Good Luck
maandag 8 maart 2010 om 19:07
Compu, je vroeg of we er al uit waren geweest met oudste. Ja hoor! Bij Ikea gegeten (je mot wat he), gewandeld, in de snackbar geweest, boodschappen en dat soort dingen. Morgen ga ik naar de Kita denk ik met de jongens. Even spelen, ontbijte(n) en pleite .
Juf belde vandaag om haar verontschuldiging aan te bieden dat ze ons niet gebeld had. Vage lulsmoes, maar goed, ik heb het professioneel gehouden. Schiet anders toch niks op.
Juf belde vandaag om haar verontschuldiging aan te bieden dat ze ons niet gebeld had. Vage lulsmoes, maar goed, ik heb het professioneel gehouden. Schiet anders toch niks op.
maandag 8 maart 2010 om 19:44
maandag 8 maart 2010 om 19:59
Nou Star, ik ben nog steeds heel blij met mijn hippe cognackleurige in Italië gekochte leren jasje.
Dusssss.
Spijkerjasje heb ik nooit aan moet ik eerlijk zeggen.
Maargoed.
Okee, dubbele reservering dus Bam? Vreemd, ze hadden daar niets staan. Ik zal morgen nog wel even bellen,. Heb tussen 7 en half 8 afgesproken, welke tijd had jij? Op welke naam? Je eigen?
Hel Lelly Kellie;s, :puke: ......
Dusssss.
Spijkerjasje heb ik nooit aan moet ik eerlijk zeggen.
Maargoed.
Okee, dubbele reservering dus Bam? Vreemd, ze hadden daar niets staan. Ik zal morgen nog wel even bellen,. Heb tussen 7 en half 8 afgesproken, welke tijd had jij? Op welke naam? Je eigen?
Hel Lelly Kellie;s, :puke: ......
maandag 8 maart 2010 om 20:24
Nou oeoehoeoeoe, wat zat ik op de kast zeg.
Wanneer komt generatie 2010, of is dat al weer afgelopen en gaan ze volgend jaar pas verder ofzo? Ik dacht dat dat altijd op de maandag was.
Man heeft met mijn fijne downloadacties Terug naar de Kust binnen gehaald (nou okee, eigenlijk was ik dat) en we hebben gisteren al een stukje gekeken, gaan zo verder. Moet zeggen: errug goed. Ook Linda (juist Linda) speelt goed. Iemand film gezien en boek gelezen behalve ik? Ik dacht nl dat het huis heel strak en wit ingericht was, maar dat is in de film helemaal niet zo. Of vergis ik me in het boek?
Wanneer komt generatie 2010, of is dat al weer afgelopen en gaan ze volgend jaar pas verder ofzo? Ik dacht dat dat altijd op de maandag was.
Man heeft met mijn fijne downloadacties Terug naar de Kust binnen gehaald (nou okee, eigenlijk was ik dat) en we hebben gisteren al een stukje gekeken, gaan zo verder. Moet zeggen: errug goed. Ook Linda (juist Linda) speelt goed. Iemand film gezien en boek gelezen behalve ik? Ik dacht nl dat het huis heel strak en wit ingericht was, maar dat is in de film helemaal niet zo. Of vergis ik me in het boek?
maandag 8 maart 2010 om 21:13
Ai, de dames... die vallen bij mij ook niet te ontkennen. Pfff, zodra ik ze vrijlaat 's avonds moet ik me inhouden om het niet uit te schreeuwen van de pijn...
En ze jeuken ook.
Ehh.. hier vroeg niemand om hè?
Zielig zeg voor je manageres.
Stom zeg, mijn man zit al bijna een uur in een call (waarom moet alles wat met werk te maken heeft in het engels?) en ik wil graag die film afkijken.. maar niet alleen, vind ik niet leuk.
En ze jeuken ook.
Ehh.. hier vroeg niemand om hè?
Zielig zeg voor je manageres.
Stom zeg, mijn man zit al bijna een uur in een call (waarom moet alles wat met werk te maken heeft in het engels?) en ik wil graag die film afkijken.. maar niet alleen, vind ik niet leuk.