaals dank!Alles zou weg moeten zijn.
Goede dag Angel,

Mijn dank is groot voor het verwijderen van merendeel van de quotes.

Citronella heeft hierbij weliswaar geen gebruik gemaakt van de quotefunctie op de post, maar letterlijk overgetypt met een kleine typo en een verbetering en deze tussen "haakjes" gezet en derhalve een quote.

Zou je deze kleine quote en deze post ook nog willen verwijderen? Alvast dank.

Vriendelijke groet,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven