3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Ohw..... en ff voor de rest. Freak helpt me met hypotheekadvies.
MMM ik ben denk ik echt een verwend nest geweest de afgelopen jaren.. het kon hier niet op...

Die collega van ex heeft bijvoorbeeld een kledingkast.. essenhout.. in eerste instantie denk ik.. ok... verven we gewoon wit.. maar als het van dat fineerzooi is.. koop ik liever de kast die nu bij trendhopper in de aanbieding is voor 299... helemaal naar mijn zin ... mooi hoogglans wit enzo..

Ik krijg namelijk echt een piep klein slaapkamertje.. dus ik denk dan.. alles zo licht mogelijk.. dan lijkt het nog wat ... oh ik ben een zeur.. ik weet het sowwy
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
De maat matras voor een twijfelaar is best moeilijk te vinden, je maakte me al blij met het nieuws van Leen Bakker....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:floor72 schreef op 08 maart 2010 @ 22:13:

Ik zou ook geen 2e hands matras willen. Dus helemaal niet raar. En ik slaap inmiddels al 10 jaar prima in een leen bakker bed.Kijk dat zijn de berichten die ik wil horen
Ik heb gewoon een ikea box spring gekocht. Zonder stress slaap je al snel veeeeel beter in eender welk bed
Heb ik dat?!
quote:floor72 schreef op 08 maart 2010 @ 22:13:

Ik zou ook geen 2e hands matras willen. Dus helemaal niet raar.Alsof alles wat jij vindt dus niet raar is...
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 22:17:

[...]

Alsof alles wat jij vindt dus niet raar is... Klopt!
Ah, ik slaap ook in een piepklein kamertje, met een schuin dak ook nog. Mijn redding waren de ladenkasten van Ikea, ik zal eventjes googlen of ik die kan vinden. En verder een hele smalle hanglegkast
Klopt!
BAM het kan zijn dat er morgen ook een sgaap met de beebie mee komt. Die is voor mij!
Oh te laat haha.. Had ik ff zin in.. Hi all!!

Iemand een goeie tip tegen keelpijn die blijft zelfs na aspirine?
He choco!
@ Floor mail back

En Straat.. hihi moet aan mijn kamertje denken in mijn eigen huisje toen ik in 98 na 10 jaar relatie weer singel werd.. poppenhuisje.. maar daar kon niet eens een tweepersoonsbed staan.. en had ik een kleine inbouwkast.. dus alles kan .. dat weet ik maar al te goed uit ervaring!
Freak bij mij zijn alle muren wit maar de rest ni hoor. Als alles wit is is het zo klinisch?
Keej Friez, ik stuur 'm wel door naar wegwaaierveen.

Dorpsstraat 22 toch?
zet er maar op: Voor Friez, dan komt het wel goed. Ons kent ons hiero in wegwaaierveen
Maar er is hier spaargeld.. en we krijgen nog een hoop van de belasting.. daar wil ik best 3000 euro voor in mijn nieuwe ieniemini appartementje voor investeren om me daar helemaal happy de peppie te voelen .....

( of roep ik nu weer iets raars ? )

Hier heb ik er ondertussen drie van, want erg handig
Grwoon doen freak, tis wel je huis he
Hi Choco

Het wordt wit .. met in woonkamer en slaapkamer Mini een mij een knalroze muur.. zie kleur achtergrond dame hiernaast

En op de vloer donkergrijze tegels.. in vinyl of laminaat daar benik nog niet uit!
Maar niemand tips? Dan ga ik nog een sigaretje roken en richting bed verkassen..
Choco, veel drinken is goed tegen een zere keel.
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 21:22:

Hoop dat wel mijn volledige adres op het kaartje staat anders komt het nie goed nie.

No voor de zekerheid:

B.A.M. Mamalief

Dorpsstraat 11

1234 AB Nergenshuizen (Frl)Ow, ik dacht Dorpsstraat 22 in Wegwaaierveen
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Oh ok das wel leuk om te breken dan. Kleur zie ik niet, zit op mobiel.. Ben benieuwd hoor!!

Ja drink me de p. Maar doet zo'n pijn echt naar. Twijfel zelfs of ik moet roken nou da's ni goed hoor!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven