Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
WHOEHOEHOEHOE

Mijn kaartje mag naar IRAN!

En de ontvanger is vrij actief zo te zien!
Goed hier weer maar even spammen dan.

Kaartje zit ookal in de grote oranje brievenbus.

Schrijft toch wel erg lekker weg in je eigen taaltje hoor, bij het Engels moet ik toch wat harder nadenken.
Haha, ja in het Nederlands kun je je veel beter uitdrukken. Dat is lekker schrijven!

Mijn kaartje naar Iran is eentje met een Buddha erop geworden... ze had heel veel Buddha kaarten in haar favorites staan. Hopelijk gaat ie aankomen!
JJ, gaaf land zeg.

Echt bijzonder hoor, een kaartje naar Iran!

Had net je eerste berichtje daarover even gemist want was vergeten om F5 in te drukken.....zullen het maar op zwangerschapsdementie steken.
Het concert was van Katzenjammer. 4 dames uit Oslo die heel veel instrumenten bespelen. Het was een leuk concert. Vanochtend heerlijk uit geslapen en straks naar de fysio. Ik beldevzonet en ik kon gelijk terecht. Ze zei als jij me belt, dan zal het wel erg nodig zijn. Zij is zo vriendelijk, ik ben fan van haar! Het is op haptonomische basis en dat bevalt me ook heel goed, het eerste in jaren waar ik echt baat bij had.

Over pc. Geen nieuws. 48 ontvangen, 51 verstuurd: dus verwacht wel een kaart deze week!

Offtopic gezwam ( bijv. Over wreck this journal) daar heb ik geen probleem

mee hoor!! Het hoeft allemaal niet zo streng hoor! Ik had nog niet verteld dat ik nieuwe postzegels voor binnen NL heb besteld en ontvangen. O.a.die van de wadden vereniging. Tot later!
Zwangerschapsdementie

leeeeeeuk JJ Iran!
Offtopic gezwam vind ik zelfs gezellig... Anders gaan we elkaar alleen maar vertellen hoeveel kaarten we onderweg hebben en wat we ontvangen... Met offtopic geklets lijkt het een gezellig vriendinnenclubje!
JJ > Iran, cool! Nou ja, 't zal daar wel bloody hot zijn. Zou wel eens een kaartje uit dat land willen ontvangen, heb best veel Iraanse kaarten bij mijn favo's staan. Doe mij maar een plaatje van een tegelwandje of een oude tempel.

Misschien ga ik dit weekend ook even op het boekenfestijn snuffelen (als ik tenminste niet langs een of ander sportveld moet staan supporten).

Ligaa > Katzenjammer op Youtube bekeken: vrolijke dames met pittige muziek.

Anita > weet alles van zwangerschapsdementie: heb destijds 3x een nieuwe pincode moeten aanvragen!

Ga me nu maar eens nuttig maken voor de baas, 1 dagje luieren is wel genoeg (vind ik).
JJ, sta ik ook bij die Iranees? Heb ik ook een kaartje heengestuurd. Is wel een apart land ja.

Anita, je zult het idd wel hebben zwangersschapdementie. (bestaat echt).

Ik ga nog een of meerdere adressen aanvragen.
Kobe, ja, goed gezien! Ik had een hurray uit Duitsland!

Vertel even iets meer over wat een wreck this journal is? Ik gok nu op een soort dagboek waarin iedereen iets schrijft? Dat had ik op de middelbare school ook, met wat klasgenootjes, met een a4 schrift. hihi..

Anita, hahaha, zwangerschapsdementie... tja... Gaat het verder goed met je zwangerschap?

JJ, Iran! Zo!! Bij de Xenos heb ik laatst ook buddah kaarten gekocht.

C_Estelle, en hihi, hoe klonk ik?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Justme, die kaarten zijn leuk!

Sweetcandy, voel je je al wat beter?
Oh en Tine, ik bedoelde, dat je 17 kaarten ging schrijven, niet harry potter deel 17
een hyves van dat wreck this journal!
Hahaha, eh... iemand heeft em ook besteld
haha Janna, niet te actief, maar inderdaad als de rest eens op die mooie link van je klikt dan zie je precies wat het is.

Het heeft dus niks met Postcrossing te maken! Maar vind het wel erg grappig dat zoveel mensen van hier er ook aan doen :D

Maar heb jij hem besteld Janna... secret message: die hyves niet te goed gaan lezen anders vinden julie mij hahaha

Verder heb ik toch stiekem nog een adres aangevraagd en die mag naar het meest verrassende land allertijden: Duitsland hihi!
Ja, ik heb em besteld, bij bol. 14 euro incl. verzendkosten.

Maar het is dus een boek met een soort opdrachtjes erin om doormiddel van anders denken en dingen kapot te maken tot creatieve ideeen te komen. (Buiten de lijntjes kleuren, bladzijdes vies maken, natmaken, scheuren enz.) Als je het googled krijg je leuke voorbeelden.

Hier heeft iemand een blog met foto's erover. Wel onderaan beginnen met lezen als je het in de goede vologorde wil lezen!

Ik dacht eerst dat je met andere mensen eraan werkte, maar dat is dus niet zo.

Oh, die hyves vond ik ook door google hoor, is niet van mij ofzo

Chayuz, heb je al veel gedaan met je boek?

Zo ook maar eens nog een adres aanvragen!
Hahaha, Janna, ik zag al op hyves dat je ook lid bent geworden van de Wreck This Journal hyves... Veel plezier ermee, vandaal!
Haha goed bezig Janna je haalt me de woorden uit mijn mond ;)

Nou ik heb het boek gisteren dus pas gekregen, dus het valt nog wel mee wat ik heb gedaan, zou wel eens wat 'foto's ervan maken maar het is wel lekker bezig zijn op die manier, ik hou ervan!

zo mijn kaartjes zijn geschreven, dus als ik zo naar mijn werk loop kan ik ze gelijk posten en dan ben ik even niet online, want vanavond ga ik even als verrassing bij mijn vriendin op bezoek (die denkt dat ik niet kom, maar stiekem toch wel) en morgen even oppassen op mijn lieve neefje :D

en dan,... wie weet kan ik dan weer veel nieuws vertellen :D
Hahaha, ik helemaal trots op metzelf dat ik nog geen RR's en tags enzo doe... na ja...

Ik heb nu dit onderweg trouwens:

Poland: 0 days

China: 3 days

Russia: 6 days

Finland: 8 days

U.S.A.: 8 days

Lithuania: 22 days

Brazil: 28 days
sssst, janna, niet verder vertellen hoor, maar mijn eerste wreck this journal opdrachtfoto's staan op de wreck this journal hyves ;)
Succes met alles, Chayuz! We kijken uit naar je nieuws

Janna: Hmmm je zal verwachten dat Litouwen en Brazilië binnenkort wel aan zullen komen bij jou...

Mijn kaart naar USA is 46 dagen onderweg en ze is vandaag weer eens online geweest, dus ben bang dat die kaart echt verdwenen is ofzo. Helaas, pindakaas. Ze reageert niet op mn persoonlijk bericht dus ga ook geen nieuwe sturen.
En weer een kaartje!! Uit Tucson, Arizona. Tucson ligt tussen woestijnen en bergen schrijft ze..

Chayuz, ik ga kijken
JokeJacket, stom dat ze niet reageert...

Ik zit een beetje te twijffelen of ik m'n expired kaartje naar China opnieuw zal sturen. Maar ze heeft alleen een gewoon adres, dus misschien komt ie dan weer niet aan... Wat denken jullie? Of zal ik (nog een keer) om haar Chinese adres vragen?
Mensen, nu ga ik ECHT anders kom ik nooit in actie haha, wel weer genoeg lopen kalken hier voor vandaag!
JJ, jij bent hetzelfde aan het doen als ik, haha...

(de foto's op die wtj hyves aan het kijken, toch? Zag net dat jij ook een reactie op een foto gegeven had)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven