Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 16 maart 2010 om 21:05
Ik kom even knuffels brengen voor Coe, MissM en Druif!
Coe, wat een toestand met die belasting en advocaten zeg.. en dan nog zo;n bericht van je vriendin.. logisch dat je een offday hebt.
MissM, klinkt helemaal niet fijn.. hoop dat dutje lukt en een beetje helpt.
Ik ga lui zijn en op dre bank hangen.. was pas half 8 thuis uit werk dus heb het 'verdient'
Slaap lekker voor straks!
Coe, wat een toestand met die belasting en advocaten zeg.. en dan nog zo;n bericht van je vriendin.. logisch dat je een offday hebt.
MissM, klinkt helemaal niet fijn.. hoop dat dutje lukt en een beetje helpt.
Ik ga lui zijn en op dre bank hangen.. was pas half 8 thuis uit werk dus heb het 'verdient'
Slaap lekker voor straks!
woensdag 17 maart 2010 om 07:45
woensdag 17 maart 2010 om 07:47
woensdag 17 maart 2010 om 08:04
woensdag 17 maart 2010 om 08:36
Moggûh lieve lieffies!
Ik wilde dat het volgende week was! Ik word namelijk helemaal gestoord van onze kat die verschrikkelijk krols is.
Slaapt Ixsje gewoon lekker door tot half 8, krijst de kat ons om 5 uur! klaarwakker cutcat
De afspraak met de dierenarts stond volgende week al........wij hoopten dat ze voor die tijd niet nog een keer krols zouden zijn.
Lijstje:
* waterdruppels vangen als Ixsje weer even slaapt
* naar de garage een koplamp vervangen
* boodschappen doen
* stofzuigen
* en het nattelappenwerk
Geniet!
Ik wilde dat het volgende week was! Ik word namelijk helemaal gestoord van onze kat die verschrikkelijk krols is.
Slaapt Ixsje gewoon lekker door tot half 8, krijst de kat ons om 5 uur! klaarwakker cutcat
De afspraak met de dierenarts stond volgende week al........wij hoopten dat ze voor die tijd niet nog een keer krols zouden zijn.
Lijstje:
* waterdruppels vangen als Ixsje weer even slaapt
* naar de garage een koplamp vervangen
* boodschappen doen
* stofzuigen
* en het nattelappenwerk
Geniet!
woensdag 17 maart 2010 om 08:49
woensdag 17 maart 2010 om 09:07
Nog niet helemaal Mamzer, maar ik gooi het eens in de groep.
Wat was jouw plan? Ik ben om zeven uur wakker dus ik kan uiteraard gewoon om acht uur bij jou zijn als negen uur te laat is
Hangt een beetje van jullie af, mij maakt het niet zo veel uit. Als ik maar op tijd thuis ben om te koken enzo, maar dat geldt voor Boro vast ook.
Leuk he Buuv, katten?
Hier de was al opgeruimd en het bed afgehaald! Beddengoed zit in de wasmasjien!
Wat was jouw plan? Ik ben om zeven uur wakker dus ik kan uiteraard gewoon om acht uur bij jou zijn als negen uur te laat is
Hangt een beetje van jullie af, mij maakt het niet zo veel uit. Als ik maar op tijd thuis ben om te koken enzo, maar dat geldt voor Boro vast ook.
Leuk he Buuv, katten?
Hier de was al opgeruimd en het bed afgehaald! Beddengoed zit in de wasmasjien!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 17 maart 2010 om 09:11
Nee hoor Mamz, onze katten gaan helemaal niet naar buiten, gelukkig. Maar af en toe heb ik wel de neiging om haar over het balkon te werpen
Het heeft wel zijn voordelen want de eerste was draait, ik heb waterdruppels gevangen en ben opgetut. De stofzuiger staat klaar voor gebruik.
Sterkte vandaag Mamz!
Het heeft wel zijn voordelen want de eerste was draait, ik heb waterdruppels gevangen en ben opgetut. De stofzuiger staat klaar voor gebruik.
Sterkte vandaag Mamz!
woensdag 17 maart 2010 om 09:12
woensdag 17 maart 2010 om 09:24
Hoi meiden,
Wat een weer!!!!!! Dit doet me zo goed. Heerlijk.
Ik heb vandaag een druk dagje. Ik moet zelf naar de gyn, met oudste naar het ziekenhuis, meiden naar dansschool halen en brengen en gewoon... hier in huis het nodige. Pas op de plaats, tel tot 10 en rustig blijven ademen.
Toen we van de zomer op vakantie waren gingen we naar een 'pretpark' in Buuf's stad. Mijn oudste ging van de glijbaan en heeft daarbij scheen- en kuitbeen gebroken vlak onder het groeibot. Ze heeft 6 weken van lies tot grote teen in het gips gezeten. Omdat ze nog zo jong is, was een operatie niet nodig en hoefde het niet gezet te worden. We zijn inmiddels ruim een half jaar verder en haar onderbeen staat schuin. En op aanraden van de fysiotherapeut gaan we nogmaals naar het ziekenhuis.
De nieuwsuitzending over Millie is ingeslagen als een bom gisteravond. Ik heb er echt wakker van gelegen, daarnaast ben ik vannacht 3x bevallen, ben ik 6x die ene moeder misgelopen die ik echt moest spreken en heb ik ruzie gemaakt met de gyn.
Wat een weer!!!!!! Dit doet me zo goed. Heerlijk.
Ik heb vandaag een druk dagje. Ik moet zelf naar de gyn, met oudste naar het ziekenhuis, meiden naar dansschool halen en brengen en gewoon... hier in huis het nodige. Pas op de plaats, tel tot 10 en rustig blijven ademen.
Toen we van de zomer op vakantie waren gingen we naar een 'pretpark' in Buuf's stad. Mijn oudste ging van de glijbaan en heeft daarbij scheen- en kuitbeen gebroken vlak onder het groeibot. Ze heeft 6 weken van lies tot grote teen in het gips gezeten. Omdat ze nog zo jong is, was een operatie niet nodig en hoefde het niet gezet te worden. We zijn inmiddels ruim een half jaar verder en haar onderbeen staat schuin. En op aanraden van de fysiotherapeut gaan we nogmaals naar het ziekenhuis.
De nieuwsuitzending over Millie is ingeslagen als een bom gisteravond. Ik heb er echt wakker van gelegen, daarnaast ben ik vannacht 3x bevallen, ben ik 6x die ene moeder misgelopen die ik echt moest spreken en heb ik ruzie gemaakt met de gyn.
woensdag 17 maart 2010 om 09:26
Ik heb een hulpverleenster die een afspraak met twee anderen erdoor wil drukken op die ochtend. Hoezo rekening houden met grenzen van hulpvrager, dat telt ineens niet meer bij een overdracht
Maar goed, elf uur jullie, of half twaalf jullie, zou precies pas uitkomen.
En als dat voor jullie te laat is zeg ik gewoon tegen de hulpverleenster dat het niet doorgaat op die maandag. Duhuh, jullie waren eerst.
Maar goed, elf uur jullie, of half twaalf jullie, zou precies pas uitkomen.
En als dat voor jullie te laat is zeg ik gewoon tegen de hulpverleenster dat het niet doorgaat op die maandag. Duhuh, jullie waren eerst.
woensdag 17 maart 2010 om 09:29