egypteverhaal
vrijdag 5 maart 2010 om 13:05
quote:koko67 schreef op 05 maart 2010 @ 12:48:
Het geke is dat het niet echt een oproepje was. (in de zin van: wie heeft er nog Douwe Egbertspunten) Ik vond het zo'n prachtig verhaal. Mijn man snapte gisteren voor het eerst waarom ik regelmatig op het viva-forum zit.Ook dat is er bereikt met dat topic, kun je nagaan
Het geke is dat het niet echt een oproepje was. (in de zin van: wie heeft er nog Douwe Egbertspunten) Ik vond het zo'n prachtig verhaal. Mijn man snapte gisteren voor het eerst waarom ik regelmatig op het viva-forum zit.Ook dat is er bereikt met dat topic, kun je nagaan
vrijdag 5 maart 2010 om 13:10
quote:koko67 schreef op 05 maart 2010 @ 12:48:
Het geke is dat het niet echt een oproepje was. (in de zin van: wie heeft er nog Douwe Egbertspunten) Ik vond het zo'n prachtig verhaal. Mijn man snapte gisteren voor het eerst waarom ik regelmatig op het viva-forum zit. Mijn vriend begreep het gisteren ook pas voor het eerst. Hij is altijd ontzettend sceptisch namelijk. Maar zelfs hij vond het prachtig!
Het geke is dat het niet echt een oproepje was. (in de zin van: wie heeft er nog Douwe Egbertspunten) Ik vond het zo'n prachtig verhaal. Mijn man snapte gisteren voor het eerst waarom ik regelmatig op het viva-forum zit. Mijn vriend begreep het gisteren ook pas voor het eerst. Hij is altijd ontzettend sceptisch namelijk. Maar zelfs hij vond het prachtig!
vrijdag 5 maart 2010 om 13:27
Ik vind het raar dat er dan over een feel good topic ook weer gezeurd moet worden. Het was toch niet zo dat het topic op slot was gedaan, of weggegooid of whatever. Gewoon verplaats en nu weer terug op de oude plek. Ik had het niet eens gezien omdat ik alleen kijk via mijn eigen vergrootglasje waar de topics zijn waar ik op heb gereageerd. Al met al kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat er formummers zijn die het een genoegen schept om elke actie van de angels uit te pluizen en zout op te leggen op elk detail dat ze niet zint. Maar goed, ik hoop dat ik het mis heb.