Goed gemutst!
vrijdag 5 maart 2010 om 15:04
Als het nu op korte termijn is, die operatie is het niet erg hoor, maar ik wil het niet vlak voor de vakantie. Omdat we naar Turkije gaan ik niet wil dat ze daar niet zou mogen zwemmen ofzo.
Oh, het hoest, het is wakker. Ik ga maar weer eens wat doen. Heb inmiddels stofgezogen, boodschappen moet ik nog.
Inderdaad, fijne reis Nitro! (hoe gaat man dat dan doen met kinderen ophalen enzo, als jij er niet bent?)
Oh, het hoest, het is wakker. Ik ga maar weer eens wat doen. Heb inmiddels stofgezogen, boodschappen moet ik nog.
Inderdaad, fijne reis Nitro! (hoe gaat man dat dan doen met kinderen ophalen enzo, als jij er niet bent?)
vrijdag 5 maart 2010 om 22:39
Stilte hier! oja, Pammie is uiteten met collega's (toch?)
gelukkig dat je nek beter is, Remma, hopenlijk is het snel weer goed. Wat voor soort kussen is het trouwens? Tempur of iets wat daar op lijkt?
Anky ook heelhuids de dag doorgekomen?
en hoe is het met Citro's ziekenboeg?
hier weinig spannends; was blij dat Flikken Maastricht er weer was; gaat nergens over, maar het is zo heerlijk niet-nadenken-entertainment. zitten alleen soms storende fouten in.
heb even een vraagje in de AK
gelukkig dat je nek beter is, Remma, hopenlijk is het snel weer goed. Wat voor soort kussen is het trouwens? Tempur of iets wat daar op lijkt?
Anky ook heelhuids de dag doorgekomen?
en hoe is het met Citro's ziekenboeg?
hier weinig spannends; was blij dat Flikken Maastricht er weer was; gaat nergens over, maar het is zo heerlijk niet-nadenken-entertainment. zitten alleen soms storende fouten in.
heb even een vraagje in de AK
vrijdag 5 maart 2010 om 23:06
antwoord in AK Sok
ach, het hoest nog steeds
fijn dat het iig beter is dan gisteren Remma, hopelijk helpt het kussen je er helemaal van af.
wij zitten heel ongezond kroket te eten, er was helemaal niets hartigs meer in huis, alleen nog koek en daar had ik geen zin in, zelfs de toastjes waren op dus nu hebben we de frituurpan maar aangezet
ach, het hoest nog steeds
fijn dat het iig beter is dan gisteren Remma, hopelijk helpt het kussen je er helemaal van af.
wij zitten heel ongezond kroket te eten, er was helemaal niets hartigs meer in huis, alleen nog koek en daar had ik geen zin in, zelfs de toastjes waren op dus nu hebben we de frituurpan maar aangezet
zaterdag 6 maart 2010 om 10:52
zaterdag 6 maart 2010 om 11:16
zaterdag 6 maart 2010 om 11:35
oeioei Remma, moeten kinderen dat niet zelluf doen?
net buiten bellen geblazen; was wel redelijk hilarisch, omdat Slof enthousaist stond te springen toen-ie bellen zag, waardoor zijn hele buisje bellenblaas leegliep.
en wat is het allemachtig koud! dacht dat ik wel wat gewend was, maar het waait behoorlijk. gelukkig schijnt de zon, maakt alles toch net iets vrolijker
net buiten bellen geblazen; was wel redelijk hilarisch, omdat Slof enthousaist stond te springen toen-ie bellen zag, waardoor zijn hele buisje bellenblaas leegliep.
en wat is het allemachtig koud! dacht dat ik wel wat gewend was, maar het waait behoorlijk. gelukkig schijnt de zon, maakt alles toch net iets vrolijker
zaterdag 6 maart 2010 om 12:08
zaterdag 6 maart 2010 om 15:51
zaterdag 6 maart 2010 om 16:25
Ik heb mijn auto gezogen met Mannie samen. Hij had een pak doekjes om te poetsen. Pamman was met Mini naar de fietsenmaker om haar zadel e.d. hoger te zetten. Maar volgens de fietsenmaker is haar fiets echt te klein. Ze hadden daar een 20" die ze wel leuk vond, tweedehands voor ¤150. Ik ben met haar naar de andere fietsenwinkel gereden en daar heeft ze haar droomfiets gevonden, een nieuwe omafiets voor ¤189. Zegt Pamman net aan de telefoon dat we dan moeten wachten tot haar verjaardag Moet het arme kind 5 maanden op een te kleine fiets rijden omdat hij die ¤49 meer te veel vindt. Grmbl. Dat vind ik dus echt mierenneukerij (helemaal omdat we haar 16" op Marktplaats gaan zetten en je daar dus ook nog geld voor terugkrijgt.)
Anyway, ik heb die fiets nu online gevonden voor ¤149
Dit is 'em:
Anyway, ik heb die fiets nu online gevonden voor ¤149
Dit is 'em:
zaterdag 6 maart 2010 om 16:55
Die goede schaatsen heeft ze ook al niet
Anyway, ik vind een goede fiets ook gewoon basis. Kunnen we straks fijn naar school fietsen als het weer lekker weer is. Bovendien, zij vindt fietsen hartstikke leuk en als ze buiten speelt doet ze dat op de fiets. Tot nu toe hebben we haar inderdaad met haar verjaardag een nieuwe fiets gegeven. Nu komt dat een keer niet zo uit, soit.
En inderdaad, als we het niet zouden hebben vind ik het heel wat anders (en Mannie moet waarschijnlijk binnenkort óók een nieuwe fiets oi oi )
Anyway, ik vind een goede fiets ook gewoon basis. Kunnen we straks fijn naar school fietsen als het weer lekker weer is. Bovendien, zij vindt fietsen hartstikke leuk en als ze buiten speelt doet ze dat op de fiets. Tot nu toe hebben we haar inderdaad met haar verjaardag een nieuwe fiets gegeven. Nu komt dat een keer niet zo uit, soit.
En inderdaad, als we het niet zouden hebben vind ik het heel wat anders (en Mannie moet waarschijnlijk binnenkort óók een nieuwe fiets oi oi )