Postcrossing 4
donderdag 11 maart 2010 om 13:42
Ik doe ook alleen mee aan officiele kaartjes.
gisteren nog een kaartje uit San Francisco gekregen. Mijn kaartje van gisteren gaat ook die kant op. Ik heb hem nog niet verstuurd, omdat ik s avonds weg moest en dochter is ziek dus kom nu niet zo vaak buiten.
Oeps belastingaangifte, moet ook nog. Dat is nou iets wat ik altijd uitstel.
gisteren nog een kaartje uit San Francisco gekregen. Mijn kaartje van gisteren gaat ook die kant op. Ik heb hem nog niet verstuurd, omdat ik s avonds weg moest en dochter is ziek dus kom nu niet zo vaak buiten.
Oeps belastingaangifte, moet ook nog. Dat is nou iets wat ik altijd uitstel.
donderdag 11 maart 2010 om 13:50
Belastingaangifte heeft manlief gisteren laten doen.
Ga daar zelf niet aan beginnen, je moet doen waar je goed in bent he.
En wij gaan niet helemaal goed in het invullen daarvan, hahaha
Maar zoals het er naar uit ziet krijgen we straks aardig wat centjes terug.
Daar kunnen we mooi de spaarpot mee vullen.
Ik dacht echt dat dat wreck this journal ook met pc te maken had.
Straks toch eens even stiekem kijken.
Helaas is de postbode mijn brievenbus voorbij gegaan.
Dus ook weer geen tv-gids.
Twee weken geleden ook al niet en toen is die niet meer gekomen ook.
Eens even goed in de gaten houden morgen en anders eens even een belletje doen.
Ik betaal natuurlijk niet voor de kat zijn viool he.
Ga daar zelf niet aan beginnen, je moet doen waar je goed in bent he.
En wij gaan niet helemaal goed in het invullen daarvan, hahaha
Maar zoals het er naar uit ziet krijgen we straks aardig wat centjes terug.
Daar kunnen we mooi de spaarpot mee vullen.
Ik dacht echt dat dat wreck this journal ook met pc te maken had.
Straks toch eens even stiekem kijken.
Helaas is de postbode mijn brievenbus voorbij gegaan.
Dus ook weer geen tv-gids.
Twee weken geleden ook al niet en toen is die niet meer gekomen ook.
Eens even goed in de gaten houden morgen en anders eens even een belletje doen.
Ik betaal natuurlijk niet voor de kat zijn viool he.
donderdag 11 maart 2010 om 14:40
Hai meiden!
Zo daar was ik ook weer eens! Haha helemaal hot item hier dat Wreck this journal. Het lijkt me wel heel leuk, maar ergens ben ik bang dat ik daar ook weer veel te verslaafd aan ga raken.. En ik heb al zon verslaving hahaha.
Hier vandaag 2 kaarten op de mat, en wel de tv gids..
Een kaartje uit Canada met de Niagara watervallen, heel mooi kaartje en lekker vol geschreven aan de achterkant!
En een kaartje van de Tower Bridge in Londen!!! Woehoe leuk leuk een kaartje uit Londen, ook weer leker vol geschreven.
Allebei officials!
Verder nog geen hurrays, of bericht van het kinderdagverblijf.
Ondertussen heb ik
16 kaarten ontvangen
17 kaarten verstuurd
5 onderweg
Canada gaat straks op de bus
China 5 dagen
Finland 7 dagen
Rusland 7 dagen
USA 18 dagen
Nou ik ga even schrijven!!!
Zo daar was ik ook weer eens! Haha helemaal hot item hier dat Wreck this journal. Het lijkt me wel heel leuk, maar ergens ben ik bang dat ik daar ook weer veel te verslaafd aan ga raken.. En ik heb al zon verslaving hahaha.
Hier vandaag 2 kaarten op de mat, en wel de tv gids..
Een kaartje uit Canada met de Niagara watervallen, heel mooi kaartje en lekker vol geschreven aan de achterkant!
En een kaartje van de Tower Bridge in Londen!!! Woehoe leuk leuk een kaartje uit Londen, ook weer leker vol geschreven.
Allebei officials!
Verder nog geen hurrays, of bericht van het kinderdagverblijf.
Ondertussen heb ik
16 kaarten ontvangen
17 kaarten verstuurd
5 onderweg
Canada gaat straks op de bus
China 5 dagen
Finland 7 dagen
Rusland 7 dagen
USA 18 dagen
Nou ik ga even schrijven!!!
donderdag 11 maart 2010 om 15:17
donderdag 11 maart 2010 om 16:39
Hi there!!!
kom ik zojuist thuis dacht ik een kaartje opd etafel zien te liggen. dus snel er naa toe bleken het er 4 officials te zijn.
Een hele mooie uit China,een wel aparte vanuit USA,Florida, een uit Brazilie die ik nog niet zo goed kan ontcijferen en een paarden kaart ui Finland met de vraag of ik van paarden hou!
Wel erg leuk zo thuiskomen hoor. Ik ga ze maar eens snel registreren.
Ohhh Ik zal Iran zo even voorbij komen, wat zou ik daar graag eens naar toe gaan maar ik durf het nog niet zo goed....
Veel plezier met dat WTJ... Ik hou het maar even gewoon bij mijn oude vetrouwde hobbie: PC!
Groetjes
kom ik zojuist thuis dacht ik een kaartje opd etafel zien te liggen. dus snel er naa toe bleken het er 4 officials te zijn.
Een hele mooie uit China,een wel aparte vanuit USA,Florida, een uit Brazilie die ik nog niet zo goed kan ontcijferen en een paarden kaart ui Finland met de vraag of ik van paarden hou!
Wel erg leuk zo thuiskomen hoor. Ik ga ze maar eens snel registreren.
Ohhh Ik zal Iran zo even voorbij komen, wat zou ik daar graag eens naar toe gaan maar ik durf het nog niet zo goed....
Veel plezier met dat WTJ... Ik hou het maar even gewoon bij mijn oude vetrouwde hobbie: PC!
Groetjes
donderdag 11 maart 2010 om 16:47
Hier weer 3 kaartjes vandaag, 1 van een RR uit Engeland met een afbeelding van een boek van Beatrix Potter.
Een offical uit Canada met hele gave postzegels!
Een offical uit Finland, ook er blij mee.
Voor de rest zijn er vandaag 17 kaartjes voor de children's book illustration RR uitgegaan. Wat een werk was dat ze maar ik heb het gered.....
Een offical uit Canada met hele gave postzegels!
Een offical uit Finland, ook er blij mee.
Voor de rest zijn er vandaag 17 kaartjes voor de children's book illustration RR uitgegaan. Wat een werk was dat ze maar ik heb het gered.....
donderdag 11 maart 2010 om 16:49
@Lotte, lekker zeg zo veel kaartjes!!! Leuk leuk leuk! Ik houd ook het WTJen nog even voor wat het is.. Heb het hier al veel te druk mee haha!
@Neferisis, haha ik geloof dat ook hier iedereen heel raar staat te kijken als je een boek uitlaat of van grote hoogte naar beneden laat stuiteren! Leuk dat je dochter weer een kaart had!
@allen, ik ben net gebeld door het kinderdagverblijf waar ik gister mijn gesprek had ik mag volgende week een dag mee komen lopen!!! Ze hadden een positief gevoel en vonden dat ik al veel ervaring had!! *To be continued*
@Neferisis, haha ik geloof dat ook hier iedereen heel raar staat te kijken als je een boek uitlaat of van grote hoogte naar beneden laat stuiteren! Leuk dat je dochter weer een kaart had!
@allen, ik ben net gebeld door het kinderdagverblijf waar ik gister mijn gesprek had ik mag volgende week een dag mee komen lopen!!! Ze hadden een positief gevoel en vonden dat ik al veel ervaring had!! *To be continued*
donderdag 11 maart 2010 om 17:02
Zo, ik ben ook weer in het postcrossing-land aangekomen Eindelijk is het kaartje naar Taiwan aangekomen, een nieuw kaartje mag naar .......... Mumbai, India ! Super land!
Oja ook een kaartje uit Polen ontvangen met 'greetings from Poland' erop.... Nouja ik zag dat dit haar eerste verstuurde kaartje is, dus neem haar (nog) niks kwalijk
Ook nog een paar kaarten ontvangen die ik besteld had via internet: 2 kinderkaarten met muisjes erop, 3 Hello Kitty kaartjes en een Sesamstraat kaartje En nu is het afgelopen met kopen & bestellen voorlopig !
@JJ Leuk, zo'n boekenfestijn! Het is dat ik mezelf een koopverbod het opgelegd, anders ging ik ook even kijken daar!
Ik zag ook nog wat leuke plaatjes kaartjes voorbij komen!
en en en... moet ik nog op iets reageren? uuhhh ja! Op WTJ. Lijkt me ontzettend leuk en verslavend! Vrees dat er dan helemaal niks meer van de studie terecht komt Misschien tegen de zomer eens bestellen....
Oja ook een kaartje uit Polen ontvangen met 'greetings from Poland' erop.... Nouja ik zag dat dit haar eerste verstuurde kaartje is, dus neem haar (nog) niks kwalijk
Ook nog een paar kaarten ontvangen die ik besteld had via internet: 2 kinderkaarten met muisjes erop, 3 Hello Kitty kaartjes en een Sesamstraat kaartje En nu is het afgelopen met kopen & bestellen voorlopig !
@JJ Leuk, zo'n boekenfestijn! Het is dat ik mezelf een koopverbod het opgelegd, anders ging ik ook even kijken daar!
Ik zag ook nog wat leuke plaatjes kaartjes voorbij komen!
en en en... moet ik nog op iets reageren? uuhhh ja! Op WTJ. Lijkt me ontzettend leuk en verslavend! Vrees dat er dan helemaal niks meer van de studie terecht komt Misschien tegen de zomer eens bestellen....
donderdag 11 maart 2010 om 18:27
donderdag 11 maart 2010 om 18:27
chayuz, ooh hoe spijtig zeg, 2 x USA.. Stom land hihi
(niet waar hoor )
Tine: ik hoor graag de informatie dan voor het parkeren! Of ik wil je komen ophalen als je ver van het centrum woont ofzo? Want ik schijt nu al 100 kleuren om allereerst, parking te vinden, en dan jullie te vinden haha! Het is nog 4 weken
JJ: wat een fijn land zeg, Iran, dat heb ik ook nog niet gehad! En ohja dat boekenfestijn is altijd leuk! Laatste keer voor 70 euro gekocht hihi maar had super veel boeken mee!!
Terwijl ik dit hier typte heb ik het adres voor de hyves-ruil binnen gehad. Eens kijken op artunlimited voor een gepast kaartje! En aangezien ik de hyves-ruil moet opsturen, ook nog een adres aangevraagd op PC, het kaartje mag naar Nederland, denk niet dat het iemand van hier is.
Tine: ik hoor graag de informatie dan voor het parkeren! Of ik wil je komen ophalen als je ver van het centrum woont ofzo? Want ik schijt nu al 100 kleuren om allereerst, parking te vinden, en dan jullie te vinden haha! Het is nog 4 weken
JJ: wat een fijn land zeg, Iran, dat heb ik ook nog niet gehad! En ohja dat boekenfestijn is altijd leuk! Laatste keer voor 70 euro gekocht hihi maar had super veel boeken mee!!
Terwijl ik dit hier typte heb ik het adres voor de hyves-ruil binnen gehad. Eens kijken op artunlimited voor een gepast kaartje! En aangezien ik de hyves-ruil moet opsturen, ook nog een adres aangevraagd op PC, het kaartje mag naar Nederland, denk niet dat het iemand van hier is.
donderdag 11 maart 2010 om 18:33
donderdag 11 maart 2010 om 18:46
Jeej ik heb mijn adres binnen:-) ik denk dat ik wel een leuk kaartje voor die persoon heb:P
Iran is inderdaad wel heel vet om een kaart uit te krijgen!
Doen de kaarten er bij jullie ook langer over dan normaal? mijn kaarten zijn allemaal dubbel zolang bezig naar hun adres. Naar Finland bijvoorbeeld 22 dagen voordat 'ie aankwam.
Iran is inderdaad wel heel vet om een kaart uit te krijgen!
Doen de kaarten er bij jullie ook langer over dan normaal? mijn kaarten zijn allemaal dubbel zolang bezig naar hun adres. Naar Finland bijvoorbeeld 22 dagen voordat 'ie aankwam.
donderdag 11 maart 2010 om 18:48
donderdag 11 maart 2010 om 18:51
Mijn hyves-ruil kaartje gaat dit weekend geshopt worden en gepost.
Net als mn pc-kaartjes die ik dan ook weer aanvraag, deze week even te druk.
Morgen nog een lange dag werken en ik heb voor het eerst 36 uur gewerkt op mn nieuwe werkplek.
Helaas nog altijd bij een supermarkt , maar in elk geval nu lekker veel uurtjes..
Ik WIL een secretaresse-job, maar ik ben geen ster in het solliciteren.
Najah moet wat meer geluk gaan krijgen (of maken )
Net als mn pc-kaartjes die ik dan ook weer aanvraag, deze week even te druk.
Morgen nog een lange dag werken en ik heb voor het eerst 36 uur gewerkt op mn nieuwe werkplek.
Helaas nog altijd bij een supermarkt , maar in elk geval nu lekker veel uurtjes..
Ik WIL een secretaresse-job, maar ik ben geen ster in het solliciteren.
Najah moet wat meer geluk gaan krijgen (of maken )