3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
maandag 8 maart 2010 om 17:29
maandag 8 maart 2010 om 17:33
Nou, klinkt allemaal erg naar, dat met die oren en luchtweginfectie.
Met mij gaat het wel ok, dochter was ziek maar heeft alweer praatjes dus die gaat morgen gewoon weer naar school.
Heeft iemand nog Egelviva gesignaleerd?
Ik vind dat zo'n leuke nickname
Met mij gaat het wel ok, dochter was ziek maar heeft alweer praatjes dus die gaat morgen gewoon weer naar school.
Heeft iemand nog Egelviva gesignaleerd?
Ik vind dat zo'n leuke nickname
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 8 maart 2010 om 17:39
@Friez, vervelend voor je, je steeds zo moe voelen.
Heb je dan ook dat gevoel dat het zo in de weg staat omdat je wel veel dingen wilt doen maar niet kunt? Of gewoon echt helemaal lusteloos? Nergens zin in enz.
Ik ben zelf ook een lange tijd zoooo moe geweest, het maakte niet uit of ik laat of vroeg naar bed ging, moe was ik toch
Maar ik wilde wel veel dingen doen maar dat lukte dan weer niet. Echt balen zoiets.
Heb je dan ook dat gevoel dat het zo in de weg staat omdat je wel veel dingen wilt doen maar niet kunt? Of gewoon echt helemaal lusteloos? Nergens zin in enz.
Ik ben zelf ook een lange tijd zoooo moe geweest, het maakte niet uit of ik laat of vroeg naar bed ging, moe was ik toch
Maar ik wilde wel veel dingen doen maar dat lukte dan weer niet. Echt balen zoiets.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 8 maart 2010 om 17:43
maandag 8 maart 2010 om 17:56
maandag 8 maart 2010 om 18:04
quote:appeltjesgroen25 schreef op 08 maart 2010 @ 17:34:
Hersteld je trommelvlies nu ook van dat scheurtje petra?@ Appeltje, ja met antibiotica moet het overgaan dus daar hopen we dan maar op. Friez ook al in de lappenmand lees ik. Doe kallum aan famke en meld je gewoon ziek als je het niet meer ziet zitten. Gewoon lekker je rust nemen, dat heb ik ook gedaan en dat heeft een mens gewoon nodig zo af en toe
Hersteld je trommelvlies nu ook van dat scheurtje petra?@ Appeltje, ja met antibiotica moet het overgaan dus daar hopen we dan maar op. Friez ook al in de lappenmand lees ik. Doe kallum aan famke en meld je gewoon ziek als je het niet meer ziet zitten. Gewoon lekker je rust nemen, dat heb ik ook gedaan en dat heeft een mens gewoon nodig zo af en toe
maandag 8 maart 2010 om 18:05
Oh, maar Friez, da's wel rot dat je zo moe bent. Nou ja, kan erover meepraten dus, behalve dat bij mij mijn werk dus óók blijft liggen. Best genant als je maar een schamele 4 uur in de week hoeft te draaien.
Wil Qlief uit eten nemen vanavond (Qtie is uitbesteed om mij wat rust te gunnen en avondjes met z'n tweeën zijn schaars gezaaid tegenwoordig), maar ben d'r eigenlijk te moe voor. Dilemma, dilemma. Ik ga er wel even een half uurtje diep over nadenken met m'n ogen dicht, dat helpt vást. Denken jullie ook niet?
Wil Qlief uit eten nemen vanavond (Qtie is uitbesteed om mij wat rust te gunnen en avondjes met z'n tweeën zijn schaars gezaaid tegenwoordig), maar ben d'r eigenlijk te moe voor. Dilemma, dilemma. Ik ga er wel even een half uurtje diep over nadenken met m'n ogen dicht, dat helpt vást. Denken jullie ook niet?