Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amalia, Suus had een voorzetje gemaakt en toen heb ik iets heel anders verzonnen
Stressed is just desserts spelled backwards
En die collega's weten ook niks/mogen ook niks zeggen Star?
Hoest Mal?
quote:mamax schreef op 10 maart 2010 @ 13:42:

En die collega's weten ook niks/mogen ook niks zeggen Star?Die weten alleen dat het rechtsstreeks van de directie komt. Maar goed, dat wil niet zeggen dat het te maken heeft met de afwezigheid van de managerette. Rommelig is het echter wel.
Nou, ik gooi er nog een partie spanning bij, ik heb al vanaf zondag hele zere en dikkere (.)(.) en dat terwijl ik volgende week pas ongesteld moet worden. Dus ik heb het gevoel dat er wat aan het rommelen is wel. Nu alleen afwachten of het allemaal goed is gegaan met deling en innesteling enzo, want dat gaat toch vaak nog wel mis.
Nu ga ik even naar Bollie van Enka kijken want zag daarstraks even snel foto's
Fingers crossed hier Mal
Ooooh je maakt het spannend Mal!!! Klinkt wel goed.

Mal, heb je nog tijd voor een kaartje? Heb nu wel een erg leuke gezien, maar handgemaakt is natuurlijk wel erg gaaf
Ja hoor, dat wil ik best doen! Ik vind het wel leuk om te weten wat je aanspreekt, want anders maak ik misschien iets wat je verschrikkelijk vind.
Spannend Mal, duimen draaien hier! Wanneer mag je testen?
de 16e ongeveer.
Ik zet in op iets met roze
nee weer een jochie! Ik mail je Mal!!! Straks, want heb nu een hangend kind aan mijn been. Die heeft hard aandacht nodig.
Onder andere de Molo kinderenkleding
Ja, dat zou wel leuk zijn he! Maar ik heb zo'n leuke jongensnaam
En wanneer kan vroege test?
Jouw kaartje roze bedoelde ik Amaal
4 dagen eerder. Maar ik heb die al eerder gedaan, positief en werd ik toch ongesteld. Dus hij meet wel HCG, maar als het niet goed is met het vruchtje is, het al afgestoten, en dan zie je wel een streep. En dat is weer een beetje teleurstellend zeg maar.
Molo is leuk Enka!
Ik vind Molo voor meisjes leuker dan voor jongens. Alhoewel dat shirt van L wel heel erg leuk is, maar die staat niet op de site.
Ik heb bij Kleertjes.com wat dingen ervan gekocht. Eendjes-shirtje voor Eetje oa
Volgens mij ben je zwanger hoor Mal. Zowel Amalia als jij snapte Star d'r post niet
Ik zie het verband
Wel hè, en het was zo'n duidelijke post!
Mal, wat spannend maak je het weer! ik duim me suf Ik ga voor blauw.

Star, wat een rare bedoening op je werk, dat werk niet prettig zeg. Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen?

Amalia, wat een leuk idee, het kaartje op de muur.

Juud, hoe is het met Sjimmie zijn allergie?

Molo shirt was van de collectie 2009, uitverkoopje. Want ik vind het heel leuk maar ook erg duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven