3000+ deel 40!

10-03-2010 12:05 3009 berichten

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
@LLL ff lullig, mijn verkeerde hobby is een hersentumor en dat gaat gewoonweg niet samen met alcohol. Heeft dus niets met knap te maken.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik vind het heel knap dat je je ondanks alles gelukkig voelt. Heb bewondering voor je.
Maar ook voor die tijd gebruikte ik alcohol nooit als uitlaatklep, stond er toen net zo in als Floor. Dronk alleen als ik me goed voelde. Ging liever sporten of muziek maken of keihard gillen als ik mijn kop leeg moest maken. Maar ieder z'n eigen keuze. Ik weet dat t bij de brandweer en politie zo werkt. Is cultuurdingetje.
En met dat in mijn hoofd ga ik slapen en hopen op een mooie dag morgen.

Trusten all!
Truste Choco en jouw tijd komt echt wel. Begin is er.
oh.....sorry dat wist ik niet...diep respect voor je dat jij dan zo positief bent altijd, voor zover ik je mee heb gemaakt. En vooral omdat je dan de goede dingen eruit haalt en niet je hoofd laat hangen...ik hoop dat je nog een poos mag genieten in ieder geval...ja en voor de rest ben ik ook even perplex
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
tis voor ons beter dan professionele hulp omdat je dan ongegeneerd een potje kan janken als je de behoeft hebt...en het sterkt de onderlinge band
welterusten choco...
Kon je ook niet weten, tenzij je alle 3000+ topics gelezen had ;)
k zou er wel es met je op msn over willen praten noanne omdat dat beter af gaat dan steeds hier moeten verversen, ALS je daar ooit es de behoefte voor voelt, maar das aan jou...ik moet nu ook gaan slapen en wens jou iig een rustige nacht en tot horens
Goeienavond, ben net thuis na avondje visiten en ben eigenlijk doodop maar ik hoef morgen pas om 4 uur te beginnen dus kan uitslapen. Heb verder niet teruggelezen, nog iets kebeurd hier?
Ow LLL, t is voor mij geen heftig probleem, het is een feit waar ik mee leef en ik leef nu in de extra tijd en daar geniet ik dan ook extra van. Je mag BAM uithoren. Je schrijft hier nu al een tijdje en zoals je hebt gemerkt heb ik het er niet veel over, soms als geintje, soms om even te relativeren, soms om mezelf mijn heiligenaureool te ontnemen. (Of in jouw geval zusterhabijt)
Ow ben weer een olifant merk ik, sorry
Nee hoor Peet, gewoon binnen komen stampen
Ik heb iedereen verjaagd geloof ik.

Welterusten allemaal.
ik stamp maar door dan, truste No en een dikke vette
Zo zeg. Had ik net mezelf getrakteerd op toast met eiersalade, at met tegenzin de laatste, komt man thuis met MacD.

Ik zit tot over mijn oren. Blurp.
He mocy, het is tijd voor de nachtploeg zie ik
Ohw.... gelukkig de nachtploeg is er. Kan ik met een gerust hart naar bed.

Ik heb vandaag de lenzen van Werper ingehad en nu heb ik een pus-oog!

Iry en Boeremoes

No terugkomen, nie zo raar doen...

Zit ik mij net echt helemaal ontgans (is dat een woord?) te lachen om een topic....ploep topic weg...Ik haat dat...
Deze nachtploeger is wel heel erg moe, dus lang zal ik niet blijven hier.

Ik weet niet wat het is, maar heb de laatste tijd totaal geen fut. Gelukkig tussen haakjes lees ik het hier ook en hoor ik het irl ook, dus wacht nog maar even met me erge zorgen erover te maken.
ieeeuuw PusFloor

Hee pussie ik heb je boerderie verpatst , ken ik effe vangen....!
quote:floor72 schreef op 11 maart 2010 @ 00:24:

Ik heb vandaag de lenzen van Werper ingehad en nu heb ik een pus-oog!

En zag je alles met een andere blik?
Dat komt omdat het zolang winter is geweest Mocey, jullie batterijtjes zijn op....die moeten weer een dosis zonlicht hebben...
Ja, dat zal wel Luun. Die paar dagen dat het nu zonnig is, helpt natuurlijk nog niet echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven