3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:iry schreef op 16 maart 2010 @ 00:02:

Ehm...ik ben hier ook een beetje ongeduldig
Ik zit het naar bed gaan uit te stellen. Ik vind de nacht zo fijn om wakker te zijn.
Garnalen bestaat al volgens mij. Het lekkerst vind ik salt&vinegar, maar die verkopen ze niet meer van Lays in NL.
Ik ben ook nog erg aan het twijfelen hoor Floor of ik ga.

Blijf het toch erg spannend vinden zo'n massa meet.
Garnalen..ja kroepoek!!
Nee, prawn cocktail
In Japan hadden we chippies met;

Teriyaki smaak en octopus smaak
quote:iry schreef op 16 maart 2010 @ 00:06:

Ik ben ook nog erg aan het twijfelen hoor Floor of ik ga.

Blijf het toch erg spannend vinden zo'n massa meet.

Ik vond het de vorige keer heel erg gezellig en had het niet willen missen. Ik weet zeker dat ik het ook nu weer heel erg leuk zou vinden. Ik baal nog steeds als een stekker dat ik de 3000 meet gemist heb.

Enne... ik vind het ook spannend. Ik ben de hele avond bang dat ik een praatje aan knoop met iemand waar ik 'ruzie' mee gemaakt heb en dat ik dat dan niet meer weet enzo.... Ik vergeet dat namelijk altijd.

Ben ook bang dat mensen me stom vinden.
Eh....ja dat ook idd Floor, dat ik van alles niet meer weet, dat men mij stom vindt.......dat ze gaan bijten

Dat ik stom en lomp ga doen..

Ik denk nog tot donderdag en dan hak ik een knoop door.
En nu ga ik echt naar bed.

Truste allemaal.
Trusten Floor...
Ik ben eigenlijk niet zo bang dat mensen me stom vinden. Niet dat ik mezelf geweldig vind, maar ik geloof dat het me niet zoveel interesseert als niet iedereen me leuk vindt. Hmmmzz...dat staat er onaardiger dan ik het bedoel, maar weet ff niet hoe ik het anders moet zeggen.
Ik ben ook weg, zit op feesboek (dit keer niet de Boerderie) maar met vriendin te praten over Zembla...

Trusten allemaal, voor nu of later.
Nee dat staat er niet onaardig Min, ik begrijp wat je bedoelt.

Jij maakt het gewoon niet zo belangrijk wat anderen van je vinden
Ja zoiets inderdaad. Het is voor mij een kwestie van logica, er zijn zoveel verschillende mensen met zoveel verschillende voor- en afkeuren. Daarom is het simpelweg onmogelijk dat je door iedereen leuk gevonden wordt. Bovendien, zelf vind je toch ook niet iedereen leuk? Niks ergs aan
Trusten Floor en Luun!

Fijn om even na te praten met vriendin Luun

Zoiets kan je flink naar de keel grijpen

Zelf eens een docu over een weeshuis gezien in geloof Bulgarije, dagen van slag geweest (ik moet daar ook echt mijn oogkleppen voor ophouden, ik weet het niet de manier maar raak echt overstuur van dat soort dingen)
Ik kan daar ook slecht tegen Iry, heb jaren geleden een krantenartikel gelezen waar ik af en toe nog steeds aan moet denken.

Overigens, het is ook niet logisch dat iedereen je stom zou vinden. Naar mijn ervaring vinden de meeste mensen juist helemaal niks van de meeste andere mensen die ze ontmoeten. Gewoon, neutraal. Zou ook dodelijk vermoeiend zijn als je van iedereen iets zou moeten vinden...lijkt mij...
Het is ook een volkomen Logica Min,maar mijn gevoel zegt mij wat anders, zeker op die momenten .

Het gaat ook niet zozeer om het aardig gevonden worden maar wat het dan zegt over jou...

nah ja....ingewikkeld gezever ook allemaal over eigenwaarde enzo

La maar
Oh ja heel herkenbaar...dat weeshuis, jaagt mij nog vaak na.
Ah joh, van sommige mensen zou de goedkeuring eerder een belediging zijn. Dan zegt het juist iets heel positiefs over jou, als ze je niet moeten
..
quote:minny schreef op 16 maart 2010 @ 01:00:

Ah joh, van sommige mensen zou de goedkeuring eerder een belediging zijn. Dan zegt het juist iets heel positiefs over jou, als ze je niet moeten *proest*
Ah ja, dat is lastig... Had je daar de 24e ook last van?
Pfff...ben blij dat je het al zo snel gelezen hebt, dat was eng om te schrijven.
Knap dat je het toch hebt gedaan

Ik kan me voorstellen dat het heel lastig is, ook al weet je ergens achterin je hoofd wel dat het niet waar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven