Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
kan je dan ook zo typen?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Djeez, kom ik eens een dagje niet in de kroeg omdat ik thuis aan de zuip was, moet ik een half boekwerk door om bij te lezen.

Ik moest googlen om erachter te komen wie Erik van Tijn is. Nu heb ik dus n@og een reden om te willen emigreren.
hmmm, zo lijkt het wel Fries. Mijn toestenbord doet geen accent graves meer.
ik wil ook weer is aan de zuip kunnen!

asjeblieft!

Ik ga nog even hard rondrennen. Bedenk ineens dat ik vanmiddag nog bezoek krijg.
ik bedoelde de ongezonde zuip. (of zit hier een tikkie in?)
Dat is de gezonde versie. Hier een grote fles voor jou alleen. Heb je genoeg sinasappelen? Anders haal ik die ook nog ff voor je.

Ach, vooruit, hier. Zijn dit er genoeg voor de fles denk je?

ja ga me ook nog is lekker zitten maken!

Dan heb ik straks een dronken kind.

Kan dat trouwens, als je straal bezopen je kind voed, dat je kind dan ook dronken word?

Of is dit een vraag voor het borstvoedings topic?

hmmm, krijg dan misschien wel ontaarde voor mijn naam
Oh, eh ah joh neem de proef op de som. Ga je te buiten, leg je kind aan de tiet en ik durf te wedden dat ie slaapt als een roosje. Geen last meer van. Alleen heb je daarna denk ik wel een baby met een kater....
Ik heb geen idee. Dronk best wel eens een glaasje als ik borstvoeding gaf. Niet tegelijkertijd tuuk meestal vlak nadat de kleine in bed lag. En als ik een keer op een feestje meer wilde drinken, gaf ik die nacht als ik het had gekolfde melk en anders nepmelk.
quote:robo schreef op 05 maart 2010 @ 13:32:

LOL

Ik kan geen stemmen nadoen, ben wel goed in accenten.

Ik wil voor de liefhebber best even losgaan in het Utregs hoor.

Ha en dat weet ik uit ervaring.

Alsof ik Lenie uit de Takkestraat zélf aan de telefoon had zeg!
Sinaasappelsap, ja, dáár heb ik zin in!

Even pendelen of het mag hoor.....
quote:yette schreef op 05 maart 2010 @ 14:36:

Ik heb geen idee. Dronk best wel eens een glaasje als ik borstvoeding gaf. Niet tegelijkertijd tuuk meestal vlak nadat de kleine in bed lag. En als ik een keer op een feestje meer wilde drinken, gaf ik die nacht als ik het had gekolfde melk en anders nepmelk.dat doe ik ook wel, mocht van de kraamverzorgster gerust 1 glaasje na de laatste voeding, maar zou wel weer is door willen tanken
Ik leg wel even De Kaarten voor je Leo.

Wacht: nee, ik heb de vier van Zwaarden gelegd en je mag dus geen sap.

Behalve als het spitskoolsap is, maar dat heb je vast niet in huis!
spitskoolsap, das toch nie te nachele
quote:robo schreef op 05 maart 2010 @ 14:54:

Ik leg wel even De Kaarten voor je Leo.

Wacht: nee, ik heb de vier van Zwaarden gelegd en je mag dus geen sap.

Behalve als het spitskoolsap is, maar dat heb je vast niet in huis!

Damn!

Karma is het zeg ik je, kármaaaaaaa!

Spitskoolsap heb ik inderdaad niet maar ik heb zojuist via de pendel doorgekregen dat het ook sjalottensap mag wezen en laat ik nou net een hele plastic tas vól sjalotten hebben gekregen van een buurman (echt waar)!
Nah mensen, bottums up, het zal me een lucht geven na een glas uiensap......

Wé moet maar een nachtje op de bank.

Ik weet niet of ik dit lang blijf doen hoor, dat pendelen.

Straks maar even pendelen of ik er mee op mag houden.
Gooi jij die pendel eens heel snel de Drentse hunebedden op!

Mèn, wat ben ik suf vandaag. Ik heb niet alleen mijn dagelijkse ochtendtukkie gehouden, maar ben net ook nog even terug gegaan.

Misschien moet ik ook gewoon eens aan de borrel. Heb ik tenminste een reden om suf te zijn.

Een glaasje chalottezap... Dat meurt niet alleen van onderen hoor. Mag ik je vriendelijk verzoeken, Leo, om niet richting het Westen te hoesten?
Ik zal het proberen Nor.

Net even gependeld of ik de pendel de hunnebedden op mag gooien, mag niet......

Ik weet niet of het wat voor me is eigenlijk, dat alternatieve. Misschien dat ik katholiek word, lekker duidelijk. Je doet een dingetje, biecht, 10 weesgegroetjes, klaar.

Meer mijn ding, qua sterrenbeeld ook. Ik, als maagd, heb graag duidelijkheid.
Char is nu natuurlijk nog bezig met de slachtoffers van de ramp met Onur Air. Maar ze zal eerdaags toch wel haar kampement een keertje opslaan in Drenthe zeker?

En Oglivie, geloofiedie?
Roop, je plaatje doet het niet. Hoop dat je vanacht beter slaapt!

Norre, als je moeten vervangt door willen is het ineens een stuk leuker! Jippie.

*is vanmorgen naar de eerste mindfulnesssessie geweest en ik nu enorm chilllllllllllllll*

Had ik al gezegd dat ik weer werkeloos-af ben. Voor de komende 3 maanden?
quote:eleonora schreef op 05 maart 2010 @ 15:11:

[...]

Spitskoolsap heb ik inderdaad niet maar ik heb zojuist via de pendel doorgekregen dat het ook sjalottensap mag wezen en laat ik nou net een hele plastic tas vól sjalotten hebben gekregen van een buurman (echt waar)!

Hebben jullie vrede gesloten? Of is dit een nieuwe buurman nadat je de vorige weggepest hebt?

Sorrz btw als mijn vorige post nergens op sloeg, ik had een blz overgeslagen.

Ha! borreltijd!
Nee, nou zijn we gered hoor! Daar hebben we Nijnerella met haar wijsheden uit een boekie...

Dat heb je snel geregeld, Nijn. Je huis is nog niet eens schoon!
Leo, doe es pendelen of ik een chardonnaz of een merlootje open moet trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven