E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
maandag 8 maart 2010 om 12:50
quote:qwertu schreef op 08 maart 2010 @ 12:44:
Oh daar heb ik wel een vraag over. Want wat is het doel daarvan? Moeten we daadwerkelijk eten wat we aangevinkt hebben? Of wordt er straks gewoon maar één gerecht aangeboden, namelijk degene met de meeste stemmen?Het doel is dat de organisatie weet hoeveel ze van wat in moeten kopen. Dus: moeten ze maar 10 sateetjes kopen en wel 60 visjes of 30 van elk bij benadering.Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je eet wat je aangevinkt hebt.
Oh daar heb ik wel een vraag over. Want wat is het doel daarvan? Moeten we daadwerkelijk eten wat we aangevinkt hebben? Of wordt er straks gewoon maar één gerecht aangeboden, namelijk degene met de meeste stemmen?Het doel is dat de organisatie weet hoeveel ze van wat in moeten kopen. Dus: moeten ze maar 10 sateetjes kopen en wel 60 visjes of 30 van elk bij benadering.Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je eet wat je aangevinkt hebt.
maandag 8 maart 2010 om 13:06
quote:Zwieber schreef op 08 maart 2010 @ 12:14:
Oh en er is geen piano deze keer Lys maar wel een darkcorner voor intieme handelingen.
Reactie 1:
Jammer dat er geen velugel is, want ik ben al weken zwoele poses aan het oefenen op een vloerkleed in de vorm van een vleugel.
Reactie 2:
Hoe denk je nu de stemming er in te krijgen?
(of beginnen we direct met mijn presentatie van het wel en wee vd amoebe? Dat breekt het ijs wel, denk ik)
Reactie 3:
Ik ben het leukst bij wat licht, dus darkcorner wordt 'm niet.
Reactie 4:
Waarom, in hemelsnaam, wordt mijn zwoele vleugelzang gelijkgesteld aan intieme handelingen in een darkcorner.
Gewooon, omdat IK het ben?
Oh en er is geen piano deze keer Lys maar wel een darkcorner voor intieme handelingen.
Reactie 1:
Jammer dat er geen velugel is, want ik ben al weken zwoele poses aan het oefenen op een vloerkleed in de vorm van een vleugel.
Reactie 2:
Hoe denk je nu de stemming er in te krijgen?
(of beginnen we direct met mijn presentatie van het wel en wee vd amoebe? Dat breekt het ijs wel, denk ik)
Reactie 3:
Reactie 4:
Waarom, in hemelsnaam, wordt mijn zwoele vleugelzang gelijkgesteld aan intieme handelingen in een darkcorner.
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 8 maart 2010 om 13:11
maandag 8 maart 2010 om 13:17
quote:qwertu schreef op 08 maart 2010 @ 13:11:
[...]
Ik las er toch eerder een soort van zeer schrale troostprijs in hoor, Lys.
Schraal, uhuh...
Ben overigens wel enigszins teleurgesteld over reactie 3. Okay, okay, even afhankelijk van wie mij die darkcorner mee in wil nemen.
[...]
Ik las er toch eerder een soort van zeer schrale troostprijs in hoor, Lys.
Schraal, uhuh...
Ben overigens wel enigszins teleurgesteld over reactie 3. Okay, okay, even afhankelijk van wie mij die darkcorner mee in wil nemen.
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 8 maart 2010 om 13:25
maandag 8 maart 2010 om 13:38
Min, kun je jezelf even nader specificeren, in wat we wel of niet mogen binnen jouw blikveld? Dat we bijvoorbeeld jóu niet mogen knuffelen, da's bekend. Maar mag ik Lys wel knuffelen? En moet ik daar dan de darkcorner voor in of mag dat gewoon in het zicht? En drie zoenen op de wang bij het begroeten? Stel dat Fussie wél gewoon komt? Dan wil ik wel graag zoenen eigenlijk? Mag dat dan wel of niet?
En kwijlen vanwege het lekkere eten? Want daarvan kan ik ook niet garanderen dat ik het binnen houd hoor.
En kwijlen vanwege het lekkere eten? Want daarvan kan ik ook niet garanderen dat ik het binnen houd hoor.
maandag 8 maart 2010 om 13:55
Mijn blonde periode heb ik al weer enkel jaren geleden achter me gelaten....
Nee het was C_estelle...ik heb dat een poosje strontjaloers zitten beloeren van een afstandje en ik was er zeker van dat die een vurige avond tegemoet zouden gaan daar iets moois uit zou opbloeien
Ik wil niet voor de katzekut die jurk lenen....
Nee het was C_estelle...ik heb dat een poosje strontjaloers zitten beloeren van een afstandje en ik was er zeker van dat die een vurige avond tegemoet zouden gaan daar iets moois uit zou opbloeien
Ik wil niet voor de katzekut die jurk lenen....
maandag 8 maart 2010 om 14:09
lol Qwerty, komen toch bijna alleen maar vrouwen? Ik wil best een sexy jurkje voor jullie leuke vrouwen aan doen hoor
En ja ik kom ook! Lijkt me erg leuk om forummers irl te ontmoeten...alleen vind ik het dus doodeng en maak ik mij nu al druk over wat ik aan moet doen
En ja ik kom ook! Lijkt me erg leuk om forummers irl te ontmoeten...alleen vind ik het dus doodeng en maak ik mij nu al druk over wat ik aan moet doen
Perfectionisme is niet perfect...
maandag 8 maart 2010 om 14:20
quote:Lys schreef op 08 maart 2010 @ 13:06:
[...]
Reactie 1:
MIsschien kan ik nog wel een vloerkleed regelen voor je?
Reactie 2:
Hoe denk je nu de stemming er in te krijgen? (zie het programmaoverzicht hieronder)
Is dat die presentatie over de hersencapaciteit van een amoebe in vergelijking met een ander dier...wat was het ook al weer...de ezel dacht ik? "een amoebe stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen", heette de presentatie toch?
Reactie 3:
hoeft ook niet, jij bepoteld ook in het daglicht maar anderen durven dat niet zo goed.
Reactie 4:
Nee hoor, ik wilde alleen maar aangeven dat er geen piano is.
[...]
Reactie 1:
MIsschien kan ik nog wel een vloerkleed regelen voor je?
Reactie 2:
Hoe denk je nu de stemming er in te krijgen? (zie het programmaoverzicht hieronder)
Is dat die presentatie over de hersencapaciteit van een amoebe in vergelijking met een ander dier...wat was het ook al weer...de ezel dacht ik? "een amoebe stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen", heette de presentatie toch?
Reactie 3:
hoeft ook niet, jij bepoteld ook in het daglicht maar anderen durven dat niet zo goed.
Reactie 4:
Nee hoor, ik wilde alleen maar aangeven dat er geen piano is.
maandag 8 maart 2010 om 14:23
Minny zullen we het schema hier nu publiceren?
Eerst: fouilleren (eventueel ook inwendig) door Minny van verdachte personen.
Welkomstpraatje.
Presentatie van Lys: "Een amoebe stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen"
De avondlynch: welke forummer lynchen we en plein public (openbare stemming met vetorecht van meetdictatoren)
Eten (eventueel van de gelynchte forummer)
(heb jij de rest van het programma al Min?)
Eerst: fouilleren (eventueel ook inwendig) door Minny van verdachte personen.
Welkomstpraatje.
Presentatie van Lys: "Een amoebe stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen"
De avondlynch: welke forummer lynchen we en plein public (openbare stemming met vetorecht van meetdictatoren)
Eten (eventueel van de gelynchte forummer)
(heb jij de rest van het programma al Min?)