Afvallen met...
zondag 14 maart 2010 om 21:25
http://www.letsgodigital. ... /1806-2147-2209-1958.html bijvoorbeeld, maar je kunt je eigen selectie maken ergens links (zie nu trouwens dat die nieuwe camera's allemaal CMOS-sensoren hebben, mijn vader zei er laatst wel iets over, dat ze verbeterd zijn, maar kweeniemeer precies wat...)
Peas on earth!
zondag 14 maart 2010 om 21:26
Sjeuzus. Werd ik net nog even gebeld door één van de beeldend kunstenaars waarmee ik op het moment repeteer, ook wel iemand waar ik best een beetje tegenop kijk, en die moest ook al bijna 10 minuten oreren over hoe mooi het wel niet was, de voorstelling Echt leuk, ik heb nog nooit iets gemaakt waar zoveel (en ook heel verschillende) mensen zo enthousiast over waren. Geeft ook wel weer even de moed om weer even wat meer energie in meer voorstellingen verkopen te stoppen.
Ik heb lekker thee gezet, en duik zo met een kopje en de krant m'n bed in, morgen weer meer dan genoeg te doen. Weltrust allemaal!
Ik heb lekker thee gezet, en duik zo met een kopje en de krant m'n bed in, morgen weer meer dan genoeg te doen. Weltrust allemaal!
zondag 14 maart 2010 om 21:28
quote:Drift schreef op 14 maart 2010 @ 21:25:
Erwt, kun jij me niet even bijpraten over het boevendatingprogramma?
Zag net op rtl een reclame waaruit bleek dat Robert ten Brink binnenkort weer komt met een liefdesprogramma
Het was niet zo boeiend vandaag. Ze gingen met alledrie de vrouwen tegelijk daten:
Johnnyboy (die kale niet zo slimme): z'n Afrikaanse deet was ziek, dus bleven die tapasrestaurantmevrouw en iklustniets-schreeuwlelijk over. Ze gingen koken en tapasmevrouw was beduidend leuker.
Kabouter-alias Gert: ging bowlen met zijn drie vrouwen en probeerde Belangrijke Informatie los te peuteren zoals: heb je een ochtendhumeur, vind je uiterlijk belangrijk (en zo ja: 'ik heb een slecht gebit door de gevangenis') bladerbla
FouteJongen alias Steven ging een acteerworkshop doen met alle domme miepjes en vroeg ze daarna mee uit eten. Dat Uit Eten bleek een cafetaria te zijn
Ohja, Robert ten Brink met nog iemand he? Ik ben vergeten wie, maar het was iemand waarvan ik dacht: iewww...
Erwt, kun jij me niet even bijpraten over het boevendatingprogramma?
Zag net op rtl een reclame waaruit bleek dat Robert ten Brink binnenkort weer komt met een liefdesprogramma
Het was niet zo boeiend vandaag. Ze gingen met alledrie de vrouwen tegelijk daten:
Johnnyboy (die kale niet zo slimme): z'n Afrikaanse deet was ziek, dus bleven die tapasrestaurantmevrouw en iklustniets-schreeuwlelijk over. Ze gingen koken en tapasmevrouw was beduidend leuker.
Kabouter-alias Gert: ging bowlen met zijn drie vrouwen en probeerde Belangrijke Informatie los te peuteren zoals: heb je een ochtendhumeur, vind je uiterlijk belangrijk (en zo ja: 'ik heb een slecht gebit door de gevangenis') bladerbla
FouteJongen alias Steven ging een acteerworkshop doen met alle domme miepjes en vroeg ze daarna mee uit eten. Dat Uit Eten bleek een cafetaria te zijn
Ohja, Robert ten Brink met nog iemand he? Ik ben vergeten wie, maar het was iemand waarvan ik dacht: iewww...
Peas on earth!
zondag 14 maart 2010 om 21:33
Ik weet het alweer... Die afschuwelijke Dyanne Beekman
http://zappen.blog.nl/rtl ... anne-beekman-nieuw-tv-duo
http://zappen.blog.nl/rtl ... anne-beekman-nieuw-tv-duo
Peas on earth!
zondag 14 maart 2010 om 21:45
Ik vind Dyanne best leuk. Heb iig veel van haar geleerd (combineer eens iets wat niet voor de hand ligt, pas eens iets aan in de winkel wat op het eerste gezicht niet jouw stijl lijkt, ik moet spijkerbroeken dragen met hele lage achterzakken )
Bedankt voor de camera-info Erwt! Ik heb die goeie vriendin ook even gemaild welke camera zij ook alweer heeft. Ik dacht ook een Canon. Die hebben we nog eens gekocht toen we gingen toeren, in het dorp waar JPB ook woont
Ik ga straks of morgen de camera-info eens goed doornemen. Kijk nu lekker leeghoofdig naar 'The Devil Wears Prada'
Bedankt voor de camera-info Erwt! Ik heb die goeie vriendin ook even gemaild welke camera zij ook alweer heeft. Ik dacht ook een Canon. Die hebben we nog eens gekocht toen we gingen toeren, in het dorp waar JPB ook woont
Ik ga straks of morgen de camera-info eens goed doornemen. Kijk nu lekker leeghoofdig naar 'The Devil Wears Prada'
maandag 15 maart 2010 om 12:16
*stiefelt schoorvoetend binnen* ehm.. hallo? Kennen jullie me nog? Ik was even van de radar. Ging even niet zo lekker met me en ik ben niet zo goed in contacten met mijn kop in het zand (struisvogeltje much? )
Maar ik leef nog, heb het meeste wel meegelezen en wil wel graag weer terug komen (niet goed in mijn vel zitten is ook niet goed voor de paaseitjesvooraad )
Dusse.. Sorry!
en:
Maar ik leef nog, heb het meeste wel meegelezen en wil wel graag weer terug komen (niet goed in mijn vel zitten is ook niet goed voor de paaseitjesvooraad )
Dusse.. Sorry!
en: