3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
zaterdag 6 maart 2010 om 23:25
Ik ben het met je eens BAM, voordat het hele gedoe begon had ik al zoiets..... ' Oh.... mehn, wat suf.'
Ik heb er toen niet op gereageerd en het laten gaan, maar het wel met Werper gedeeld, toen ik later thuis kwam was de pleuris uitgebroken.
BGB, had nog zo gewaarschuwd.
Wat niet wegneemt dat ik wel vind dat ze op GS dus echt geen GS hebben! Zo praat je niet over over of met kinderen van 12.
Ik heb er toen niet op gereageerd en het laten gaan, maar het wel met Werper gedeeld, toen ik later thuis kwam was de pleuris uitgebroken.
BGB, had nog zo gewaarschuwd.
Wat niet wegneemt dat ik wel vind dat ze op GS dus echt geen GS hebben! Zo praat je niet over over of met kinderen van 12.
zaterdag 6 maart 2010 om 23:28
zaterdag 6 maart 2010 om 23:29
Dat klopt Floor maar GS ken je, dat was te verwachten daar.
Feit blijft dat Z zelf de brief naar hier heeft gelinkt, op VK heeft gelinkt naar hier en wist dat én haar hele hebben en houden hier staat én dat haar adresgegevens op VK stonden.
Beetje verstandig iemand had zich dus stil gehouden op VK en niet naar hier verwezen.
Lijkt mij...
Hier staat ook veel over mij dus no way dat ik naar deze site verwijs als er ergens een stukje of brief van mijn dochter geplaatst is.
Dat dóe je gewoon niet! (tenzij je zo aandachtsgeil bent dat je daar niet over na denkt)
Feit blijft dat Z zelf de brief naar hier heeft gelinkt, op VK heeft gelinkt naar hier en wist dat én haar hele hebben en houden hier staat én dat haar adresgegevens op VK stonden.
Beetje verstandig iemand had zich dus stil gehouden op VK en niet naar hier verwezen.
Lijkt mij...
Hier staat ook veel over mij dus no way dat ik naar deze site verwijs als er ergens een stukje of brief van mijn dochter geplaatst is.
Dat dóe je gewoon niet! (tenzij je zo aandachtsgeil bent dat je daar niet over na denkt)
zaterdag 6 maart 2010 om 23:31
zaterdag 6 maart 2010 om 23:33
quote:Helaholalalala schreef op 06 maart 2010 @ 23:22:
Nee Bianca, niet omdat ze zelf voorzichtig is. Daar gaat het he-le-maal niet over.
Je moet altijd voorzichtig zijn met wat en hoe je post op een openbaar forum.
Maar je moet je er ook bewust van zijn dat je met het (onbewust) openbaar maken van je eigen identiteit ook andere forummers in een positie brengt waar ze liever niet inzitten. Door de (suffe) actie van Z. kwam het Vivaforum bij GS in de picture en zijn er ook diverse links geplaatst naar topics (vooral van de sexpijler) die met de hele discussie niks van doen hadden.
Ik vond dat heel onprettig.
Nee Bianca, niet omdat ze zelf voorzichtig is. Daar gaat het he-le-maal niet over.
Je moet altijd voorzichtig zijn met wat en hoe je post op een openbaar forum.
Maar je moet je er ook bewust van zijn dat je met het (onbewust) openbaar maken van je eigen identiteit ook andere forummers in een positie brengt waar ze liever niet inzitten. Door de (suffe) actie van Z. kwam het Vivaforum bij GS in de picture en zijn er ook diverse links geplaatst naar topics (vooral van de sexpijler) die met de hele discussie niks van doen hadden.
Ik vond dat heel onprettig.
zaterdag 6 maart 2010 om 23:34
zaterdag 6 maart 2010 om 23:36
Floor, dat is ook onprettig. Maar niet voor het eerst dat gs hier of hierdoor kwam kloten.
Maar je kunt je toch ook voorstellen dat er mensen zijn die de hele dag niets anders doen dan fora scannen voor sappig gedoe en zo? Reken maar dat er gs-ers zijn die viva in de gaten houden... al was het alleen maar om ergens over te kunnen zeiken.
Maar je kunt je toch ook voorstellen dat er mensen zijn die de hele dag niets anders doen dan fora scannen voor sappig gedoe en zo? Reken maar dat er gs-ers zijn die viva in de gaten houden... al was het alleen maar om ergens over te kunnen zeiken.