Saai!
dinsdag 2 maart 2010 om 20:25
dinsdag 2 maart 2010 om 20:39
woensdag 3 maart 2010 om 14:10
Dez wat vervelend saai dat je toch naar de neuro moet en in de rij moet... Hoop dat je op een of andere saaie manier voor elkaar kan krijgen dat je sneller aan de beurt bent. En doe maar veel saaie dutjes hoor. Betekent gewoon dat je nog niet helemaal opgeknapt bent!
Ik heb saai vanmorgen mijn stem uitgebracht. Was saai doorlopen ging op een gunstig saai tijdstip.
Hoe is het met jullie saaierts?
Ik heb saai vanmorgen mijn stem uitgebracht. Was saai doorlopen ging op een gunstig saai tijdstip.
Hoe is het met jullie saaierts?
woensdag 3 maart 2010 om 14:27
Hier is het allemaal heel saai hoor. Vanochtend om half 11 een saaie hagel/sneeuwbui op ons dak gekregen en om 11 uur was er strak blauwe lucht.... Heel saai dus.
Enkel is weer saai en brace is helaas nog niet onderweg (aanvraag is nog onder behandeling)...
Saai vanochtend 1 op de loopband gehad (met cardioloog erbij), mocht gelijk blijven.... dan weet je saai weer waarom deze tests gedaan worden.
Enkel is weer saai en brace is helaas nog niet onderweg (aanvraag is nog onder behandeling)...
Saai vanochtend 1 op de loopband gehad (met cardioloog erbij), mocht gelijk blijven.... dan weet je saai weer waarom deze tests gedaan worden.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 3 maart 2010 om 18:15
quote:desteny schreef op 03 maart 2010 @ 18:03:
goed nieuws; ik kan as dinsdag in belgie terecht.mn Ha was erg ontevreden over de gang van zaken en heeft dit gelijk kunnen regelen.langleve de zorg in Nederland!!!Fijn dat je zo dicht bij de saaie grens woont hoor. Goegeregeld van je HA.
goed nieuws; ik kan as dinsdag in belgie terecht.mn Ha was erg ontevreden over de gang van zaken en heeft dit gelijk kunnen regelen.langleve de zorg in Nederland!!!Fijn dat je zo dicht bij de saaie grens woont hoor. Goegeregeld van je HA.
woensdag 3 maart 2010 om 22:31
Ik heb trouwens gisteren weer wat meegemaakt. Was heel saai in het gemeentehuis omdat ik een bezwaarschrift had ingediend ergens tegen. Heel saai was ik uitgenodigd om voor een hoorzitting. Maar de zitting was op de 7e verdieping dus ik moest met de lift. De lift ging dicht en ik wilde nog mee. Dus ik steek mijn hand uit om de deuren weer open te laten gaan (wat elke normale lift gewoon doet). Gaan die deuren nog saaier dicht en zit toch mijn arm er tussen. En aangezien het twee deuren waren zat ik dus gewoon saai klem. Iemand anders moest beide deuren met geweld opentrekken. Want dat kon ik dus niet. Echt maf, kreeg er een saaie lachkick van omdat ik direct aan die saaie film de lift moest denken. Enige nadeel is nu dat ik aardige blauwe saaie plekken op mijn arm heb en het wat beurs is. Iemand maakte al de opmerking: maar goed dat je nek of je hoofd er niet tussen was gekomen. Toen kon je me helemaal saai horen lachen. Uiteraard moest ik daarna nog saaier zijn omdat de zitting begon. Maar kan er nu nog saai om grinniken al ben ik dan niet blij met die saaie blauwe arm
donderdag 4 maart 2010 om 10:12
Ben ik weer saai ff.
Dushi toch. Saai de lift spelen, gelukkig bewoog de lift niet zeg.
Desteny, saaie maar goede HA zeg.
Snjo, nog steeds een pak sneeuw daar?
Hier alles goed saai hoor. Vanmiddag weer ff aanwezig zijn op mijn werk, wel saai hoor.
Lief heeft paar dagen vrij dus echt saai farmen gaat niet super lukken maar denk wel aan jullie anders is het niet meer saai.
Dushi toch. Saai de lift spelen, gelukkig bewoog de lift niet zeg.
Desteny, saaie maar goede HA zeg.
Snjo, nog steeds een pak sneeuw daar?
Hier alles goed saai hoor. Vanmiddag weer ff aanwezig zijn op mijn werk, wel saai hoor.
Lief heeft paar dagen vrij dus echt saai farmen gaat niet super lukken maar denk wel aan jullie anders is het niet meer saai.
donderdag 4 maart 2010 om 16:44
Tuurlijk wel Snjookje, werken kun je prima met zo'n arm al voelt het wel beurs, blauw en heb -logisch- last van mijn spieren.
Er is geen melding gemaakt. Dat had wel gemoeten vind ik. Want nu ben ik het, dadelijk is het een oud vrouwtje. (wiens botten toch wat kwetsbaarder zijn dan de mijne)
Hey saaie Steph, idd gelukkig bewoog die lift niet. Kon al geen kant op (want ik kon met geen mogelijkheid me uit die "bankschroef" verwijderen zonder hulp) en als ie had bewogen dan was de lift geen speelfilm maar realiteit geweest. Maar goed het is met een sisser afgelopen.
Aah weer saai op je werk vanmiddag. En ook nog je lief die wat saaie dagen vrij heeft. Nou farmen is dan het laatste waar je aan moet denken! Met lief iets leuks doen is veeeeeel leuker dan farmen.
Inmiddels kan ik jullie trouwens melden (mocht je het nog niet weten) dat ik de trakketor, seeder en harvester in hotrod versie heb. Zoooooo dat scheelt een hoop geklik. Ideaal!
Er is geen melding gemaakt. Dat had wel gemoeten vind ik. Want nu ben ik het, dadelijk is het een oud vrouwtje. (wiens botten toch wat kwetsbaarder zijn dan de mijne)
Hey saaie Steph, idd gelukkig bewoog die lift niet. Kon al geen kant op (want ik kon met geen mogelijkheid me uit die "bankschroef" verwijderen zonder hulp) en als ie had bewogen dan was de lift geen speelfilm maar realiteit geweest. Maar goed het is met een sisser afgelopen.
Aah weer saai op je werk vanmiddag. En ook nog je lief die wat saaie dagen vrij heeft. Nou farmen is dan het laatste waar je aan moet denken! Met lief iets leuks doen is veeeeeel leuker dan farmen.
Inmiddels kan ik jullie trouwens melden (mocht je het nog niet weten) dat ik de trakketor, seeder en harvester in hotrod versie heb. Zoooooo dat scheelt een hoop geklik. Ideaal!
donderdag 4 maart 2010 om 19:36
kiekeboe saaierds.vandaag mezelf weer tegen gekomen...kan niet zo lang werken, als ik had gedacht GR%#$$.word er beetje behoorlijk sjaggo van.had een sollicitatie gesprek.dat wou ik perse door laten gaan,want dat was ook al 2 x uitgesteld.gesprek ging prima,maar we wachten van beiden kanten ff de scan en de uitslag en mn verdere herstel af.ze willen me gelukkig graag.maar ik wil nl wel een bepaalde kwaliteit kunnen bieden en ik denk/weet dat ik dat nu gewoon niet kan waar maken.ben dood moe,ga zo mn mandje in.
morgen gelukkig geen werk.
@doesie...gelukkig zit je arm er nog aan.toch wel schriftelijk melden dit incident,want dit mag niet gebeuren.
morgen gelukkig geen werk.
@doesie...gelukkig zit je arm er nog aan.toch wel schriftelijk melden dit incident,want dit mag niet gebeuren.
donderdag 4 maart 2010 om 20:10
Ben al een paar dagen echt saai (veel weg geweest), maar zit nu thuis met zware verkoudheid en koorts. Ik kan nu dus heel veel warmte naar jullie overbrengen 
Warmte is volgens mij wel fijn voor Dushi's arm, Snjookjes enkel, Dez dr lijf en voor Steph op dr werk (gaat weer sneeuwen bij jullie geloof ik).
