Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Fijn Nik dat je paps zo snel opknapt. Moet die arme man het weekend nu door zonder boeken?
Mogu!

Wij gaan naar de voetbal

Fijn weekend!
Moggûh!

Bbbrr..... dikke jas aan, sjaal en handschoenen.

Ben nog steeds blij dat mijn zoon niet van de voetbal was. Maar ik hoop dat ze winnen!

Wat fijn dat het zo voorspoedig met je vader, maar wel zielig voor hem dat hij niets meer te lezen heeft

Gold, lekker geslapen? Goede been eerst?

Wij gaan lekker op stap vandaag!

Geniet!
Nik, fijn dat het goed gaat met je vader.

Coe, ik ben blji dat ik (nog) niet aan het veld hoef te staan, ik benijd je niet met deze kou.

Hier ook geen problemen met hyves. Jullie hebben niet toevallig op één of andere link geklikt op hyves? Het schijnt dat er hackers bezig zijn daar. Het fijne weet ik er ook niet van, maar ik heb zoiets wel gelezen.

Gisteren de hele dag gewerkt. Was saai, niet veel te doen.

Vanmorgen is man vertrokken naar Oostenrijk voor een weekje skieen (waar is die trema als je hem nodig hebt?), nu dus een week het huis voor mij alleen (en de kinderen). Ben van plan wat ditjes en datjes te doen in huis (naden wegkitten, plinten verven, vloerbedekking dochter schoonmaken) en allemaal dingen te gaan eten die man niet lust (witlof, gehaktballen, rijst).

Fijne dag allemaal!
Zwaait even

Alles is alweer gebezemt dus ik ga weekend vieren!
goedemorgen

ik kom ook even zwaaien, cursus en werken dit weekend. Ik zal af en toe wel voorbij komen wippen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh..

(Voorlopig is het het goede been Buuf. )

Dank jullie wel voor de lieve plaatjes!

Tot later

Zoef zoef
Mogguh

Paps maandag al naar huis, dat klinkt heel goed, Nikki.

Vandaag:

Zwemles

Was

Kinderen aan taken zetten

Puin

Afwas

Studieboeken

Vanavond kinderen brengen en halen bij de harmonie.
Ooohh brrrrrrr wat is het KOUD!

Wij gingen even naar een jaarmarktje in een dorpje verderop. De rest van de dag blijf ik binnen.

Net wel heerlijk 'geluncht' met oliebollen
Ja het was erg koud!En ook verloren met 5-0.Middelste maakte een niet zo mooie overtreding(wel gelijk een hand gegeven en sorry gezegd),waarop de vader van dat kind tegen mij begint te schelden en me een paar klappen wilde geven.Ukkie werd bang en gelukkig kreeg ik bijval van wat andere moeders en vaders.Wat een tuig!Het is een spelletje...ben er nog wel een beetje van onder de indruk.

Klein lijstje vandaag:

wassen,vouwen

keuken opruimen

stofzuigen
Tsss wat een aso.

Het zal je vader maar zijn...

Edit:

Was is gevouwen.

Nu ga ik de bedden afhalen, dan kunnen we vanavond in een lekker vers bedje. *Kijk er nu al naar uit*
nou ja zeg, Coe..... wat een figuur...
Sportieve vader

het lijkt hier eindelijk wat beter te gaan, Mmetjes diarree lijkt minder te worden en hij plast weer wat meer.

James en ik gaan ook langzaam beter, ik heb vandaag voor het eerst weer wat kunnen eten.

Ik heb gisteren slecht nieuws gekregen, mijn vader is ziek geworden. Het herstel zal waarschijnlijk wel even duren dus moeten we M inschrijven voor een extra dag op het kdv en tot dat er plek is moet ik ouderschapsverlof gaan opnemen.
Te gek voor woorden toch?

En volgende week moeten we weer tegen dit elftal,zal een gezellige boel worden!

Net nog een medemoeder gesproken,zelfs in de kantine was die vent nog aan het schelden.

Grr verpest wel een beetje mijn weekend zo!

Ukkie heeft het steeds over een boze meneer en middelste zei,ik ga wel van de voetbal af mam.Anders slaat die man jou de volgende keer.Arm kind
Fijn dat het wat beter gaat met Mmetje... Ik vind het altijd zo sneu als die kleintjes ziek zijn. Wij kunnen tenminste nog zeggen dat we ons k*t voelen...

Ach.. arm kind inderdaad Coe. Het is wel schattig op zich, maar die pa moest zich schamen. Hij verpest het voor iedereen met z'n onredelijke gedrag.
Hopelijk niet al te ernstig met je vader MissM.

Fijn dat Mmetje weer wat beterder wordt.Kleintjes en diarree en overgeven zijn geen leuke dingen.
Het moet toch niet gekker worden Coe. Zo'n ouders zouden ze moeten verbannen van het voetbalveld.

MissM, hopelijk is het niet heel ernstig met je vader. Sterkte.

Ik krijg vandaag niets gedaan. Vanmorgen met de kinderen even een boodschapje gaan doen, uiteraard hadden ze hun oren vergeten mee te nemen naar de winkel, want luisteren: hó maar! Vanmiddag naar de gamma en daarna bleef het maar volstromen met visite. Niets meer kunnen doen vanmiddag, helaas. Vanavond dan nog maar even opruimen en stofzuigen, nu eerst eten. Gehaktballen, want die vindt man niet lekker.
Hier zaten de oren ook vol met poep. Straks even een spannend plannetje met Muis, met zaklampen het bos in

De anderen zijn op concert elders.

Coe, da's heul niet leuk, zo een mens, en dat je dan inderdaad van slag af moet raken door zo iemand en je kinderen ook nog.

MissM, ik hoop dat het uiteindelijk goed komt met je vader. Die extra dag ouderschapsverlof zal voor jezelf niet echt huilen zijn voorlopig.

Alles behalve studieboeken gedaan.
*gaat nog even verder met tegen zichzelf praten*

Muis vond het retespannend maar heeft wel 500 m heen en weer gelopen in het donkere bos (naar een restaurant voor een bak warme chocomel). Heeft 'ie ook een verhaal om tegen die anderen te vertellen

Die nu nog weg zijn. Ik wil naar bed!
zeg maar dat ik Muis een hele stoere kerel vind mamz

Ik ga ook maar eens naar bed geloof ik, morgen gelukkig wel wat uitslapen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
He he, ik ben er ook weer.

Ik zei vanmorgen wel dat ik niet meer naar buiten ging, maar ik heb vanavond met vriendin in Antwerpen in de kroeg gezeten.

Ook nog een bak lekker vette 'Belse frieten' gegeten met als tafelgenoten twee travestieten. Hilaaarisch!

Was gezellig.

Einde ego-posting.

Nu lekker naar bedje toe.

Dag lieverds
Goedemorgen dames!

Het zonnetje schijnt hier alweer heerlijk, denk dat ik straks even in navolging van Mamz door het bos ga wandelen met de kinderen. (Wat leuk dat Muis het zo stoer vond om 's avonds door het bos te wandelen!)

Vanmiddag nog even wat huishoudelijks doen terwijl de kinderen buiten spelen. Weet nog niet precies wat, dat verzin ik straks wel. Nu eerst een kop koffie!

Coe, ben je weer een beetje bijgekomen van de schrik van het voetbalveld?
Mogge meissies.

Bor zit nu lekker in het hotel aan een heerlijl Frans ontbijtje.

Ik hoop zo dat ze het fantastisch heeft gehad.

Ja een heerlijk zonnetje. Jammer dat manlief dat virus van Miss M heeft over genomen. Bij wijze van spreken dan.

En ik hoop niet dat ik het ook krijg. Want 't is niet leuk.

Coe wat een aso vader op het voetbalveld. Zo iemand moeten ze voortaan gewoon de toegang weigeren. Bah dan is het toch geen sport meer.

Zo Gold met 2 travestieten hé. Ja ja.

Mamz wat stoer van muis. Lijkt me eng voor zo'n jochie, maar wel knoepe spannend.

MissM Hoe is het met je vader?

Ben zo duf als een konijn, gisteren op een bruiloft aan de wijn gezeten. Brr. Neeeee hoor, geen kater. Zoveel was het nu ook weer niet.
Heb je ors in huis Zoeb?

Wij zijn al aan ons tweede pak bezig, en het herstel gaat maar erg langzaam. Ik heb nog buikpijn en diarree, Mmetje heeft nog diarree maar drinkt gelukkig weer goed en spuugt niet meer. James is nog wat slapjes, maar die had het ook niet zo erg te pakken als wij.

Als M dadelijk nog steeds diarree heeft moeten we de huisartsenpost weer bellen. Het begint nu echt te lang te duren, zeker voor zon klein manneke.

Maandag horen we meer over mijn vader. Hij wordt dan weer onderzocht, en aan de hand daarvan kan misschien een prognose gesteld worden. Hij had gisteren nog wel behoorlijk veel pijn.

Leuk Goldie, zon avondje stappen

Leuk verzonnen, Mamz , met eenzaklamp door het bos, wat een stoere vent!

It's, hoe is het met de pootjes van jou en caafje?
Mogu

Koffie.Mocht eigenlijk uitslapen maar was al wakker en Ukkie lag nat in bed.(ik vind luiers van de Lidl geen succes,iedere nacht nat en met pampers niet)

Vandaag beetje opruimen en naar kinderboerderij.Morgen worden Ukkie's amandelen verwijderd.Al ga ik eerst bellen want hij is behoorlijk verkouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven