Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Mijn kaart naar Finland doet er nu al 11 dagen over. de gemiddelde tijd van verzenden naar finland is van mij 7 dgn (totaal 10) en gekregen 4 dgn (totaal 7) Best veel kaarten dus eigenloijk vanuit en naar finland van de 65 aangekomen kaarten en 68 ontvangen kaarten.

Nou ik hoop dat er (voor) dit weekend nog wat kaartjes aankomen zodat ik in het weekend weer flink kan schrijven!
quote:Fishie44 schreef op 11 maart 2010 @ 18:46:

Doen de kaarten er bij jullie ook langer over dan normaal? mijn kaarten zijn allemaal dubbel zolang bezig naar hun adres. Naar Finland bijvoorbeeld 22 dagen voordat 'ie aankwam.

Hier lijkt het ook een eeuwigheid langer te duren

Een kaartje naar de USA doet er al langer dan 3 weken over bijv.

Ik ga nu ook op mn eerste expired af.. nog een 2 weken hooguit maar geloof niet dat die geregistreerd gaat worden.
Oei, ik heb nu net het adres aangevraagd maar moet wel even wachten tot mijn kaartje binnen is van art unlimited. Wss wordt dat pas volgende week, mss moet ik nu gewoon 2 keer versturen, nu mijn PC-kaartje en volgende week het ruil-kaartje.
Janna, je klonkt heel aardig hoor! Ben je er een beetje onzeker van geworden?

Tine, heb je mijn mailtje al gezien?

Stefanie, ik denk niet dat je Tine gaat ophalen als je hoort waar ze woont!

We gaan wel zorgen dat iedereen die informatie gaat krijgen hoor! No worries!

Lotte, als ik jou was zou ik niet naar Iran gaan. Mijn vorige baas kwam er regelmatig voor zaken en uit zijn verhalen bleek wel dat je daar als buitenlandse vrouw niet zijn moet. Ook de Iraanse klanten die hier kwamen gaven me niet het idee dat ze vrouwen voor vol aanzagen.

Eveline, kom jij ook naar de meet? Ik geloof niet dat ik jou al op Hyves heb.

Varisha, kom jij ook?

Mijn mailbox was trouwens vandaag 2x blij! Mijn kaarten naar China en Portugal zijn aangekomen. Straks even nieuwe kaarten aanvragen. Eerst even Larf overhoren met zijn topo!
c_estelle: oooh hihi ik zie het nu, ligt wel een gans pak naar boven ja

edit: maar mijn aanbod blijft, ik wil mensen ophalen die op de weg BE (pakt Antwerpen) - Utrecht liggen
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2010 @ 19:02:

Janna, je klonkt heel aardig hoor! Ben je er een beetje onzeker van geworden? Neuj, maar iemand vroeg of jij aardig klonk
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Oh, ik lees nu pas dat ik heel aardig klonkT
quote:Janna80 schreef op 11 maart 2010 @ 19:23:

[...]

Neuj, maar iemand vroeg of jij aardig klonk En??? Was dat zo?
quote:Janna80 schreef op 11 maart 2010 @ 19:24:

Oh, ik lees nu pas dat ik heel aardig klonkT Tja, ben niet helemaal bij meer na alles wat ik vandaag op mijn werk aan administratie heb moeten doorspitten... Ben er een beetje murw van geworden.
Wat gaan jullie precies doen tijdens de PC dag behalve kaartjes ondertekenen?

En het is 11 april he? Ik verwacht begin volgende week (misschien morgen al) mijn rooster van april. kan ik me dan nog opgeven?

groetjes

ps Iran zal inderdaad wel een droom blijven!
Kaartjes kopen, kletsen, wat drinken, wat snoepen, borrelen, wat wil je horen?
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2010 @ 19:02:

Eveline, kom jij ook naar de meet? Ik geloof niet dat ik jou al op Hyves heb.

Als de uitnodiging ook voor mij geldt... Ik woon in Utrecht, dus als ik weet hoe laat ik waar moet zijn, zorg ik dat ik er ben en spaar ik wat adressen op om kaartjes te kunnen versturen. Lijkt me gezellig.

Ik ben niet heel fanatiek op hyves, maar zal je even opzoeken.

Vandaag kreeg ik een kaartje uit Polen, Krakow. Hij heeft er maar 3 dagen over gedaan!!! Normaal duurt Nederland-Polen toch zo'n 15 tot 20 dagen?

Goed dat jullie over de belastingaangifte beginnen. We hebben er een mannetje voor, maar dan moet je toch je gegevens even inleveren

Edit: Estelle, ik kan je niet vinden op hyves. Zoek nog wel even verder hoor, ik geef niet zomaar op. Ik ben te vinden met evelinemos. En ik ben net lid geworden van de Postcrossing-hyves.
evelinemos super dat je ook komt! Hoe meer volk, hoe meer vreugde hihi
Wie is er hier begonnen over belastingaangifte...... zucht, ga ik van het weekend maar eens doen.

Heb vanmiddag geen tijd gehad om te computeren/forummen/hyven.... volgens mij heb ik wel een leuk kaartje in huis voor de ruil.....

Ik had vandaag geen hurrays maar wel een leuk kaartje (met allemaal verschillende bessen die ik de Lap(land)se natuur voorkomen). Zal ´m zo eens gaan registreren.

*wil ook naar de meet*
Snjókorn falla, á allt og alla
Zo leuk al die meeting-praat.

Maar voor mij gaat dat helaas niks worden.

Wie weet een ander keertje.

En over lang travellen van kaarten kan ik ook meepraten.

Krijg net een hurray binnen uit Duitsland, kaart heeft er 19 dagen over gedaan.

Nog geen nieuw adres aangevraagt.

Tine, wat gaaf dat je mag komen meedraaien op het kdv!!!!
Nah Anita, je komt niet eens op de meeting.... flauw hoor ;) hahaha

Zelfde als snjokorn.. onbegrijpelijk hoor dat jullie niet komen... ( grapje van mij hoor, snappen jullie wel he ;) )

Vandaag een hurray en een kaartje uit Canada,

Kaartje voor de ruil heb ik ook in huis, hoop dat diegene het ook mooi vind ;) Goed nieuws tine!!!
Ik heb ook al een leuk kaartje gevonden! Hoop dat ie in de smaak valt Waarschijnlijk gaat ie morgen al op de bus!

Nou ik ga lekker mijn bed in, ben ik wel weer aan toe.

Tot morgen allemaal!
Ja daar was ik weer! Was vanavond even naar de stad met een vriendinnetje! Gezellig bijgekletst bij de v en d. Daarna even het schouwspel bekeken van de politie die uitrukt voor een vechtpartij.. Nou met gillende banden gingen ze door de stad heen.

Haha Stephanie kom je me niet ophalen... Vreemd is maar een heel klein stukje om!

Ik heb ook al een leuk kaartje voor de ruil:) Gaat morgen op de bus!!

O en belastingaangifte tja... ik zit hier nog steeds te wachten op mn jaar opgaaf... potverdorrie die vent schiet gewoon niet op..

Ik ga nu even een kaartje schrijven, mocht ik morgen onverwacht moeten werken dan heb ik daar dan weer geen tijd voor, dus doe ik het nu even!
Haha Tine, een ommetje van 80 km heen en 80 km terug en je 's avonds dan nog afzetten zeker haha nee hoor

Het kaartje voor de hyvesruil is besteld, nu even wachten tot het geleverd is van art unlimited en dan stuur ik het op. Ik vrees dat het pas volgende week wordt van mij.

Truste sweetcandy!!
Eveline, ik heb je gevonden!
Weeh, ik kom net van het werk ( 3 uurtjes) gehaktballen en hotdogs verkocht

ik heb alweer een kaartje uit oezbekistan, de 2e, het gekke is dat ze nog steeds niet bij kaart 1000 zijn. Ik heb nu nummer 941.

Ga hem straks registreren, voel(de) me bleeeh vandaag + nu (stomme migraine).

Als ik aan zon nskaart kan komen kan ik misschien ook naar de meet komen ik denk er wel aan.
quote:justme80 schreef op 11 maart 2010 @ 21:23:

Nah Anita, je komt niet eens op de meeting.... flauw hoor ;) hahaha

Zelfde als snjokorn.. onbegrijpelijk hoor dat jullie niet komen... ( grapje van mij hoor, snappen jullie wel he ;) )

Vandaag een hurray en een kaartje uit Canada,

Kaartje voor de ruil heb ik ook in huis, hoop dat diegene het ook mooi vind ;) Goed nieuws tine!!!Ik vind het ook heel kinderachtig van mezelf
Snjókorn falla, á allt og alla
Oww, mijn nieuwe kaarten gaan naar Tjechië en Wit-Rusland... gauw kaarten schrijven en ook die voor de Hyves-ruil....
Wat leuk zeg Ligaa! Alleja, niet de migraine hé, het kaartje van Oezbekistan!

snjokorn, ik vind het ook kinderachtig hoor, kom op zeg je kan die moeite toch even doen om te komen!
quote:snjokorn schreef op 11 maart 2010 @ 21:57:

[...]

Ik vind het ook heel kinderachtig van mezelf

Gut dat vond ik nu ook al van mezelf!!

Ligaa, jij kan vast geen junkfood meer zien.

Ga nu mijn bedje in.

De helft van de vlopjes voor de geboortekaartjes is nu dan eindelijk geschreven.

Hopelijk morgen tijd voor de rest, maar eerst naar het theater met de klas van mijn grietje en dan ook nog naar de verloskundige 's middags.

Druk daggie dus.

Welterusten voor iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven