E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:Lys schreef op 09 maart 2010 @ 21:29:

[...]

Ik pulk mijn Nee-Nee sticker wel van de voordeur.

[...]

Wat nou?

Je verzetten tegen de bepotelaar van het eerste uur?

Resistance is futile!Vorige keer kon ik het ook ontlopen dus verzetten is dit keer vast ook niet nodig.
Maar volgens mij is het wel heel erg onlogisch, vanaf jouw woonplaats af gezien. Nu ik erover nadenk Dat is een andere snelweg.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:delphicat schreef op 09 maart 2010 @ 21:28:

[...]

Boogje wilde graag dat iedereen stickers draagt met leeftijd en burgerlijke staat, misschien handig om daar meteen bij te zetten: Boogje Ja, of Boogje Nee? Dat houdt het voor hem overzichtelijk

[...]

Ik pulk mijn Nee-Nee sticker wel van de voordeur.
Q besteld vast een T-shirt met heel groot "JA!!!" erop?
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2010 @ 21:32:

Maar volgens mij is het wel heel erg onlogisch, vanaf jouw woonplaats af gezien. Nu ik erover nadenk Dat is een andere snelweg.

scheelt 20 km... valt mee hoor.

alleen het autostoeltje krijg ik er niet uit. met een beetje schikken passen er wel 2 mensen achterin.
Nee hoor. Q zet op haar sticker:

Qwertu, 34 jaar, getrouwd

maar ik flirt wel
quote:mamalief schreef op 09 maart 2010 @ 21:34:

Q besteld vast een T-shirt met heel groot "JA!!!" erop?

Wat nu als een van de andere mannen denkt dat dat het antwoord is op hun vraag? Of een van de andere vrouwen?

Moeten we Q gaan ontzetten van een joelende menigte?
quote:Teddy82 schreef op 09 maart 2010 @ 21:35:

[...]

scheelt 20 km... valt mee hoor.

alleen het autostoeltje krijg ik er niet uit. met een beetje schikken passen er wel 2 mensen achterin.Ik ben niet zo dik
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2010 @ 21:37:

[...]

Ik ben niet zo dik lys weet hoe groot mijn auto is. past wel he lys?
quote:delphicat schreef op 09 maart 2010 @ 21:37:

[...]

Wat nu als een van de andere mannen denkt dat dat het antwoord is op hun vraag? Of een van de andere vrouwen?

Moeten we Q gaan ontzetten van een joelende menigte?Kijk, dat bedoel ik maar net. Nee hoor, die sticker houden we gewoon neutraal. En Boogje? Die weet bij Q al láng waar hij aan toe is, dus daar hoef ik geen T-shirt voor te bestellen.
Maar goed, C_estelle, ik begrijp dat aan jou doorgeven welke trein ik neem meer als afschrikwekkende maatregel wordt opgevat dan als uitnodiging? In dat geval moet ik wellicht van tactiek veranderen en fingeren dat ik een heleboel treinen neem, behalve die éne.
quote:Teddy82 schreef op 09 maart 2010 @ 21:38:

[...]

lys weet hoe groot mijn auto is. past wel he lys?

Met gemak!!

(heb je wel eerlijk verteld dat 'die ene vrouw' ook meerijdt, ook al neemt ze niet te veel ruimte in... gewoon als voorbereiding.... )
Known to cause insanity in laboratory mice
Oh, doen we weer treinpoolen, Qwertu en C'estelle?
quote:Lys schreef op 09 maart 2010 @ 21:42:

[...]

(heb je wel eerlijk verteld dat 'die ene vrouw' ook meerijdt, ook al neemt ze niet te veel ruimte in... gewoon als voorbereiding.... )ssssst.... niet alles verklappen...
Wat mij betreft wel, Delphi! Wilde tegen die tijd even een trein uitpikken en dat gewoon op de hyves kortsluiten verder. Dan kan wie wil gewoon met dezelfde trein meereizen.
Lijkt mij prima. Dan voorkomen we die kudde hijgende meelezers van de vorige keer
Had jij een kudde hijgende meelezers?

En waarom had IK dat niet?!
Oh dat was alleen op de heenweg hoor. Maar die hebben we fluks afgeschud
quote:qwertu schreef op 09 maart 2010 @ 21:41:

Maar goed, C_estelle, ik begrijp dat aan jou doorgeven welke trein ik neem meer als afschrikwekkende maatregel wordt opgevat dan als uitnodiging? In dat geval moet ik wellicht van tactiek veranderen en fingeren dat ik een heleboel treinen neem, behalve die éne. Schat, was je vergeten dat ik regel welke trein er wel of niet gaat! Ik zorg wel dat de treinen die jij wilt nemen niet gaan rijden! gna gna...
quote:delphicat schreef op 09 maart 2010 @ 21:43:

Oh, doen we weer treinpoolen, Qwertu en C'estelle?Is goed hoor, dan kan Choco ook weer mee. Hoe is 't met Noa, zit die nog steeds down under?
quote:c_estelle schreef op 09 maart 2010 @ 21:58:

[...]

Is goed hoor, dan kan Choco ook weer mee. Hoe is 't met Noa, zit die nog steeds down under?Volgens mij wel, daar zou ze een poosje blijven. Choco komt ook weer? Zou gezellig zijn. En Mimsey? Moonlight?
quote:delphicat schreef op 09 maart 2010 @ 22:00:

[...]

Volgens mij wel, daar zou ze een poosje blijven. Choco komt ook weer? Zou gezellig zijn. En Mimsey? Moonlight?Volgens mij twijfelde Moonlight nog of ze kon en over Mimsey weet ik niets. Ik zou het wel leuk vinden als ze komt!
Mimsey weet het ook nog niet zeker. (Heb het maar meteen even gevraagd. ) Choco komt wel inderdaad. En er komen er vast meer uit deze richting die ook met de trein gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven