3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Probeer het idd. van me af te zetten Floor. Waar is er wat gaande dan Floor op het forum.
Het is al weer klaar IBI. TO heeft een ban. Topic op relaasies over aantrekkingskracht. Ik heb echt dubbel gelegen van het lachen.
Ik was begonnen met lezen maar vond t nog wat te vroeg op de ochtend ( ) .....middag voor de gebruikelijke BAMreacties.
He heb ik dus gemist. Vaak is het wat rustig hier op zondag he.
Hmm verkeerde knopje gekozen en zit nu een half uur in de bak beetje jammer.

Ik kom net terug van het ban en waarschuwingen topic en een bekende van de Drakenvlieg heeft een ban wegens dubbelnicken.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 maart 2010 @ 12:34:

Hmm verkeerde knopje gekozen en zit nu een half uur in de bak beetje jammer.De bajes is een mooi gebouw, wat je zo niet zeggen zou....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Hm, vriend is opgelicht via marktplaats. Lekker dan. Heeft een ander product gekregen dan besteld. De verzender reageerde met een, jammer dan.

Mja, we hebben alleen een naam en rekeningnummer, dus kunnen niet zoveel... Kutzooi.
OH das lekker dan!
Ging het om een groot bedrag Pilous?
Had ik al gezegd dat de kachel het eindelijk weer doet? Hoera!
voor de kachel van IBI. Kun je eindelijk lekker warm zitten.
Ja ben echt erg blij. Was hier telkens een graad of 5 maar en dat is gewoon ongezond koud.
Hier is het ook al rustig. Hmm, zou ik wat meer moeten gaan doen ofzo vandaag dan alleen maar hangen?
Ja idd, moet er niet aan denken dat je zo koud zit. Brr. Heb hier zo'n thermostaatding en als ik dan uit bed kom, dan is het al lekker warm, heerlijk!
heb de broodjes in de oven en die zijn klaar, even eten
Eet smakelijk. Die mogelijkheid hebben we nu ook. Mijn man heeft alles ingesteld per werkdag hoe laat ik weg ga en hoe warm ik het wil hebben. Ben benieuwd.
Fijn IBI! Warmte..

Ging om 50 euro. Niet gigantisch groot, maar wel zonde. We zijn al aan het googlen geslagen, maar kunnen niet veel over hem vinden.
Das zeker zonde. Vind het nog best een aardig bedrag. Kan er een week boodschappen van doen. Melding maken op marktplaats in ieder geval.

Zojuist de kip opgezet voor de kippensoep vanavond. Meestal wel erg lekker.

Ik heb nog de slaapkreukels in mn gezicht staan, wat kan een mens soms intensief slapen. Ben er gewoon nog moe van

Nu even rondje huis, dan is dat ook weer even klaar...

En mn nieuwe thermosstaat testen, De oude is officieel dood en de nieuwe... was heel moeilijk te verkrijgen. Heb natuurlijk weer eens iets wat zo oud is dat je er bijna niet aan kunt komen. Gisteren opgehangen de nieuwe (en dik 200 euro armer en niets kan ingesteld worden) dus nu ff kijken of het werkt!!!

Tot later weer!
Is hier ook IBI. Melding al gedaan.

Ananya
Ok dan Pilous. Vrees dat je niet veel meer kan doen.

Jeetje Ana das prijzig zeker als je niks in kan stellen. Maar gelukkig hebben we een kachel he.

Zo bijgelezen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Fijn Ibi weer lekker warm in huis. en bij Juffie ook hopelijk
Oh en ik heb het egeltje van Lunaan gespot vannacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven