Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
Mmmmm Robo ...ik voel mijn maagje knorren!

Ga zo aan de rode kool met schnitzel. Makkelijk, en aardig te pruimen.

Daarna ff lopen met de hond naar het winkelcentrum alhier. Ben met Trenchman mee terug gereden terwijl ik op de fiets heen was gegaan.....fiets staat dus nog bij de Hema

Yet, wat spannend voor je man!
quote:eleonora schreef op 04 maart 2010 @ 16:39:

Starshine, wat goed van je!

Ondanks je BEO uiterlijk hogerop...chapeau!Ik denk dat die aambeienzalf van kruisbessen die jij bedacht hebt ook geholpen heeft. De baas was er erg blij mee.
En jij dacht nog wel dat het niet zou werken!

Neem je nu ook van me aan dat je best met een pendel kunt bepalen welk huis je moet kopen?
Gaan we nou de inheemse recepten van de BEO's zomaar prijs geven?

Heb net nog wat kwat van een lama op Norman's neus gesmeerd. Die is rood van het snuiten. Je ziet het gewoon opknappen!
Zit aan de chocoladekoekjes. Werkt tweeërlei... Voor de hormoonsen en omdat mijn eten vanavond niet te vreten was.

Had iets nieuws bedacht; moe'k ook gewoon niet doen.
Jaha Leo, ik geef toe...ik had er een hard hoofd in, maar sinds mijn baas dus die zalf gebruikt is hij stukken beter te genieten.

Maar dat huizen pendelen weet ik nog niet helemaal hoor. Ik kom steeds uit op een eenkamerflatje, centrum Amsterdam, terwijl ik juist met het hele gezin (ik, man en 6 kids) naar een boerderette in Gelderland wil verhuizen.

Gebruik ik de verkeerde pendel? Ik heb er nu een van de Action.
bleeeeerg wat een geleuter bij Pauw en Witteman. Of Pauwitman, zoals mijn zoon altijd zegt.

Zalm kronkelt zich overal onderuit. Klojos ook altijd, die hoge omes.

Ik ben vanavond naar een lezing van Cisca Dresselhuys geweest en nu weet ik het zeker. Het is tijd voor hoge tantes!
Star, ik heb er een uit de aanbiedingsfolder van de Blokker. Nummer 4 heb ik.

Werkt als een tierelier. Vanmorgen uitgependeld wat ik ga eten vanavond: Pompoensoep met ansjovis en slagroom, schuimgebak en graskaas.

Je weet niet waarom maar de pendel zegt dat ik dit nodig heb en dan voeg je je er naar.

Ik had zelf gehoopt op een frikandel en een berg friet want ik weet niet waar ik in deze periode een pompoen vandaan moet halen. Straks maar even pendelen of het ook soep in een zak van Unox mag zijn in de Coop.

Nijn, zeker is het tijd voor hoge tantes. Ik vind zelfs dat het tijd wordt dat jíj een hoge tante wordt.

Ik pendel wel voor je uit in welke functie je carrière moet zien te maken. Nee, echt, geen moeite!

Nor, heb ik wel je goede mobiele nummer? Ik heb je ge-SMS-t gisteren.

Verder ben ik blóedchagrijing vandaag, vraag me niet waarom, gewoon, daarom.
Middag meisjes!

Ik heb niks gekregen, Leo. Dus het zal wel niet kloppen. Geef je zo het goeie...

Ik ben suf. En ik heb geen zin in het weekend. Er moet van alles. En ik heb geen zin in moeten.
Niks moet, Norre! Hup, laten vallen die gedachte en kom hier een lekkere bak drinken.

Ik kan er ook wel één gebruiken na een nacht met wel vier uur slaap.

Hoort het espresso-apparaat pruttelen!
En voor Leo, bloedje sjaggie als je bent:

Nu moet je toch minstens meeglimlachen met deze man, toch? Toch?

Heb er net eentje achter mijn kiezen, maar ik ga graag voor nog eentje, Robo.

Wat zullen we er eens bij snoepen?

(En dat moeten moet helaas wel... Maar goed, alles op z'n tijd.)

Vier uur slaap... Hmmm... Ga je dan vooruit of achteruit, qua slaap?
Ik weet het wel, soms moeten dingen, maar ach, ik doe graag alsof niks moet :-)

Vier uur slaap is een flinke achteruitgang, helaas; vandaag ga ik de huisarts om een paar flinke slaappillen vragen.
Dachie van zoiets?

Goedemiddag meiden!

Pff, ben brak, heb al veel te veel koffie op.

Vroeger was dat brakke van de drank, nu van Barbazoon. Hij heeft bedacht s'nachts weer wakker te worden, en alleen op de nachten van de dagen dat ik moet werken!

Nog iemand anders een bakkie?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
En dan goochel ik op hazelnoottaart (vinnik zo lekker...) en krijg ik dit! Lijkt er toch in de verste verte niet op?

Mooooie taart Norre!

Verrie elegant, met die vlinders.

Gaat het in NL ook weer sneeuwen? Hier wel, net nu ik echt dacht dat het lente was.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 05 maart 2010 @ 12:40:

Goedemiddag meiden!

Pff, ben brak, heb al veel te veel koffie op.

Vroeger was dat brakke van de drank, nu van Barbazoon. Hij heeft bedacht s'nachts weer wakker te worden, en alleen op de nachten van de dagen dat ik moet werken!

Nog iemand anders een bakkie?

O jee, Bar. Moet je nu al de opvoedtelefoon bellen?

Heb je al nieuwe batterijen geprobeerd?

Doe gezellig mee met ons. Stukkie taart, bakkie erbij...
'k Zie nog niks Bo, maar er wordt van alles voorspeld.

Het is sowieso minder zonnig dan gisteren. Ik heb het zó gehad met die sneeuw.
quote:robo schreef op 05 maart 2010 @ 12:40:

Ik weet het wel, soms moeten dingen, maar ach, ik doe graag alsof niks moet :-)

Vier uur slaap is een flinke achteruitgang, helaas; vandaag ga ik de huisarts om een paar flinke slaappillen vragen.

* opgeheven vingertje *

Niet vergeten te vragen hoor! Je staat voor het weekend en je zorgt maar dat je in het weekend het hele plafond naar beneden snurkt!
Ik zit op mijn werk en ben mijn broodjes vergeten. Iemand hier wellicht ook nog een lekkere lunch in de aanbieding voor bij de koffie?
Sorry robo, wil niet klagen over mijn slaapgebrek tegen over jou
Ik ook. Kan geen sneeuw meer zién, echt.

Nou ja, had ik maar niet in de bergen moeten gaan wonen, de snowboots moeten toch weer uit de kast vrees ik.
quote:Norre schreef op 05 maart 2010 @ 12:42:

En dan goochel ik op hazelnoottaart (vinnik zo lekker...) en krijg ik dit! Lijkt er toch in de verste verte niet op?

[afbeelding]misschien is het een ouwe taart
Taart gaat er altijd in. Mag ik een cappuccino?

En ja, het heeft hier gesneeuwd. Erg onaangename verrassing vanochtend. Ik wilde nog wel in de tuin aan de gang maar ik vind het een beetje frisjes. Nu kan ik nog maar één ding doen en dat is zijn de oude fietsten die er al twee jaar staan weg te roesten naar de ijzerhandelaar op de hoek brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven