Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hel, dat ik schreef vanmorgen om 7.15 dat ik op HA wachtte, bedoelde ik dat ik op telefoontje wachtte
Wat suf Star, Maxi en Mini kregen een drankje. Moet je nu ook al beginnen dan met de AB of van het weekend kijken of ze stippen op d'r amandelen krijgt?

Hel, nog geen beter plan. Ze belde net toevallig, dus ik had het al voorzichtig opgegooid, maar toen zei ze dat ze natuurlijk niet van plan was de hele avond te blijven (ik zie dat ik het wat lang vond voor Mini, hele middag en avond daar), maar goed tot 19 uur daar, 19.30 thuis en dan om 20 uur naar bed vind ik de hele avond. Ik laat vent het vanavond wel oplossen. Leuk dat oma Maatje gaat halen, vind ze vast leuk!

Naatie, op het moment bak ik vooral brood. Het laatste wat ik met de mannen heb gebakken was een appeltaart. Boterkoek is ook altijd lekker. Of muffins/cupcakes, die kun je daarna nog versieren.

Ma, ik hoop dat het een mooie dienst was
Nou, dat is "mooi" nieuws Naat (vergeleken met alle nog veel ergere dingen die je je dan in je hoofd haalt). Is dat goed te behandelen?
Haaaai die Naat. Ik miste je al. Hoe is het met de liefde nu en met je afvalgebeuren?

Hel, ik had gisteren dus ook een gesprekje op school en ze houden bij wat L allemaal doet (tussen 9 en half 11 is het 'werken') Bij hem stond dan blokken en kijken. Kijken is ook een hele leuke aktiviteit Dat is door de klas lopen en andere kinderen observeren. Er schijnt een kindje te zijn geweest dat een jaar lang heeft gekeken, verder niets deed en vervolgens een klas oversloeg omdat ze alles wist. Grappig.

Het is ook zo spannend en nieuw allemaal. En door naar andere te kijken, leer je ook hoe het moet. Vind het zo leuk dat ze dat ook als activiteit opgeven.

Nou, zo maar eens richting speelgoedwinkel (in de auto, hoera, ben zo blij haha), want L heeft zijn1e feestje morgen. Al ziet hij het niet zitten hoor. 'Ga jij dan ook mee mama?'. 'Nee schat, het is voor kindjes. De papa en mama van G zijn er wel'' 'Oh, nou dan denk ik dat ik ook maar niet ga''.

Ben benieuwd. Hij vindt het een op een wel leuk, maar met meerdere kinderen die hij dan ook nog eens niet echt kent...
Kokos, nope, net gemeten 39.6. Ze was net in haar slaap allemaal wartaal aan het uitslaan.

Naatie gelukkig! Wel erg vervelend natuurlijk zo'n hoofdpijn, maar niets ernstigs

Ik ga Ceetje omkopen met cola om de capsules erin te krijgen.
quote:Helenita2 schreef op 05 maart 2010 @ 14:48:

Naat, Maatje continurooster (ma, di en vrij tot 14.15, woe en do tot 21.15).

21.15 krijgen ze dan ook eten?
Ja, ik ben trots op mijn meisje Star.

Capsules hmmm.... niet echt fijn om te slikken.
Kun je het bij de apotheek niet ruilen voor drankje?
quote:mamax schreef op 05 maart 2010 @ 14:51:

Wat suf Star, Maxi en Mini kregen een drankje. Moet je nu ook al beginnen dan met de AB of van het weekend kijken of ze stippen op d'r amandelen krijgt?

Hel, nog geen beter plan. Ze belde net toevallig, dus ik had het al voorzichtig opgegooid, maar toen zei ze dat ze natuurlijk niet van plan was de hele avond te blijven (ik zie dat ik het wat lang vond voor Mini, hele middag en avond daar), maar goed tot 19 uur daar, 19.30 thuis en dan om 20 uur naar bed vind ik de hele avond. Ik laat vent het vanavond wel oplossen. Leuk dat oma Maatje gaat halen, vind ze vast leuk!

Moet in principe wachten, koorts zou volgens huisarts morgen moeten gaan afnemen dus als het niet minder is zondag beginnen met AB en dan maandag terug als de koorts nog niet over is.

Ze zei dat AB niet helpt als het de verkeerde ontsteking is (viraal of bacterieel, ben even vergeten welke AB tegen helpt). De AB verkort het hoogstens met een dag. Wat wel fijn zou zijn want dit schiet qua werk ook niet op

Plan klinkt echt stom.
quote:mamax schreef op 05 maart 2010 @ 14:54:

Kun je het bij de apotheek niet ruilen voor drankje?Dat ga ik Starman straks laten proberen. Staat ook in de bijsluiter dat de capsules voor ernstige keelontstekingen zijn en dat er voor een keelontsteking voor jonge kinderen andere toedieningsvormen zijn.
quote:mamax schreef op 05 maart 2010 @ 14:53:

[...]

[...]

21.15 krijgen ze dan ook eten? je bent me voor.

kokos, vriendje was met de auto en 4 kinderen in totaal. Ik zei dat ik de fiets later wel op zou halen maar bedacht toen meteen dat ik daar geen zin in had. En er zit geen slot op en ik neem aan dat het hek van school op slot gaat. En om hem er nou er buiten te zetten vidn ik niet zo handig. Snap je het nog? Ik dacht, ik kijk wel hoe ver ik kom. Anders zet ik hem neer en haal hem alsnog op.

Neee, echt geen goed plan Mamax.. Fijn hè, dat je zo relaxt uit eten kan
Mmm, klinkt nog niet echt als een goed plan. Ze zijn natuurlijk al een hele tijd uit de kleine kinderen, misschien beetje voeling kwijt met hoe dat werkt ofzo. Maar ik zou ook niet amused zijn. Gelukkig heb je ene uitwijkmogelijkheid.

Ah zo Star, vond het al eh opmerkelijk. Maar hij heeft dus ook niet gebeld? Hoe is 't nu met moppie?

Ik hoop dat ze wat schoolkoeken overlaten voor me, haha! Zit op werk nu, ga over half uurtje naar huis. Even snel wat doen nog.
Hel, hij heeft wel gebeld en mocht langskomen, maar dat was om 7.45 en dan moest ik naar de Wibautstraat. Dus toen heb ik bedankt en gezegd dat ik dan wel op mijn eigen dokter zou wachten, die er om 8.00 was.
Naat, dat is die spier bij je sleutelbeen waarin je moet knijpen als iemand bewusteloos is? Opgelucht zeker?

Star, ach, je meisje is wel erg ziek.

Ga weer, anders kom ik te laat op school. Bah, het regent.

[...]

Ow, dat gaat over mij. Ik denk al, waar hebben jullie zo'n lol om.

Nou goed dan, 12.15.
Aaaaa, veels te gezellig bij jullie, sorry wilde nog op vanalles reageren maar moet nu echt verder (vergadering)....
Schoolkoeken. Wil ik ook. Nou goed, ik had al wentelteefjes van de week

Ben weer weg, moet bij meisje.
AB werkt alleen bij bacterieel, Star. Bij bacterieel krijgt ze ook geel/witte pusstippen op d'r amandelen. Bij viraal blijft het bij rode amandelen.

Hel, schoonmoeder denkt wel vaker anders over het ritme van een kind, en op zich geeft dat niet. Vind het alleen zo sneu voor Mini als hij dan voor het eerst uit logeren gaat en hij wordt van hot naar her gesleept.
Star, Maxi had Broxil (even teruggezocht, zat me suf te piekeren)
Hee, daar ben ik weer. Zware dag zo en ik heb nu ook heel erg hoofdpijn.

Star, beterschap voor Ceetje!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hee Hel, gezellig je te zien! Nog wat leuks doen dit weekend? Omdat je ouders er zijn?

Star, gewoon drankie vragen joh. Veel handiger.

Ik heb dus eerst afgewacht of ze vanzelf beter werd en het helemaal niet meer gegeven.

Die koorts put ze wel uit he.

Fijn Naat, dat is goed onschuldig nieuws! Blijkbaar kun je daar dus erge hoofdpijn van hebben, apart.

CG had vandaag een redelijke dag! Ze is losgekomen.

Net nu ze maandag geobserveerd gaat worden door de orthopedagoog. Nouja, we zien wel.
Begrijpelijk Mal! Kun je nog even gaan liggen? Nu fijn weekend, met z'n 3-tjes bijtanken van de pittige week.
Morgen willen we wel weer even naar het zkhs naar zwager en verder niks gepland. Het is dus wel een zware epilepsie-anval geweest waarbij zijn arm uit de kom is gegaan en zijn schouder is gebroken (ik wist helemaal niet dat dat kon). Hij moet dus nog even blijven want daar wordt hij aan geopereerd. En maandag een MRI.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mamax schreef op 05 maart 2010 @ 15:15:

Star, Maxi had Broxil (even teruggezocht, zat me suf te piekeren)Die heb ik ook nu. Drankjesvorm wel ok?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven