minnaar terug naar zijn vrouw??

26-09-2007 13:33 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk zal dit verhaal me niet in dank worden afgenomen maar ik heb gewoon meningen nodig. Heb genoeg mensen om me heen die me steunen maar krijg van hun verschillende reacties en ik wil die van jullie graag weten.

Ik ben namelijk zo'n minnares. 2 jaar lang had ik iets met een man die al een vriendin met 2 kindjes heeft. Ooit had ik al iets met hem gehad en 2 jaar terug kwamen we elkaar weer tegen. Toen we 9 jaar geleden iets hadden (was kort maar heftig) wou ik niet verder met hem omdat ik mezelf te jong vond voor iets vast en hij net uit een relatie kwam en ik hem tijd wou geven. Hij zag dit als een afwijzing en kwam een paar dagen later een ander tegen en kreeg daar iets mee. (niet het type dat alleen kan zijn blijkbaar)

De eerste 5 jaar dat zij samen waren heb ik hem amper gezien of gesproken maar het gevoel is altijd gebleven. Van 2 kanten. Hij zei steeds: Als ik aan jou dacht kreeg ik altijd een big smile op mijn gezicht. Heb ook best moeten slikken toen ik hoorde dat zij zwanger was. Gunde ze alle geluk, absoluut. Maar was toch even schrikken. Zij is de afgelopen jaren bij maar weinig mensen geliefd geweest. (wel bij hem natuurlijk) Hij zit niet krap bij kas en mensen zeiden (al zeggen ze dit natuurlijk altijd) dat het haar vooral daarom ging. En ergens geloof ik dit ook. Hij heeft al vaker met haar willen stoppen maar het steeds niet gekund omdat hij het heel moeilijk vind ivm de kindjes. Terecht ook! Als hij dat niet zou vinden ws het ook niet de man waar ik van hou. 3 weken geleden heeft hij de handdoek in de ring gegooit en het haar verteld. Hij wou met mij verder. Zij kapot van natuurlijk. Logisch. Hij ook. Wij zouden met niks beginnen. We zeiden dan ook dat we niks hadden dat we zouden zien hoe het zou lopen. De afgelopen 3 weken waren een hel. Ik probeerde me aan de zijlijn te houden. Mocht me nergens mee bemoeien. Moest alle kritiek maar laten komen en liet hem zijn keuzes maken. Alles voor hem en voor zijn kindjes dacht ik. En ook voor haar. Is al moeilijk zat voor haar. Ondertussen heeft ze veel ontdekt. Dat we samen op vakantie zijn geweest etc etc. Maar ze wil hem terug en dreigt met de kinderen. Hij mag ze niet meer zien etc. Hij trapt daar in. Terwijl zij geen poot heeft om op te staan. Kinderen zijn toch niet genoeg om je man te houden? Of is dat makkelijk gezegd. Natuurlijk vecht je daarvoor. Dat heeft hij ook absoluut gedaan!! De eerste 1,5 jaar was het gewoon lang leven de lol en wisten we allebei dat het nooit iets zou worden. Later werd het gevoel te heftig. Maar welke vrouw wil nu een man die alleen bij haar is om de kinderen? Want op dat niveau zitten zij nu dus. Hij knapte. Er werd aan hem getrokken en hij had rust nodig. Wie wordt er dan aan de kant gezet? IK! Ja logisch ook weer. Ik denk dat zij het samen weer gaan proberen maar weet dat niet zeker. Hij zegt dat hij niet denkt dat dat nog gaat werken. Maar denk wel dat ze het gaan doen. En hoe egoistisch ook, ik ben er kapot van. Heb me zo laten weg cijferen en nu wordt ik bedankt. (ik hoor jullie denken..) Heb besloten geen contact meer met hem op te nemen omdat hij rust wil. Kan hij krijgen. Maar ben zo bang dat hij ondertussen weer met haar verder gaat. Zij vergeeft hem alles. En ja hoe weet ik eigenlijk wat hij haar allemaal verteld heeft..

Nu wil ik van jullie weten. Denken jullie dat er nog kans van slagen is voor hun? Ze heeft natuurlijk een heerlijk leventje. Niet werken, flink zakgeld, dure auto en mooi huis. Schijnbaar kun je daar mee leven. Maar het moet toch gaan opbreken het idee dat hij bij mij lag en van mij houdt. (weet zeker dat hij van me houdt) En voor hem ook. Zou hij mij zomaar kunnen vergeten? Mensen hier zeggen van niet. Dat het te heftig was en omdat hij de eerste stap gezet heeft waarom de volgende dan niet zodra hij alles op rijtje heeft. Hij woont nu niet thuis.

Beetje wazig verhaal. Bedankt dat je de moeite nam om het te lezen. Snap dat hier ook negatieve reacties op komen maar ik hoop ook op vrouwen die dit ook hebben meegemaakt. Heb jullie steun nodig. Heb hier echt nooit voor gekozen. Niet netjes van me geweest had eerste keer nee moeten zeggen. Maar ons gevoel is zo sterk en altijd geweest. We waren ervan overtuigd dat wij bij elkaar horen..
Ik denk: Die komt wel weer terug naar jou. Even hard als dat hij daarna weer naar haar gaat. En weer terug naar jou en weer.....

Afijn, ik zit in zo'n situatie, zonder kindjes weliswaar, maar genoeg voor zijn ex om te blijven trekken en genoeg voor hem om te gaan twijfelen. Het is op een gegeven moment geen houden van meer, maar een strijd en verslaving, voor iedereen in het spel.

Wie gaat die strijd winnen en wat als je gewonnen hebt?
Ik denk dat zij dat wel kan hoor, bij hem blijven en dit "vergeten". Ik denk dat het voor hem veel moeilijker is en dat het hem teveel is geworden en dat hij nu bij zijn vrouw terug is, maar dat het geen stand zal houden.
Cum non tum age
moeilijk, vaak zijn de gm's zo zwak dat ze toch voor het veilige kiezen. Verder moet je je echt niet boos maken om zijn vriendin, hij en zij hebben ervoor gekozen zo te leven, ze kan er niets aan doen dat jij nu denkt dat ze het alleen om het geld doet.
Je zegt: 'We waren ervan overtuigd dat wij bij elkaar horen'..... Als hij net als jij zo overtuigd zou zijn, dan waren jullie nu ook gewoon samen geweest. Dan had hij direct de relatie beeindigd met zijn huidige vriendin en met jou verder gegaan. Je bent gewoon in de zijk genomen. Een makkelijk neukertje geweest en nu wordt het te heet onder zijn voeten en gaat hij weer terug naar zijn echte vriendin. Het speeluurtje is afgelopen.

Dat je uberhaut met een man iets wilt die blijkbaar lak heeft voor de gevoelens van zijn partner en niet te vergeten zijn kinderen. Wie zegt dat hij, als hij voor jou had gekozen, niet precies hetzelfde bij jou zou doen? Hij liegt tegen zijn vrouw, dus waarom zou hij niet tegen zijn minnares liegen. Het gaat hem blijkbaar makkelijk af.

Nee meid, wees blij dat je ervan af bent en ga asjeblieft verder met je leven.
Als HIJ net zo van het 'bij elkaar horen' overtuigd was als jij, dan zou hij nooit met haar kinderen gehad hebben denk ik. Ik vind dat je haar heel negatief afschildert, en hem als een heilige neerzet. Als er iemand is die niet voor deze situatie heeft gekozen, is het zijn vriendin wel.

Wat ik hiermee bedoel is dat het misschien voor jou beter is om hem een beetje in een ander licht te zien- en daarnaast om jezelf een belangrijker plaats in je eigen leven te gaan geven. Je doet alsof hij de baas is over wat er gebeurt of niet, maar jij kan toch ook besluiten om er een punt achter te zetten? Wat stel je je voor bij een relatie waarin één van de partijen het voor elkaar krijgt om in het geheim op vakantie te gaan met een ander? Want dat doet hij nu met jou. En straks misschien met een ander die hij nog ergens anders heeft rondlopen.

Jij vraagt of ZIJ nog een kans hebben. De echte vraag is wat jij je voorstelt bij een relatie met deze man, als hij terug bij haar is sta jij daar buiten. Ik zou als ik jou was ervoor zorgen om zoveel mogelijk een echte buitenstaander te blijven- blijf maar ver uit zijn buurt?

Ilha
Hoi MissHK, zoals je het voorstelt, houdt je (ex-?)minnaar niet van zijn vrouw en blijft hij alleen bij haar vanwege de kinderen. Als dat zo is, zal dat op de lange termijn niet werken. Maar is dat wel zo???

Hoe dan ook, als ik in jouw schoenen stond zou ik radicaal kappen met die relatie. (Ja, ik weet het, het is makkelijk zeggen voor een buitenstaander). Ik zou zelf niet in staat zijn om een gelukkige relatie op te bouwen met een man die niet van in het begin duidelijk en onherroepelijk voor me kiest, om het even of het mijn man of mijn minnaar zou zijn. Dat zou bij mij ook altijd blijven opbreken. Vind je ook niet dat je een man verdient die helemaal voor je gaat? Sterkte!
Nu al bedankt voor jullie reacties. Ook de minder leuke. Dit moet ik horen. Ik weet dat ik moet stoppen. Inderdaad waarom zou hij tegen mij wel eerlijk zijn.En ik wil niet touwtrekken om hem. Al helemaal niet met zijn kinderen erbij in het spel. Het verhaal is natuurlijk veel dieper en heftiger als ik hier kon beschrijven. En makkelijk vind ik het niet. Als hij mij wil zal hij eerst daar alles geregeld moeten hebben. Maar beste is als hij bij haar blijft. Dat ik stiekem hoop dat het niet meer werkt tussen hun is erg maar denk ook vrouw eigen. (zonder alle vrouwen te beledigen) Hoop op meer reacties.
Als jij een man was en een vrouw had die zo met alle winden meewaaide als jij deed, dan dumpte je haar ook.

Je laat hem JOUW hele leven bepalen.

Neem het voortouw en geef aan wat JIJ van hem verlangt, misschien wel EIST.

Want zal ik je een geheimpje verklappen??

Niet hij moet kiezen, JIJ MOET KIEZEN.

Sterkte.
Maar ons gevoel is zo sterk en altijd geweest. We waren ervan overtuigd dat wij bij elkaar horen..

Ik denk wel dat je je feiten helder moet houden. Het aangehaalde stukje uit je OP lijkt me niet helemaal de werkelijkheid, gezien wat je ervoor vertelde. 9jaar geleden verbrak jij de relatie en binnen een paar dagen !!! begon hij een relatie met zn huidige vriendin, kreeg er 2 kinderen mee, terwijl zn gevoel voor jou nooit is overgegaan, vlg zijn zeggen. Ik denk dat als er werkelijk sprake was van zo'n heftig gevoel, hij jarenlang de gelegenheid heeft gehad om op zn schreden terug te keren naar jou. Het klinkt niet erg volwassen om na een afwijzing (met daarbij jouw argumentatie die nog voldoende ruimte liet voor een mogelijke toekomst) maar meteen een relatie te beginnen met de eerste de beste passante omdat hij niet alleen kan zijn.

Ik denk dan ook dat je wel voor ogen moet houden (ook gezien de rest van je OP) dat je hier niet te maken hebt met de meest stabiele figuur. En dat jullie sterke gevoelens grotendeels bestaan uit en gebaseerd zijn op de heftige romance van 9jr geleden en op de stiekeme (en dus heftige en spannende) relatie van de afgelopen 2jr.

Het is nog maar zeer de vraag wat hiervan over zal blijven in een echte/openlijke relatie, zeker als die onder zulke zware omstandigheden begint.

Ik wens je sterkte en wijsheid.
Thanx "hou van jezelf" (leuke naam hihi) goede opmerking! Heb nu ook besloten niks meer te laten horen en denk ook dat me dat lukt. En dat is dan inderdaad mijn keuze. Ik moet er nog even van overtuigd raken dat ik hem ook echt niet meer wil maar daar werk ik aan.

Het probleem is ook een beetje hyves. We hebben dat allemaal. Zijn vriendin ook. En daar komen van die stomme krabbels op die mij raken en ze weet dat ik die zie. Bleh stom gedoe. Zal dat er ook eens af gaan gooien. Korte metten!
Hoi miss, heb alleen jouw verhaal gelezen, niet de reacties van de anderen.

Laat je vriend los, ga niet aan hem trekken.Laat hem zelf keuzes maken en daar voor staan. kijk ondertussen in het rond. Als je dan nog vrij bent en hij eventueel toch voor jou kiest danis het ok en anders niet. Ik heb ook in zo'n soort situatie gezeten en snap wel een beetje hoe jij je voelt.
quote:[message=549666,noline]mabel007 schreef op 26 Ik denk dan ook dat je wel voor ogen moet houden (ook gezien de rest van je OP) dat je hier niet te maken hebt met de meest stabiele figuur. En dat jullie sterke gevoelens grotendeels bestaan uit en gebaseerd zijn op de heftige romance van 9jr geleden en op de stiekeme (en dus heftige en spannende) relatie van de afgelopen 2jr.

Het is nog maar zeer de vraag wat hiervan over zal blijven in een echte/openlijke relatie, zeker als die onder zulke zware omstandigheden begint.

Miss, ik vermoed dat Mabel hier gelijk zou kunnen hebben. Denk er nog eens goed over na.
Ook eens met Mabel. Het was leuk want het stond buiten zijn veel minder spannende realiteit maar hij kreeg wel 2 kinderen met zijn vrouw, hij is daar wel de vader van en ik kan me niet voorstellen dat zij daar alleen voor gekozen heeft. Hij heeft die kinderen ook gewild en dús ook een relatie met haar.

Vergis je niet in de manier waarop hij jou tegen de situatie aan wil laten kijken. Jij spreekt haar niet, jij spreekt alleen hem en zijn visie is gekleurd en gericht op zijn zelfbehoud. Als het te ingewikkeld word gaat hij terug naar zijn vrouw en naar wat hij kent.

Natuurlijk heb jij pijn meid. Voor jou is deze relatie de enige relatie die je hebt. Hij dubbelde, hij was jouw enige. Dat jouw liefde een liefde is die in de taboe sfeer ligt en waarover je kritiek te verwerken krijgt wil niet zeggen dat je daarover geen pijn, onbegrip, woede, frustratie en verdriet voelt. Jouw verdriet doet net zo zeer als alle andere verbroken liefdes in de wereld.

Wordt gelukkig zonder hem en dat kún je. Ik denk dat het wel meevalt met zijn lijden als hij bij zijn vrouw blijft. Hij doet het al jaren en heeft geen zin de strijd aan te gaan met haar. Hij wil bij haar blijven, niet alleen voor de kinderen, ook gewoon voor haar, of hij nou bang is of niet, dat maakt zijn beweegredenen om te blijven niet sterker, angst maakt hem zwakker en als jouw voorland is steeds op je hoede te moeten zijn of hij niet te bang wordt en dan weer wegrent en terugrent naar zijn ex, dat is niet wat je wil voor jezelf neem ik aan.

Iemand zei dat hij wel weer terugkomt bij jou. Dat denk ik ook. En dan gaat hij je leven weer overhoop gooien. Maar alleen als jij hem dat toestaat.
Ik zou nog eens gaan zoeken nar die lijst met smoezen. Denk dat je er best een hoop herkent.

Feit, hij kiest ervoor om zijn leven verder te delen met haar en niet met jou. Pijnlijk maar waar. Kennelijk is ie topch niet ongelukkig genoeg om bij haar weg te gaan en kennlijk is zij ook niet ongelukkig genoeg.

Bedenk dat jij alleen zijn verhalen hoort. WS zegt ie nu tegen haarr dat jij alleen voor de sex was, want twee kinderen , sleur bladibla, maar dat ie zich nu pas realiseert wat ie bijna kwijt was...
Ja meid, die is weer terug naar vrouw en komt zeker weer bij jou aan. Maar zal nooit (maar 1,5% doet dat) bij vrouwlief weggaan en jou er altijd bij willen hebben. sorry voor de harde woorden maar heb het zelf meegemaakt. De weg die je hebt te gaan is zwaar en heel moeilijk. Met heel veel verdriet en vol onmacht. Maar je komt er wel!!! Hoop dat je niet weer terug valt in de oude situatie maar weet nu ik het schrijf dat dat zeker zal gebeuren. Ook hier spreek ik weer uit eigen ervaring. Meid pas goed op jezelf!!!
Zat ooit in dezelfde situatie als jij. Echter zowel hij als ik hadden beide geen kinderen. Hou van jezelf heeft gelijk. Hij moet niet kiezen (ook al heeft hij dit inmiddels op zijn manier gedaan) jij moet kiezen. Na een jaar heen en weer naar ex (vanwege een te groot verantwoordelijkheids gevoel) heb ik uiteindelijk gekozen niet voor hem niet voor ons maar voor mezelf. Hetgeen wat jij nu ook zult moeten doe. Hij zal je blijven bellen (tenminste als hij echt van je houdt en je zegt dat hij dat doet), je zult hem keer op keer af moeten wijzen. Uiteindelijk zal hij dan echt een keuze maken! Als het goed is kiest hij uiteindelijk voor zichzelf (zonder daarbij de zorg voor zijn kids uit het oog te verliezen). En wie weet komt hij daarna toch naar jou. Moet je hier op wachten het antwoord is NEE (maar dat weet jezelf ook wel). Ga verder met je leven. Als deze man voor jou bestemd is dan komt ie uiteindelijk wel. Komt hij niet dan weet je genoeg, maar dan heb jij je geluk in ieder geval niet gebouwd op het ongeluk van een ander! Ik wens je sterkte en wijsheid en ik hoop dat je verstand het wint van je gevoel.
Tja MissHK, dan in ene merk je in wat voor een chaos je bent beland.Geldt niet alleen voor jou, maar ook voor zijn vrouw en zijn kinderen, welke wel slachtoffer zijn van de situatie, maar er geen voorafgaande rol in gespeeld hebben.

Vanzelfsprekend ben jij de grote zondebrok. Hem wordt alles vergeven en jij bent de gebeten hond.

Meid, lik je wonden en ga verder nu de schade nog enigzins beperkt kan blijven.

Mabel slaat de spijker op zijn kop, het is sterk de vraag of jullie passie en lust het gaat winnen van de grote problemen die er zijn.

Ook Eleonora zegt, dat de verhalen die jij hoort uit zijn koker komen. Je zou eens met zijn schoonfamilie of haar vrienden kunnen praten, dan zal er toch een volledig andere versie verteld worden.

Maar ja, in je laatste zin schrijf je al, wij waren ervan overtuigd, dat wij bij elkaar horen, daarmee geef je al aan dat deze overtuiging al leeft in de verleden tijd en dat is voor alle betrokkenen het beste.
Hij wil bij haar blijven, niet alleen voor de kinderen, ook gewoon voor haar, of hij nou bang is of niet, dat maakt zijn beweegredenen om te blijven niet sterker,

Helaas hier nog iemand in zo'n situatie maar gelukkig al een stap verder (lees meer afstand gevoelsmatig nog een paar stapjes te gaan en het is over). Jouw bovenstaande tekst heb ik van de week ook tegen hem uitgesproken toen hij weer zei dat hij zou blijven voor zijn kindjes want voor zijn kindjes doet hij alles en het maakt hem niet uit welke vrouw daar bij is. Toen ik zei dat hij wel degelijk om haar gaf en echt niet zou scheiden als de kids het huis uit zijn wist hij zich even geen houding te geven. Maar al snel herstelde hij zich en zei dat hij nooit zover vooruit kijkt. Yeh right. Confronteer hem er maar eens mee zal je zien dat hij echt even moet slikken....Sterkte
Ik heb het verhaal gelezen + alle reacties. En ik ben het eens met het grootste deel van de reacties. Probeer verder te gaan met jouw leven... kies voor jezelf en ga door. Het lijkt me een hele lastige situatie...zeker als je het gevoel hebt dat je bij elkaar hoort. Ik kan wel gaan zeggen..van een bezette man blijf je af, blabla. Maar in sommige situaties ligt het heel anders.

Ik ben ook ooit minnares geweest van een bezette man. We hadden al sex, voordat hij bij zijn vriendin was. Toen hij iets met haar kreeg was het even over, maar begon al snel weer. Ik was stapelgek op hem... was er dan ook kapot van dat hij een vriendin kreeg. Ik was er heilig van overtuigd dat we bijelkaar hoorden. Zielsgelukkig was ik, toen hij weer contact zocht...terwijl ik dondersgoed wist dat hij al een relatie had. En ik bleef maar hopen...

....Ik ben er uiteindelijk mee gestopt, omdat ik er zoooo diep ongelukkig van werd. Alles draaide om hem...ik dacht altijd aan hem...alles deed ik voor hem. Ik had gewoon geen leven meer voor mezelf. Met pijn in mn hart heb ik gebroken!! Het heeft maanden geduurd, maar nu ben ik er helemaal overheen. Zelfs als ik hem nu tegenkom, bezorgt hij me geen vlinders meer of wat dan ook. Natuurlijk doet het me wel IETS, maar dan denk aan hoe hij zijn vriendin bedroog...en misschien nog steeds wel bedriegt...en dan ben ik er weer snel klaar mee!

Dus meid, ga gewoon door met je leven! Neem tijd voor jezelf...doe wat jij wil en wat jij leuk vindt. Hem helemaal vergeten zal niet gaan, maar je kunt wel heel ver komen. Ga lekker met vriendinnen op stap en heb loooooool! Haha!
Hoi MissHK. Je vroeg om meer meningen; hierbij de mijne.

Ik spreek uit ervaring, ik heb namelijk een half jaar een verhouding gehad met een (veel oudere) getrouwde man. Ik weet hoe je erin verzeild kunt raken en hoe onmogelijk het lijkt om ermee te stoppen. O.a. omdat je HOOP krijgt. Je wordt dol van het cirkeltje van vragen waarin je blijft ronddraaien. Vragen zoals: Als het zo goed klikt tussen ons en hij thuis zo ongelukkig is, waarom blijft hij dan toch bij haar? En: Hoe zou het zijn als we altijd samen konden zijn?

Maar let op: zo'n man vertelt vaak halve waarheden, om jou te vriend te houden. Net als dat hij zijn vrouw om de tuin leidt, doet hij dat bij jou ook. Hoe 'ongelukkig' is hij daar eigenlijk? En doet dat er iets toe? Feit is dat hij bij haar is.

De situatie die jij beschrijft, kan naar mijn inschatting nog jaren duren als je het van je minnaar af laat hangen. Ik sluit me aan bij o.a. Hou van Jezelf, die schrijft dat JIJ moet kiezen.

Mijn ex-minnaar is nooit van plan geweest te kiezen tussen zijn vrouw en mij, nee, hij vond het volgens mij leuk en spannend zolang onze verhouding geen gevolgen had voor zijn veilige getrouwde leventje. Er zaten vele kanten aan en het was dodelijk vermoeiend. Bovendien: Het sloopte mijn eigenwaarde. Ik kon het mezelf na verloop van tijd niet meer verkopen dat ik me afhankelijk opstelde van zijn agenda.

Ik kan je maar 1 advies geven: Geen contact meer met die vent. Neem de tijd om afstand te nemen en je teleurstelling en pijn te verwerken. Maar betrek hem daar niet bij! Hij is de laatste die je kan helpen.

Je bent meer waard dan in deze pijnlijke situatie te blijven hangen. Stel jezelf niet langer afwachtend en afhankelijk op! Wat wil JIJ? Waar word JIJ gelukkig van?! Ik kan me niet voorstellen dat jouw minnaar aan jouw geluk kan bijdragen. Dit hangt van oneerlijkheid en bedrog aan elkaar.

Ik heb er trouwens zelf een punt achter gezet. Mijn ex-minnaar heeft zich daar bij neergelegd. Ik heb via mijn werk nog steeds contact met hem. Hij heeft zijn interesse in mij grotendeels verloren.

Ik heb inmiddels een nieuwe vriend met wie ik erg gelukkig ben. Ik word niet langer weggestopt en dat voelt vele malen beter!
quote:wereldmeid schreef op 26 september 2007 @ 21:00:

Hoi MissHK. Je vroeg om meer meningen; hierbij de mijne.

Ik spreek uit ervaring, ik heb namelijk een half jaar een verhouding gehad met een (veel oudere) getrouwde man. Ik weet hoe je erin verzeild kunt raken en hoe onmogelijk het lijkt om ermee te stoppen. O.a. omdat je HOOP krijgt. Je wordt dol van het cirkeltje van vragen waarin je blijft ronddraaien. Vragen zoals: Als het zo goed klikt tussen ons en hij thuis zo ongelukkig is, waarom blijft hij dan toch bij haar? En: Hoe zou het zijn als we altijd samen konden zijn?

Maar let op: zo'n man vertelt vaak halve waarheden, om jou te vriend te houden. Net als dat hij zijn vrouw om de tuin leidt, doet hij dat bij jou ook. Hoe 'ongelukkig' is hij daar eigenlijk? En doet dat er iets toe? Feit is dat hij bij haar is.

De situatie die jij beschrijft, kan naar mijn inschatting nog jaren duren als je het van je minnaar af laat hangen. Ik sluit me aan bij o.a. Hou van Jezelf, die schrijft dat JIJ moet kiezen.

Mijn ex-minnaar is nooit van plan geweest te kiezen tussen zijn vrouw en mij, nee, hij vond het volgens mij leuk en spannend zolang onze verhouding geen gevolgen had voor zijn veilige getrouwde leventje. Er zaten vele kanten aan en het was dodelijk vermoeiend. Bovendien: Het sloopte mijn eigenwaarde. Ik kon het mezelf na verloop van tijd niet meer verkopen dat ik me afhankelijk opstelde van zijn agenda.

Ik kan je maar 1 advies geven: Geen contact meer met die vent. Neem de tijd om afstand te nemen en je teleurstelling en pijn te verwerken. Maar betrek hem daar niet bij! Hij is de laatste die je kan helpen.

Je bent meer waard dan in deze pijnlijke situatie te blijven hangen. Stel jezelf niet langer afwachtend en afhankelijk op! Wat wil JIJ? Waar word JIJ gelukkig van?! Ik kan me niet voorstellen dat jouw minnaar aan jouw geluk kan bijdragen. Dit hangt van oneerlijkheid en bedrog aan elkaar.

Ik heb er trouwens zelf een punt achter gezet. Mijn ex-minnaar heeft zich daar bij neergelegd. Ik heb via mijn werk nog steeds contact met hem. Hij heeft zijn interesse in mij grotendeels verloren.

Ik heb inmiddels een nieuwe vriend met wie ik erg gelukkig ben. Ik word niet langer weggestopt en dat voelt vele malen beter!

Ik had het niet beter kunnen omschrijven...

Jezelf wegcijferen voor hem...ZOOO herkenbaar!!
Ik denk dat je deze man beter uit je hoofd kan zetten. Dit wil je toch niet ? Het klopt echt dat maar 1,5 % werkelijk zijn vrouw verlaat en daarvan doet 99 % dat binnen zeer korte tijd.

Heb verdriet om hem, rouw om hem en zoek daarna een exemplaar dat jou echt ziet zitten.
MissHK, heftig verhaal waar je niet trots op bent mag ik hopen.

Los van dit snap ik dus echt niet dat jij met zo'n lieger en bedrieger verder wilt!!!!!!! Hoe je 't ook went of keert hij had ook jullie relatie kunnen afhouden, zolang hij geen keuze kon maken. Maar hij heeft gekozen voor het liegen en bedriegen. Deze keuze zegt ontzettend veel over iemands persoonlijkheid. Hij heeft het zelfs twee jaar (!) kunnen volhouden. Dat kan echt niet iedereen hoor, dus dat zegt heel wat.

Het slechte nieuws voor jou is dat dit niets met jou te maken heeft. Hij deed dit niet voor jou, maar omdat HIJ zo IS. Hij zal dus niet veranderen. Als hij verder gaat met jou, dan zal hij vanzelf weer iemand tegenkomen waar hij gevoelens voor krijgt, enz. enz.

Geloof me, je kunt er beter nu mee stoppen, voordat je nog verder in de ellende zit. Hou de eer aan jezelf en kies voor jezelf en kies voor een relatie met iemand waarbij je geen tweede viool speelt.

Ik weet 100% zeker dat jullie relatie geen kans van slagen heeft en gedoemd is te mislukken!

En als zijn vrouw gevoel voor eigenwaarde heeft, schopt ze die loser ook het huis uit!!! Zo'n lieger en bedrieger wil je toch niet als vader voor je kinderen!!!

Echt, als ik zou weten dat de man waar ik gevoelens voor had zo met zijn vrouw en kinderen zou omgaan (met jou op vakantie geweest??? en z'n vrouw en kinderen dan??? dat die vent zichzelf nog in de spiegel aan kan kijken zeg!!!) dat zou voor mij dus echt een MEGA afknapper zijn!!!
MissHK, je schrijft":

----Maar ben zo bang dat hij ondertussen weer met haar verder gaat. Zij vergeeft hem alles. En ja hoe weet ik eigenlijk wat hij haar allemaal verteld heeft..----

Ja, hij gaat met haar verder, lukt het niet, komt hij bij jou. Jij vergeeft hem ook alles.

Wat hij haar verteld weet je niet. Hij zal naar beide vrouwen niet eerlijk zijn.

Kies ajb voor jezelf. Heel veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven