3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 14 maart 2010 om 22:45
zondag 14 maart 2010 om 22:47
quote:LLLman schreef op 14 maart 2010 @ 22:43:
[...]
Je had net zo goed door kunnen lopen voor koffie en ontbijt X-D[/quote]
Ja maar wist niet meer welke kant ik op moest ben toevallig de goeie kant opgelopen...hou ik koffie en ontbijt tegoed...
Tsss Richting die grote silo hier
BAM omdat het lekker bekt ws Net iets lekkerder dan nationale prostituedag, of dames-van-plezier-dag
[...]
Je had net zo goed door kunnen lopen voor koffie en ontbijt X-D[/quote]
Ja maar wist niet meer welke kant ik op moest ben toevallig de goeie kant opgelopen...hou ik koffie en ontbijt tegoed...
Tsss Richting die grote silo hier
BAM omdat het lekker bekt ws Net iets lekkerder dan nationale prostituedag, of dames-van-plezier-dag
zondag 14 maart 2010 om 22:51
Choco, wat een mooie en eerlijke posting in het vorige topic en wat een fijne reactie van LLL.
Ik denk dat iedereen zijn eigen leerschool heeft binnen dit topic. Ik heb de mijne ook. Ik kan soms verschrikkelijk kort door de bocht gaan en inderdaad gaan schoppen. Ik heb daar ook een paar mensen mee tegen het harnas ingejaagd en zelfs gekwetst.
Ik geef weinig ruimte voor een 'half leeg glas', ik eis bij mezelf altijd het halfvolle glas te zien en relativeer veel zorgen weg. Dit leg ik onbedoeld ook vaak op bij anderen.
Gelukkig schrijven hier veel krachtige, dappere en slimme mensen die me tijdig terugfluiten.
'Ho Floor, nu ga je te ver met je grote waffel!' Af en toe heb ik dat nodig.
Op het OS topic met mijn 'het is maar een wedstrijdje' opmerking ging ik gigantisch op mijn plaat. Op zo'n moment schrik ik oprecht van de reacties en hoe ik schijnbaar overkom op anderen. Als er zoiets gebeurt neem ik mijn eigen forumgedrag onder de loep en ga ik graag in gesprek met mensen, met de intentie er samen uit te komen.
Evidenza ging het op dat moment aan met me en daar ben ik zo iemand dankbaar voor. Ik maak een misser en iemand stelt me in de gelegenheid om er samen uit te komen. Dat vind ik een prijzenswaardige eigenschap en daar heb ik heel veel aan gehad.
Ik hoop oprecht dat er na meer dan 40 delen inmiddels een sfeer heerst hier dat we de dingen met elkaar aangaan. Dat iedereen met zijn/haar ding ruimte voelt en ruimte neemt. Dat dat af en toe ff knokken is, is niet erg toch?
Ik denk dat iedereen zijn eigen leerschool heeft binnen dit topic. Ik heb de mijne ook. Ik kan soms verschrikkelijk kort door de bocht gaan en inderdaad gaan schoppen. Ik heb daar ook een paar mensen mee tegen het harnas ingejaagd en zelfs gekwetst.
Ik geef weinig ruimte voor een 'half leeg glas', ik eis bij mezelf altijd het halfvolle glas te zien en relativeer veel zorgen weg. Dit leg ik onbedoeld ook vaak op bij anderen.
Gelukkig schrijven hier veel krachtige, dappere en slimme mensen die me tijdig terugfluiten.
'Ho Floor, nu ga je te ver met je grote waffel!' Af en toe heb ik dat nodig.
Op het OS topic met mijn 'het is maar een wedstrijdje' opmerking ging ik gigantisch op mijn plaat. Op zo'n moment schrik ik oprecht van de reacties en hoe ik schijnbaar overkom op anderen. Als er zoiets gebeurt neem ik mijn eigen forumgedrag onder de loep en ga ik graag in gesprek met mensen, met de intentie er samen uit te komen.
Evidenza ging het op dat moment aan met me en daar ben ik zo iemand dankbaar voor. Ik maak een misser en iemand stelt me in de gelegenheid om er samen uit te komen. Dat vind ik een prijzenswaardige eigenschap en daar heb ik heel veel aan gehad.
Ik hoop oprecht dat er na meer dan 40 delen inmiddels een sfeer heerst hier dat we de dingen met elkaar aangaan. Dat iedereen met zijn/haar ding ruimte voelt en ruimte neemt. Dat dat af en toe ff knokken is, is niet erg toch?
zondag 14 maart 2010 om 22:51
zondag 14 maart 2010 om 22:52