Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Uhm.. met wie ben je bevriend van Viva?
met niemand nog.
Hmz, even denken wat handig is. Ik heb een FB account op mijn eigen naam, dus ik wil dat hier liever niet neerzetten. Kan ik jou vinden?
euhm dat heb ik ook, maar zet het ook liever niet hier neer.

ik probeer je wel ff een mail te sturen via hier, oke?
hmm lukt me niet, weet niet waar ik dat kan vinden
Bij mij werkt de vriendjesfunctie niet...

Kan iemand me hier vertellen of mijn dieren kunnen weglopen? Ik heb vandaag twee schapen, een stier en een kalfje gescoord, maar ik heb niet genoeg geld om een hek te kopen! Of denk ik nu te slim en kunnen ze helemaal niet lopen?
Nee hoor, je dieren lopen niet weg, haha! Als je op zo'n beest klikt kan je 'm ook vast zetten. Als je in de OP kijkt, zie je hoe je lid kunt worden van de boerderettes. Daar zitten alle forummers.

Have fun en een waarschuwing, het is erg verslavend!
Ik heb daar al op geklikt, maar ik kom dan bij mijn eigen profiel uit! wat doe ik fout?
Etos zou je het wel doen? Het is vreselijk verslavend hoor
Ik heb je gevonden Etos en je een verzoekje toegestuurd. Daarna ga ik je een buren verzoekje sturen. (je moet eerst vrienden zijn en daarna kun je buurtjes worden) Je ziet niet direct dat we buurtjes zijn daar zit wat vertraging tussen. Het is namelijk nog een beta versie dus het stikt van de kinderziektes. Maar morgen dan zie je me als buuf en dan gaan we "feesten". De andere viva farmers hebben dan nog een optie je te vinden
Ik zag het al en heb je al geaccepteerd! Ik heb al wel wat Vivavriendjes ook, maar heb nu geloof ik spijt dat ik het onder mijn gewone naam gedaan heb... Als ik een nieuw account open ben ik zeker alles kwijt?
quote:Etosha schreef op 13 maart 2010 @ 19:07:

Ik zag het al en heb je al geaccepteerd! Ik heb al wel wat Vivavriendjes ook, maar heb nu geloof ik spijt dat ik het onder mijn gewone naam gedaan heb... Als ik een nieuw account open ben ik zeker alles kwijt?

Je kan je naam ook veranderen als je geen nieuwe FB account wil aanmaken (heb ik ook gedaan) Maar het kan een paar dagen duren voordat je naam op FB en op de Boerderie verandert is. Dus als je dat wil, zou ik pas na de verandering nieuwe (vreemde) buren aannemen.

Eventueel kan je dan een andere FB onder je eigen naam aanmaken, en daar je "gewone" vrienden uitnodigen.

Snappie
Nou wat Luun zegt dus
Mja, heb er nog even naar gekeken maar mijn account is echt vergeven van de verwijzingen naar wie ik ben. Ik ga wel gewoon voorzichtig zijn met wie ik toevoeg.

Hoe kom ik nou bij de boerderettes?
There u go

quote:misschicken schreef op 10 maart 2010 @ 14:06:

De Boerderette groep is onzichtbaar gemaakt in de zoekmachine van facebook. Zij die zich aan willen melden zullen dat per mail naar mij moeten doen. Misschicken apestaartje kpnmail punt com

Miss Chicken heeft mail!
Ow, en ik heb mail terug dat mijn mail rejected is... humz. Chickie?
Ik heb niks gereject hoor...zal morgen even kijken!
Ik heb je een uitnodiging gestuurd Etosha!
hallo,

nooit opgevalle dit forum, maar ik farmville ook.

zal de boerderette teovoegen, ben ernstig verslaafd

doe ook aan happy iland en dat aquarium op facebook
hmm mail ik net naar misschicken om lid te worden van de boerderette wilt hij mijn mail niet versturen..
*slik*...mijn mailadres moet op .nl eindigen.... *schaam*
ohw ja dat kan het wel verklaren ja haha

nou poging 2 komt er aan
quote:girlie22 schreef op 12 maart 2010 @ 14:36:

wie wil er buurtjes worden met mij?

haha voel me net een kind die knikkers wilt ruilen ik wil ook wel buurtjes worden hoe meer hoe beter toch?
dus ik zoek ook nog meer buurtjes hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven