E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
*twijfelt ernstig over komen want ook iets anders belangrijks te doen op die dag*
Nah Fussie; gewoon komen hoor!
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Donkeyshot schreef op 06 maart 2010 @ 08:52:

[...]

Nee toch ? Krijgen we dit zeker weer

[afbeelding]Uiteraard DS, je kent me toch
Ik heb een wild sgaap gezien.. en nu durf ik niet meer..

Maar serieus.. ik vrees wel een beetje voor de grootte van de groep.. De vorige meets waren wat kleiner, dan kan ik me nog 'net' staande houden.. maar met zoveel vrouwen die allemaal aan je willen snuffelen en voelen, da's wel beangstigend hoor..
Q ik ga me niet scheren en heb net besloten met kaplaarzen en jasschort aan te komen. Je kent het wel als Ma Flodder. Al heeft zij die look van mij gejat. Zit nu nog op de royalty's te wachten.
toen mocht ik niet nu kan het niet, helaas vakantie(ach niet echt helaas).

Volgende keer beter!
quote:Sgaapie schreef op 06 maart 2010 @ 10:17:

Ik hem Minny in het wild gezien en nu durf ik niet meeer hooooooor En terecht!
Zouden de mensen die zeker weten dat ze niet komen, zich van de Hyves willen verwijderen? Dat maakt het voor mij wat overzichtelijker

Oh ja, en verzoek voor invullen van de polls staat nog steeds
Mocht iemand trouwens denken dat ik niets aan heb onder mijn nieuw gekochte jasschort dan kan ik je teleurstellen. Net als bij de andere meetings waar ik was trek ik gewoon weer mijn broekrok en spencer aan. En ik zal voor deze gelegenheid weer mijn speciale rubberen laarzen te voorschijn halen. Mijn dagelijkse laarzen zijn donkerblauw. En die voor de meetings zijn altijd vrolijk rood met lieveheersbeestjes erop. Dan herkennen jullie mij als je de locatie binnenstapt.
Ik heb er zin in!

Ben benieuwd wat er nu uiteindelijk overblijft aan forummers die écht komen!
quote:Vinyl schreef op 06 maart 2010 @ 15:52:

Ben benieuwd wat er nu uiteindelijk overblijft aan forummers die écht komen!Ik denk dat de groep heeeeeeeeeeeel groot gaat worden.. dus dan bereid je er maar vast op voor dat iedereen aan kikkertje wil zitten en met d'r wil praten..

ps. sleep jij die buitenlander ook mee?..
Als je een kikkertje kust, wordt het dan een prinses ?

Al dan niet op de erwt ?

Hmmm ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:boogje schreef op 06 maart 2010 @ 15:14:

Maar serieus.. ik vrees wel een beetje voor de grootte van de groep.. De vorige meets waren wat kleiner, dan kan ik me nog 'net' staande houden.. maar met zoveel vrouwen die allemaal aan je willen snuffelen en voelen, da's wel beangstigend hoor..Ik denk dat we dicht bij elkaar moeten blijven Boogje, en elkaar rugdekking geven (neehee, niet letterlijk ) Anders zie je ze niet aankomen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:boogje schreef op 06 maart 2010 @ 15:58:

[...]

Ik denk dat de groep heeeeeeeeeeeel groot gaat worden.. dus dan bereid je er maar vast op voor dat iedereen aan kikkertje wil zitten en met d'r wil praten..

ps. sleep jij die buitenlander ook mee?..

Haha!

en jullie elkaar rugdekking geven, ik zie het helemaal voor me!

Kom in elk geval met jullie kletsen, was de vorige keer véél te kort!

En nee, ik denk niet dat ik d'r nog mee krijg... :(

Balen... maar ga het nog wel een keer vragen!
Met zo'n grote groep zit er dik kans in dat je lang niet iedereen spreekt/ lang genoeg spreekt. Maar het gaat zeker gezellig worden.
Jaaah, jou moet ik ook spreken Dushi! It's about time!
Kump good
quote:Donkeyshot schreef op 06 maart 2010 @ 16:02:

Ik denk dat we dicht bij elkaar moeten blijven Boogje, en elkaar rugdekking geven (neehee, niet letterlijk ) Anders zie je ze niet aankomen.Ja dat lijkt me ook verstandig!.. en als ik kom, breng ik ook zo'n lichtkogel pistool mee.. zodat ik lichtsignalen de lucht in kan schieten als het wat eng wordt.. .. uiteraard verwacht ik van jou dan wel enige hulp..
quote:fussie schreef op 06 maart 2010 @ 12:47:

*twijfelt ernstig geen seconde over komen want ook iets anders belangrijks te doen op die dag is er maar één ding belangrijk en dat is de Vivameet*Kijk, Fus, zo hoor ik het graag!

Maar serieus.. ik vrees wel een beetje voor de grootte van de groep.. De vorige meets waren wat kleiner, dan kan ik me nog 'net' staande houden.. maar met zoveel vrouwen die allemaal aan je willen snuffelen en voelen, da's wel beangstigend hoor..Zal ik deze keer mijn handen wel thuishouden? Dat scheelt er alvast één. Ik bedoel... ik weet nu hoe je heet en ik heb je sokken gecheckt, meer hoeft ik van jou niet te weten immers.
quote:Dushi74 schreef op 06 maart 2010 @ 16:09:

Met zo'n grote groep zit er dik kans in dat je lang niet iedereen spreekt/ lang genoeg spreekt. Maar het gaat zeker gezellig worden.Ik spring wel op je rug en ik kom er niet meer vanaf. Zou dat helpen denk je?

Maar serieus.. ik vrees wel een beetje voor de grootte van de groep.. De vorige meets waren wat kleiner, dan kan ik me nog 'net' staande houden.. maar met zoveel vrouwen die allemaal aan je willen snuffelen en voelen, da's wel beangstigend hoor..

De wens is de vader van de gedachte ..........X-D

Ennnne "wild" sgaap....????
Heb ik dat?!
Ik bind mijn handjes wel weer op mijn rug, net als de vorige keer Boog...alhoewel...hmmm
quote:Sgaapie schreef op 06 maart 2010 @ 19:19:

De wens is de vader van de gedachte ..........X-D

Ehhhh... niet helemaal, vrees ik, Sgaap. Alles in het nette verder hoor, maar als ik zou zeggen dat ik mijn handen had thuisgehouden, dan zou ik liegen.
't Zou in die context trouwens wel helpen als de stickers verplicht op een zichtbare plek geplakt moeten worden. Dat ze dus niet achter sjaals of jasjes verborgen kunnen worden. Zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven