Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.timberland.com ... 770689&cp=1779792.1761172

Best leuk deze idd.
Ik heb een iets ouder model, maar ze blijven heel lang mooi terwijl ik ze al 3 jaar heb ofzo. Een beetje Marokkaans achtig model met gevlochten bandjes.

Kijk, de Miss etam vrouw met kort rood haar, 3kwartbroek, tuniekje, klein rugzakje en Birckenstocks vind ik ook niet zo fraai. Dat kun je wel vergelijken met witte sokken in sandalen.
Stressed is just desserts spelled backwards
nou ik heb even gegoogled en dit gaat nog wel (voor Jeetje dan )
Of toch maar weer Crocs

Ik vind dat echt leuk voor een meisje!

Staat superlief bij die smalle beentjes, vooral als ze mooi bruin zijn in de zomer.

Maar wij hebben sowieso een heel andere smaak
Ik vind de Birckies leuker dan de Crocs.

Knalroze nagellakje op, superlief.
Nadeel van slipper vind ik dat mijn enigzins motorisch gestoorde dochter ze waarschijnlijk om de meter verliest. Dat loopt niet lekker door zeg maar
Deze crocs vind ik dan wel best leuk voor een vrouw

Ik heb ook croc slippers hoor. Die vind ik inderdaad best gaan. Het zijn die klompen die ik afschuwelijk vind.

Kunnen die birkies een beetje tegen water? En stoten die koters hun tenen niet aan elke steen?

Ik heb besloten maar 1, misschien 2 paar voor Jeetje te kopen voor hele zomer want vorig jaar heeft ze alleen deze echt gedragen...
Teenslippers is ook niks voor Mr J, jammer want ik vind ze zo schattig. Maar die raakt ze ook geheid kwijt. Kans bestaat dat we over een maandje al naar de zon gaan (zie hyves) en ik hoop dat ik dan wel ergens leuke schandaaltjes voor hem kan vinden (zo noemen wij sandaaltjes).
Hé Uggs rules okee? Nee hoor, geen pan maar zo warm!!!

Hier geen zes uur hoor, maar ik lag op zolder nadat ik het zat was om half 2 omdat ik nog naar het plafond zat te koekeloeren en naar het gesnurk van lief luisterde. Ben er lekker om half 9 uitgegaan. Kinderen was 7 uur wakker.

Compu ik hou me idd wel aan de regels. Heel irritant als iemand iets anders zegt, helemaal zo'n suffe serveerster! Ik eet wel franse kaas maar niet de rauwmelkse. Zat vrouwen die helemaal geen zachte kazen eten, maar dat vind ik onzin. Die snappen het niet helemaal zeg maar Meestal ook zwanger van de 1e haha.

Ik eet ook kaneel

Verder dus niet die hele lijst met Verboden Dingen. Maar ik snak naar witte wijn en Bacardi cola, niet normaal!

Echt heel erg... en het voorjaar moet komen, borreltijd al om, help!!!

En volgende week ga ik naar Soigné, ook al een sterrentent Ik heb iets ergens heel goeds gedaan denk ik ha ha.

Al ben ik ook van de sateh met friet hoor, jum!
Of teva's maar die vind ik minder leuk
Ik vind dit persoonlijk echt een stuk sexlozer dan de Birckenstocks

AUW mijn ogen...... op de vroege zondag... ben je niet wijs????
Gosje, gelijk hoofdpijn. Arme ik.

Gezellig Bam
mijn hemel, idd bijna m'n kop koffie tegen het scherm aan!

Zo, oudste aan een mooi verfdoek gezet voor mijn grote vriend zijn opa ( ). Die is volgende week jarig. Heb ik mijn bijdrage geleverd

Grote vent en kleine puk zijn lekker zwemmen, de muffins staan af te koelen en de buitenthermometer geeft 22 graden aan (hangt momenteel vol in de zon). Mijn humeur kan niet meer stuk!

Straks even douchen met oudste, lekker relaxt allemaal.
hmm, dat verven is toch niet zo relaxt: mam, de blauw is op. Mam, de verf doet het niet. Mam, nu is alles grijs (je zou toch niet mengen, ik heb 4 kwasten neergelegd voor 4 kleuren). Mam, ik heb verf aan mijn hand.

L heeft net foto;s van mijn buik genomen. Als ik de camera nog terugkrijg zet ik ze even op Hyves.

wat doe ik binnen?? 24,7 graden in de zon buiten!!! Maarja, in pyama... Ga zo toch maar eens richting douche
Ghe ghe ghe, ik heb de verf heeeel ver weg gezet
Buikfoto geplaatst
quote:Suze2 schreef op 06 maart 2010 @ 23:07:

[...]

Ja hallooooooo, jij dacht dat ik overdreef? Ik roep jullie niet voor niets te hulp in deze barre tijden!

Maar goed, Mal luistert vast naar jou. Toch Mal? Please?Je roept op tot bashen maar dat kan je deze vertoning toch niet noemen he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven