3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
woensdag 10 maart 2010 om 23:32
woensdag 10 maart 2010 om 23:36
Ik ben nogal verslavingsgevoelig lman (kort het ff af hoor) en merk dat door mijn hevige drugsgebruik de laatste jaren ik toch echt hersencellen ben verloren!
Dus blow als ik wil ontspannen maar probeer het te leren op de natuurlijke manier. Maar da's best moeilijk! (heeft ook weer alles te maken met mijn jeugd maargoed, therapie doet me goed, komt tijd, komt raad)
Dus blow als ik wil ontspannen maar probeer het te leren op de natuurlijke manier. Maar da's best moeilijk! (heeft ook weer alles te maken met mijn jeugd maargoed, therapie doet me goed, komt tijd, komt raad)
woensdag 10 maart 2010 om 23:40
Het is toch maf hè, ik rook niet, ik drink niet, ik seks niet en ik ben gelukkig.
Gisteren en eergisteren even verdrietig, maar de basislijn ligt echt helemaal in het geluk.
Heb helemaal het leven wat ik wil leven en dat voelt als een enorm cadeau.
Gisteren en eergisteren even verdrietig, maar de basislijn ligt echt helemaal in het geluk.
Heb helemaal het leven wat ik wil leven en dat voelt als een enorm cadeau.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 10 maart 2010 om 23:43
woensdag 10 maart 2010 om 23:44
quote:LLLman schreef op 10 maart 2010 @ 23:32:
maar als een joint je kan helpen daarbij waarom dan zonder willen...veel mensen doen zoiets met medicijnen dus is dit nog veel beter...en leuker!!! Zou dat streven nu eerst even links laten liggen en eerst maar weer eens genieten...
Dat is maar net wat je nastreeft natuurlijk. Middelen gebruik, of het nu medicijnen, drank of drugs zijn moet je altijd op de juiste manier inzetten.
Als je iets minder in je vel steekt dan ligt er afhankelijkheid op de loer en dat is wel tricky en bestaat het risico dat 'leuk' afhankelijkheid wordt.
Ik mag graag een wijntje drinken en drink ook wel eens meer dan strikt noodzakelijk, maar ik drink alleen als ik me goed voel. Dat is een bewuste keuze.
maar als een joint je kan helpen daarbij waarom dan zonder willen...veel mensen doen zoiets met medicijnen dus is dit nog veel beter...en leuker!!! Zou dat streven nu eerst even links laten liggen en eerst maar weer eens genieten...
Dat is maar net wat je nastreeft natuurlijk. Middelen gebruik, of het nu medicijnen, drank of drugs zijn moet je altijd op de juiste manier inzetten.
Als je iets minder in je vel steekt dan ligt er afhankelijkheid op de loer en dat is wel tricky en bestaat het risico dat 'leuk' afhankelijkheid wordt.
Ik mag graag een wijntje drinken en drink ook wel eens meer dan strikt noodzakelijk, maar ik drink alleen als ik me goed voel. Dat is een bewuste keuze.
woensdag 10 maart 2010 om 23:45
eh choco, 500 mtr op blote voeten en onderbroek is me te koud!!! maar anders..
@no geweldig dat je dat kan...ik heb de verkeerde hobbies als biljarten en brandweer, dus een biertje is vaak aanwezig vooral als we erge dingen meemaken, is voor ons een uitlaatklep..
@no geweldig dat je dat kan...ik heb de verkeerde hobbies als biljarten en brandweer, dus een biertje is vaak aanwezig vooral als we erge dingen meemaken, is voor ons een uitlaatklep..
...een snackje op zn tijd maakt niet dik