Afvallen met...
donderdag 18 maart 2010 om 11:34
Dat is hoever je in- en uit- kunt zoomen. 18 is zegmaar je 'maximale beeld', ga je dan inzoomen dan kan ik tot 55 en Erwt dus verder. Dat stuk zoom van 55 tot 105 mis ik dus wel. Je heb ook 18-200 lenzen maar naast heel duur schijnen die dus niet supergoed te zijn. Dan kun je weer beter twee lenzen nemen. Je kunt het wel omrekenen naar het zoomen op je analoge camera. even googlen..
donderdag 18 maart 2010 om 11:46
donderdag 18 maart 2010 om 12:06
Oh ja? Woon ik tegenwoordig niet meer in U ofzo? ik zit in Rotterdam vanmiddag, denk dat ik daar nog een beetje blijf hangen (heb enorme anti-sociale neigingen momenteel, iets te druk geweest denk ik) maar mocht ik tijdig terug zijn, dan haak ik nog wel even aan. In elk geval héél veel plezier!!
En wat een zalig weer hè jongens
En wat een zalig weer hè jongens
donderdag 18 maart 2010 om 12:31
Ah okee, Age bedoelde dus wat ik dacht dat ze bedoelde, maar nu is het te laat om een slim antwoord te geven want dat heeft Keessie al gedaan
Cijfers gaan inderdaad niet over kwaliteit maar over zoombereik. Als je een groter zoombereik hebt, kun je ook iets meer spelen met scherptediepte én dus verder inzoomen. Ik zou, als je budget het toelaat, zelf kiezen voor een lens die verder dan 55mm kan inzoomen. Zoals Keessie ook al zegt, schijnen 18-200 lenzen niet heel goed te zijn. Dan zou je op den duur beter kunnen kiezen voor een tweede lens van bijvoorbeeld 85-200 of nog ieder grotere mm.
Drift, veel plezier!
Cijfers gaan inderdaad niet over kwaliteit maar over zoombereik. Als je een groter zoombereik hebt, kun je ook iets meer spelen met scherptediepte én dus verder inzoomen. Ik zou, als je budget het toelaat, zelf kiezen voor een lens die verder dan 55mm kan inzoomen. Zoals Keessie ook al zegt, schijnen 18-200 lenzen niet heel goed te zijn. Dan zou je op den duur beter kunnen kiezen voor een tweede lens van bijvoorbeeld 85-200 of nog ieder grotere mm.
Drift, veel plezier!
Peas on earth!
donderdag 18 maart 2010 om 18:29
Oooh, wat jammer dat ik nu pas hier lees, ik vertrek net met de trein naar huis Drift. Ik hoop dat je het leuk hebt (gehad).
Wat stom dat ik niet eerder keek, mijn dag zat weer erg vol.
Ik ga in A'dam even langs een camera-winkel. Deed dat net in U ook maar die winkel verkocht helemaal geen DSR
Erg bedankt voor de camera-uitleg meisjes!
Mijn belastinggeld is binnen trouwens, dus zeer binnenkort gaat er een camera gekocht worden
Wat stom dat ik niet eerder keek, mijn dag zat weer erg vol.
Ik ga in A'dam even langs een camera-winkel. Deed dat net in U ook maar die winkel verkocht helemaal geen DSR
Erg bedankt voor de camera-uitleg meisjes!
Mijn belastinggeld is binnen trouwens, dus zeer binnenkort gaat er een camera gekocht worden
donderdag 18 maart 2010 om 20:13