Warmte is volgens mij wel fijn voor Dushi's arm, Snjookjes enkel, Dez dr lijf en voor Steph op dr werk (gaat weer sneeuwen bij jullie geloof ik).
WTF?
donderdag 4 maart 2010 om 22:23
quote:steph schreef op 04 maart 2010 @ 18:27:
Saai gefeliciteerd met je rode monster. Kan ik nu niet meer bij je komen mesten? Vond ik juist zo saai.
Snjo, zo geld genoeg zeg. Ik hou het voorlopig bij mijn kleine farm en cottage. Lekker saai.Ik ben regelmatig van behuizing veranderd. Hoef nu geen geld meer te sparen voor uitbreiding dus kon ik eens lekker saai uitpakken... weet nog niet waarvoor ik nu saai weer ga sparen.
Saai gefeliciteerd met je rode monster. Kan ik nu niet meer bij je komen mesten? Vond ik juist zo saai.
Snjo, zo geld genoeg zeg. Ik hou het voorlopig bij mijn kleine farm en cottage. Lekker saai.Ik ben regelmatig van behuizing veranderd. Hoef nu geen geld meer te sparen voor uitbreiding dus kon ik eens lekker saai uitpakken... weet nog niet waarvoor ik nu saai weer ga sparen.
vrijdag 5 maart 2010 om 19:20
Beterschap voor alle zieken. Zag dat de ziekenboeg open is. Ik hoef er niet in hoor. Kan alles gewoon nog normaal gebruiken tis alleen wat gevoelig, beurs en blauw. Abusu heeft gelijk; warmte vind ik nu voor de arm het prettigst. De deuren klemde vooral op mijn spieren dus die hebben de klap opgevangen.
Steph bemesten kun je bij mij op verschillende tijden. Aangezien ik op verschillende tijden ook mijn oogst binnenhaal.
Ik zit op het grootste plot wat er te koop is. Dus daar hoef ik niet meer voor te sparen. En de villa vind ik zelf niet zo erg mooi gemaakt dus ik doe het gewoon met de kleinere gebouwen. Al vind ik de Franse gebouwen nu wel mooi. Maar die kun je weer niet met coins kopen. En aangezien ik wel genoeg coins heb kan ik nog eens wisselen van het een en ander. En nu mag je voor de St. Patricksday sparen. hahaha. Ze houden je wel bezig
Steph bemesten kun je bij mij op verschillende tijden. Aangezien ik op verschillende tijden ook mijn oogst binnenhaal.
Ik zit op het grootste plot wat er te koop is. Dus daar hoef ik niet meer voor te sparen. En de villa vind ik zelf niet zo erg mooi gemaakt dus ik doe het gewoon met de kleinere gebouwen. Al vind ik de Franse gebouwen nu wel mooi. Maar die kun je weer niet met coins kopen. En aangezien ik wel genoeg coins heb kan ik nog eens wisselen van het een en ander. En nu mag je voor de St. Patricksday sparen. hahaha. Ze houden je wel bezig
vrijdag 5 maart 2010 om 19:22
Dez jammer dat je sollicitatiegesprek nog niet helemaal het resultaat heeft opgeleverd wat je wilde. Maar vind het wel goed van je dat je eerst de uitslagen van de scan afwacht. En ze willen je hebben dus ik neem aan dat ze je ook wel willen hebben als je iets later aan de slag kunt/ of nu iets minder uren kunt draaien.
vrijdag 5 maart 2010 om 21:48
vrijdag 5 maart 2010 om 22:35
quote:desteny schreef op 05 maart 2010 @ 16:18:
waar blijft ie nou????? ik ga saai uit eten vanavond met een stel dinnen.verlaat verjaardagskadootje.
Sorry dat het wat lang duurde. Ik kwam pas om half 9 thuis (en moest toen m'n boerderij nog verzorgen enzo)...
Is dit wat??
waar blijft ie nou????? ik ga saai uit eten vanavond met een stel dinnen.verlaat verjaardagskadootje.
Sorry dat het wat lang duurde. Ik kwam pas om half 9 thuis (en moest toen m'n boerderij nog verzorgen enzo)...
Is dit wat??