Postcrossing 4
donderdag 11 maart 2010 om 18:52
Mijn kaart naar Finland doet er nu al 11 dagen over. de gemiddelde tijd van verzenden naar finland is van mij 7 dgn (totaal 10) en gekregen 4 dgn (totaal 7) Best veel kaarten dus eigenloijk vanuit en naar finland van de 65 aangekomen kaarten en 68 ontvangen kaarten.
Nou ik hoop dat er (voor) dit weekend nog wat kaartjes aankomen zodat ik in het weekend weer flink kan schrijven!
Nou ik hoop dat er (voor) dit weekend nog wat kaartjes aankomen zodat ik in het weekend weer flink kan schrijven!
donderdag 11 maart 2010 om 18:53
quote:Fishie44 schreef op 11 maart 2010 @ 18:46:
Doen de kaarten er bij jullie ook langer over dan normaal? mijn kaarten zijn allemaal dubbel zolang bezig naar hun adres. Naar Finland bijvoorbeeld 22 dagen voordat 'ie aankwam.
Hier lijkt het ook een eeuwigheid langer te duren
Een kaartje naar de USA doet er al langer dan 3 weken over bijv.
Ik ga nu ook op mn eerste expired af.. nog een 2 weken hooguit maar geloof niet dat die geregistreerd gaat worden.
Doen de kaarten er bij jullie ook langer over dan normaal? mijn kaarten zijn allemaal dubbel zolang bezig naar hun adres. Naar Finland bijvoorbeeld 22 dagen voordat 'ie aankwam.
Hier lijkt het ook een eeuwigheid langer te duren
Een kaartje naar de USA doet er al langer dan 3 weken over bijv.
Ik ga nu ook op mn eerste expired af.. nog een 2 weken hooguit maar geloof niet dat die geregistreerd gaat worden.
donderdag 11 maart 2010 om 18:56
donderdag 11 maart 2010 om 19:02
Janna, je klonkt heel aardig hoor! Ben je er een beetje onzeker van geworden?
Tine, heb je mijn mailtje al gezien?
Stefanie, ik denk niet dat je Tine gaat ophalen als je hoort waar ze woont!
We gaan wel zorgen dat iedereen die informatie gaat krijgen hoor! No worries!
Lotte, als ik jou was zou ik niet naar Iran gaan. Mijn vorige baas kwam er regelmatig voor zaken en uit zijn verhalen bleek wel dat je daar als buitenlandse vrouw niet zijn moet. Ook de Iraanse klanten die hier kwamen gaven me niet het idee dat ze vrouwen voor vol aanzagen.
Eveline, kom jij ook naar de meet? Ik geloof niet dat ik jou al op Hyves heb.
Varisha, kom jij ook?
Mijn mailbox was trouwens vandaag 2x blij! Mijn kaarten naar China en Portugal zijn aangekomen. Straks even nieuwe kaarten aanvragen. Eerst even Larf overhoren met zijn topo!
Tine, heb je mijn mailtje al gezien?
Stefanie, ik denk niet dat je Tine gaat ophalen als je hoort waar ze woont!
We gaan wel zorgen dat iedereen die informatie gaat krijgen hoor! No worries!
Lotte, als ik jou was zou ik niet naar Iran gaan. Mijn vorige baas kwam er regelmatig voor zaken en uit zijn verhalen bleek wel dat je daar als buitenlandse vrouw niet zijn moet. Ook de Iraanse klanten die hier kwamen gaven me niet het idee dat ze vrouwen voor vol aanzagen.
Varisha, kom jij ook?
Mijn mailbox was trouwens vandaag 2x blij! Mijn kaarten naar China en Portugal zijn aangekomen. Straks even nieuwe kaarten aanvragen. Eerst even Larf overhoren met zijn topo!
donderdag 11 maart 2010 om 19:29
donderdag 11 maart 2010 om 19:30
donderdag 11 maart 2010 om 20:24
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2010 @ 19:02:
Als de uitnodiging ook voor mij geldt... Ik woon in Utrecht, dus als ik weet hoe laat ik waar moet zijn, zorg ik dat ik er ben en spaar ik wat adressen op om kaartjes te kunnen versturen. Lijkt me gezellig.
Ik ben niet heel fanatiek op hyves, maar zal je even opzoeken.
Vandaag kreeg ik een kaartje uit Polen, Krakow. Hij heeft er maar 3 dagen over gedaan!!! Normaal duurt Nederland-Polen toch zo'n 15 tot 20 dagen?
Goed dat jullie over de belastingaangifte beginnen. We hebben er een mannetje voor, maar dan moet je toch je gegevens even inleveren
Edit: Estelle, ik kan je niet vinden op hyves. Zoek nog wel even verder hoor, ik geef niet zomaar op. Ik ben te vinden met evelinemos. En ik ben net lid geworden van de Postcrossing-hyves.
Als de uitnodiging ook voor mij geldt... Ik woon in Utrecht, dus als ik weet hoe laat ik waar moet zijn, zorg ik dat ik er ben en spaar ik wat adressen op om kaartjes te kunnen versturen. Lijkt me gezellig.
Ik ben niet heel fanatiek op hyves, maar zal je even opzoeken.
Vandaag kreeg ik een kaartje uit Polen, Krakow. Hij heeft er maar 3 dagen over gedaan!!! Normaal duurt Nederland-Polen toch zo'n 15 tot 20 dagen?
Goed dat jullie over de belastingaangifte beginnen. We hebben er een mannetje voor, maar dan moet je toch je gegevens even inleveren
Edit: Estelle, ik kan je niet vinden op hyves. Zoek nog wel even verder hoor, ik geef niet zomaar op. Ik ben te vinden met evelinemos. En ik ben net lid geworden van de Postcrossing-hyves.
donderdag 11 maart 2010 om 21:03
Wie is er hier begonnen over belastingaangifte...... zucht, ga ik van het weekend maar eens doen.
Heb vanmiddag geen tijd gehad om te computeren/forummen/hyven.... volgens mij heb ik wel een leuk kaartje in huis voor de ruil.....
Ik had vandaag geen hurrays maar wel een leuk kaartje (met allemaal verschillende bessen die ik de Lap(land)se natuur voorkomen). Zal ´m zo eens gaan registreren.
*wil ook naar de meet*
Heb vanmiddag geen tijd gehad om te computeren/forummen/hyven.... volgens mij heb ik wel een leuk kaartje in huis voor de ruil.....
Ik had vandaag geen hurrays maar wel een leuk kaartje (met allemaal verschillende bessen die ik de Lap(land)se natuur voorkomen). Zal ´m zo eens gaan registreren.
*wil ook naar de meet*
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 11 maart 2010 om 21:06
Zo leuk al die meeting-praat.
Maar voor mij gaat dat helaas niks worden.
Wie weet een ander keertje.
En over lang travellen van kaarten kan ik ook meepraten.
Krijg net een hurray binnen uit Duitsland, kaart heeft er 19 dagen over gedaan.
Nog geen nieuw adres aangevraagt.
Tine, wat gaaf dat je mag komen meedraaien op het kdv!!!!
Maar voor mij gaat dat helaas niks worden.
Wie weet een ander keertje.
En over lang travellen van kaarten kan ik ook meepraten.
Krijg net een hurray binnen uit Duitsland, kaart heeft er 19 dagen over gedaan.
Nog geen nieuw adres aangevraagt.
Tine, wat gaaf dat je mag komen meedraaien op het kdv!!!!
donderdag 11 maart 2010 om 21:23
Nah Anita, je komt niet eens op de meeting.... flauw hoor
hahaha
Zelfde als snjokorn.. onbegrijpelijk hoor dat jullie niet komen... ( grapje van mij hoor, snappen jullie wel he
)
Vandaag een hurray en een kaartje uit Canada,
Kaartje voor de ruil heb ik ook in huis, hoop dat diegene het ook mooi vind
Goed nieuws tine!!!
Zelfde als snjokorn.. onbegrijpelijk hoor dat jullie niet komen... ( grapje van mij hoor, snappen jullie wel he
donderdag 11 maart 2010 om 21:31
Ja daar was ik weer! Was vanavond even naar de stad met een vriendinnetje! Gezellig bijgekletst bij de v en d. Daarna even het schouwspel bekeken van de politie die uitrukt voor een vechtpartij.. Nou met gillende banden gingen ze door de stad heen.
Haha Stephanie kom je me niet ophalen... Vreemd is maar een heel klein stukje om!
Ik heb ook al een leuk kaartje voor de ruil:) Gaat morgen op de bus!!
O en belastingaangifte tja... ik zit hier nog steeds te wachten op mn jaar opgaaf... potverdorrie die vent schiet gewoon niet op..
Ik ga nu even een kaartje schrijven, mocht ik morgen onverwacht moeten werken dan heb ik daar dan weer geen tijd voor, dus doe ik het nu even!
Haha Stephanie kom je me niet ophalen... Vreemd is maar een heel klein stukje om!
Ik heb ook al een leuk kaartje voor de ruil:) Gaat morgen op de bus!!
O en belastingaangifte tja... ik zit hier nog steeds te wachten op mn jaar opgaaf... potverdorrie die vent schiet gewoon niet op..
Ik ga nu even een kaartje schrijven, mocht ik morgen onverwacht moeten werken dan heb ik daar dan weer geen tijd voor, dus doe ik het nu even!
donderdag 11 maart 2010 om 21:37
donderdag 11 maart 2010 om 21:55
Weeh, ik kom net van het werk ( 3 uurtjes) gehaktballen en hotdogs verkocht
ik heb alweer een kaartje uit oezbekistan, de 2e, het gekke is dat ze nog steeds niet bij kaart 1000 zijn. Ik heb nu nummer 941.
Ga hem straks registreren, voel(de) me bleeeh vandaag + nu (stomme migraine).
Als ik aan zon nskaart kan komen kan ik misschien ook naar de meet komen ik denk er wel aan.
ik heb alweer een kaartje uit oezbekistan, de 2e, het gekke is dat ze nog steeds niet bij kaart 1000 zijn. Ik heb nu nummer 941.
Ga hem straks registreren, voel(de) me bleeeh vandaag + nu (stomme migraine).
Als ik aan zon nskaart kan komen kan ik misschien ook naar de meet komen ik denk er wel aan.
donderdag 11 maart 2010 om 21:57
quote:justme80 schreef op 11 maart 2010 @ 21:23:
hahaha
)
Goed nieuws tine!!!Ik vind het ook heel kinderachtig van mezelf
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 11 maart 2010 om 22:08
quote:snjokorn schreef op 11 maart 2010 @ 21:57:
[...]
Ik vind het ook heel kinderachtig van mezelf
Gut dat vond ik nu ook al van mezelf!!
Ligaa, jij kan vast geen junkfood meer zien.
Ga nu mijn bedje in.
De helft van de vlopjes voor de geboortekaartjes is nu dan eindelijk geschreven.
Hopelijk morgen tijd voor de rest, maar eerst naar het theater met de klas van mijn grietje en dan ook nog naar de verloskundige 's middags.
Druk daggie dus.
Welterusten voor iedereen.
[...]
Ik vind het ook heel kinderachtig van mezelf
Gut dat vond ik nu ook al van mezelf!!
Ligaa, jij kan vast geen junkfood meer zien.
Ga nu mijn bedje in.
De helft van de vlopjes voor de geboortekaartjes is nu dan eindelijk geschreven.
Hopelijk morgen tijd voor de rest, maar eerst naar het theater met de klas van mijn grietje en dan ook nog naar de verloskundige 's middags.
Druk daggie dus.
Welterusten voor iedereen.