Café de Nor
maandag 15 februari 2010 om 15:51
Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.
Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!
Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.
Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!
O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...

donderdag 4 maart 2010 om 17:39
Mmmmm Robo ...ik voel mijn maagje knorren!
Ga zo aan de rode kool met schnitzel. Makkelijk, en aardig te pruimen.
Daarna ff lopen met de hond naar het winkelcentrum alhier. Ben met Trenchman mee terug gereden terwijl ik op de fiets heen was gegaan.....fiets staat dus nog bij de Hema
Yet, wat spannend voor je man!
Ga zo aan de rode kool met schnitzel. Makkelijk, en aardig te pruimen.
Daarna ff lopen met de hond naar het winkelcentrum alhier. Ben met Trenchman mee terug gereden terwijl ik op de fiets heen was gegaan.....fiets staat dus nog bij de Hema
Yet, wat spannend voor je man!

donderdag 4 maart 2010 om 23:15
Jaha Leo, ik geef toe...ik had er een hard hoofd in, maar sinds mijn baas dus die zalf gebruikt is hij stukken beter te genieten.
Maar dat huizen pendelen weet ik nog niet helemaal hoor. Ik kom steeds uit op een eenkamerflatje, centrum Amsterdam, terwijl ik juist met het hele gezin (ik, man en 6 kids) naar een boerderette in Gelderland wil verhuizen.
Gebruik ik de verkeerde pendel? Ik heb er nu een van de Action.
Maar dat huizen pendelen weet ik nog niet helemaal hoor. Ik kom steeds uit op een eenkamerflatje, centrum Amsterdam, terwijl ik juist met het hele gezin (ik, man en 6 kids) naar een boerderette in Gelderland wil verhuizen.
Gebruik ik de verkeerde pendel? Ik heb er nu een van de Action.
donderdag 4 maart 2010 om 23:58

vrijdag 5 maart 2010 om 10:31
Star, ik heb er een uit de aanbiedingsfolder van de Blokker. Nummer 4 heb ik.
Werkt als een tierelier. Vanmorgen uitgependeld wat ik ga eten vanavond: Pompoensoep met ansjovis en slagroom, schuimgebak en graskaas.
Je weet niet waarom maar de pendel zegt dat ik dit nodig heb en dan voeg je je er naar.
Ik had zelf gehoopt op een frikandel en een berg friet want ik weet niet waar ik in deze periode een pompoen vandaan moet halen. Straks maar even pendelen of het ook soep in een zak van Unox mag zijn in de Coop.
Nijn, zeker is het tijd voor hoge tantes. Ik vind zelfs dat het tijd wordt dat jíj een hoge tante wordt.
Ik pendel wel voor je uit in welke functie je carrière moet zien te maken. Nee, echt, geen moeite!
Nor, heb ik wel je goede mobiele nummer? Ik heb je ge-SMS-t gisteren.
Verder ben ik blóedchagrijing vandaag, vraag me niet waarom, gewoon, daarom.
Werkt als een tierelier. Vanmorgen uitgependeld wat ik ga eten vanavond: Pompoensoep met ansjovis en slagroom, schuimgebak en graskaas.
Je weet niet waarom maar de pendel zegt dat ik dit nodig heb en dan voeg je je er naar.
Ik had zelf gehoopt op een frikandel en een berg friet want ik weet niet waar ik in deze periode een pompoen vandaan moet halen. Straks maar even pendelen of het ook soep in een zak van Unox mag zijn in de Coop.
Nijn, zeker is het tijd voor hoge tantes. Ik vind zelfs dat het tijd wordt dat jíj een hoge tante wordt.
Ik pendel wel voor je uit in welke functie je carrière moet zien te maken. Nee, echt, geen moeite!
Nor, heb ik wel je goede mobiele nummer? Ik heb je ge-SMS-t gisteren.
Verder ben ik blóedchagrijing vandaag, vraag me niet waarom, gewoon, daarom.
vrijdag 5 maart 2010 om 12:38
vrijdag 5 maart 2010 om 12:40
vrijdag 5 maart 2010 om 12:43
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 05 maart 2010 @ 12:40:
Goedemiddag meiden!
Pff, ben brak, heb al veel te veel koffie op.
Vroeger was dat brakke van de drank, nu van Barbazoon. Hij heeft bedacht s'nachts weer wakker te worden, en alleen op de nachten van de dagen dat ik moet werken!
Nog iemand anders een bakkie?
O jee, Bar. Moet je nu al de opvoedtelefoon bellen?
Heb je al nieuwe batterijen geprobeerd?
Doe gezellig mee met ons. Stukkie taart, bakkie erbij...
Goedemiddag meiden!
Pff, ben brak, heb al veel te veel koffie op.
Vroeger was dat brakke van de drank, nu van Barbazoon. Hij heeft bedacht s'nachts weer wakker te worden, en alleen op de nachten van de dagen dat ik moet werken!
Nog iemand anders een bakkie?
O jee, Bar. Moet je nu al de opvoedtelefoon bellen?
Heb je al nieuwe batterijen geprobeerd?
Doe gezellig mee met ons. Stukkie taart, bakkie erbij...
vrijdag 5 maart 2010 om 12:45
quote:robo schreef op 05 maart 2010 @ 12:40:
Ik weet het wel, soms moeten dingen, maar ach, ik doe graag alsof niks moet
Vier uur slaap is een flinke achteruitgang, helaas; vandaag ga ik de huisarts om een paar flinke slaappillen vragen.
* opgeheven vingertje *
Niet vergeten te vragen hoor! Je staat voor het weekend en je zorgt maar dat je in het weekend het hele plafond naar beneden snurkt!
Ik weet het wel, soms moeten dingen, maar ach, ik doe graag alsof niks moet

Vier uur slaap is een flinke achteruitgang, helaas; vandaag ga ik de huisarts om een paar flinke slaappillen vragen.
* opgeheven vingertje *
Niet vergeten te vragen hoor! Je staat voor het weekend en je zorgt maar dat je in het weekend het hele plafond naar beneden snurkt!

vrijdag 5 maart 2010 om 12:47
Taart gaat er altijd in. Mag ik een cappuccino?
En ja, het heeft hier gesneeuwd. Erg onaangename verrassing vanochtend. Ik wilde nog wel in de tuin aan de gang maar ik vind het een beetje frisjes. Nu kan ik nog maar één ding doen en dat is zijn de oude fietsten die er al twee jaar staan weg te roesten naar de ijzerhandelaar op de hoek brengen.
En ja, het heeft hier gesneeuwd. Erg onaangename verrassing vanochtend. Ik wilde nog wel in de tuin aan de gang maar ik vind het een beetje frisjes. Nu kan ik nog maar één ding doen en dat is zijn de oude fietsten die er al twee jaar staan weg te roesten naar de ijzerhandelaar op de hoek brengen.