3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Nee Bianca, niet omdat ze zelf voorzichtig is. Daar gaat het he-le-maal niet over.

Je moet altijd voorzichtig zijn met wat en hoe je post op een openbaar forum.
quote:floor72 schreef op 06 maart 2010 @ 23:18:

[...]

voor Bam!Jij mag het
Idd floor
Heb ik dat?!
Hela, je moet zo voorzichtig zijn als je zelf wilt. De een deelt meer dan de ander.
Klopt Bianca maar dat is niet waar Sgaap op doelde.
Ik ben het met je eens BAM, voordat het hele gedoe begon had ik al zoiets..... ' Oh.... mehn, wat suf.'

Ik heb er toen niet op gereageerd en het laten gaan, maar het wel met Werper gedeeld, toen ik later thuis kwam was de pleuris uitgebroken.

BGB, had nog zo gewaarschuwd.

Wat niet wegneemt dat ik wel vind dat ze op GS dus echt geen GS hebben! Zo praat je niet over over of met kinderen van 12.
Ik haak af... ik heb het hele gebeuren hier niet meegemaakt dus ik weet ook niet hoe heftig het was of niet.
Wat bedoel hela
Heb ik dat?!
Ik vind gs ook altijd al walgelijk!
Zeker moet je wel nadenken wat je doet met je info, hoe ver jezelf wil gaan ( hoewel ik eerlijk moet bekennnen, doe ik dat altijd? )

En toch... het is de omgekeerde wereld dat een stel idioten het maakt dat je dat zou gaan doen.

Give's space to do more.
Dat klopt Floor maar GS ken je, dat was te verwachten daar.

Feit blijft dat Z zelf de brief naar hier heeft gelinkt, op VK heeft gelinkt naar hier en wist dat én haar hele hebben en houden hier staat én dat haar adresgegevens op VK stonden.

Beetje verstandig iemand had zich dus stil gehouden op VK en niet naar hier verwezen.

Lijkt mij...

Hier staat ook veel over mij dus no way dat ik naar deze site verwijs als er ergens een stukje of brief van mijn dochter geplaatst is.

Dat dóe je gewoon niet! (tenzij je zo aandachtsgeil bent dat je daar niet over na denkt)
Sgapie, ik ben het zeer eens met de posts van BAM. Dat betekent dat viva niet eerst verantwoordelijk is zoals jij zegt, dat ze er een dag over doen iets te verwijderen.

Daarbij kan ik mij niet voorstellen dat viva jou zou bannen om het uiten van zoiets, dat gebeurt echt niet.
Zit er wel over te denken om een nog rondzwervend topic weg te halen....

Aan de andere kant, ook geen zin om aan paniekvoetbal mee te gaan doen.

Hmm....
quote:Helaholalalala schreef op 06 maart 2010 @ 23:22:

Nee Bianca, niet omdat ze zelf voorzichtig is. Daar gaat het he-le-maal niet over.

Je moet altijd voorzichtig zijn met wat en hoe je post op een openbaar forum.

Maar je moet je er ook bewust van zijn dat je met het (onbewust) openbaar maken van je eigen identiteit ook andere forummers in een positie brengt waar ze liever niet inzitten. Door de (suffe) actie van Z. kwam het Vivaforum bij GS in de picture en zijn er ook diverse links geplaatst naar topics (vooral van de sexpijler) die met de hele discussie niks van doen hadden.

Ik vond dat heel onprettig.
voor mij hetzelfde bianc maar zo zie je maar weer dat ieder zijn/haar eigen interpretatie er van heeft en zo mogelijk wordt zoiets heel snel uit verband getrokken...

tis iig een goeie waarschuwing voor iedereen...
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Hela point taken maar ik denk dat viva Een veranwoordelijkheid heeft over over de blogs die ze geplaatst heeft.
Heb ik dat?!
Ik ben het met je eens hoor BAM.
Floor, dat is ook onprettig. Maar niet voor het eerst dat gs hier of hierdoor kwam kloten.

Maar je kunt je toch ook voorstellen dat er mensen zijn die de hele dag niets anders doen dan fora scannen voor sappig gedoe en zo? Reken maar dat er gs-ers zijn die viva in de gaten houden... al was het alleen maar om ergens over te kunnen zeiken.
Floor niets aan toe te voegen
Heb ik dat?!
Zo.. lig in bed met joggingbroek aan, shirt met lange mouwen en 2 paar sokken. Heb het koud!
Ook eens met Sgaap. die blog had direct weggehaald moeten worden.
Ja zo heb ik het nooit bekeken dat je idd eruit gewipt kan worden al zijnde de pineut als zeikmateriaal.
Lekker tegen vriendlief aankruipen Appeltje! Dat zijn de beste kacheltjes die er zijn
Heb het ook koud hoor Appel, geen dikke kleding en deken te bevechten...brrr,

Zo maar warme choco.
nog niks terug gelezen, iets spannends gemist sinds de laatste keer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven